تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۵۲)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (652)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۵۲)

عبارات مهم : آخرین

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

ملیکا شریفی نیا در کنار فرشته های زندگی اش یعنی مادرش آزیتا حاجیان و خواهرش مهراوه شریفی نیا. پستی که با تاخیر جهت روز مادر گذاشته بود. ملیکا نوشته هر کدام از این عزیزان اندازه شش مادر جهت او مادری کرده اند. مسئله از تو نیست ملیکا جان، مسئله این است که همانند مادر های قدیمی مادری کردن بلد نبودند، وگرنه با در نظر گرفتن فاکتور ها و ابزار هایی نظیر دمپایی ابری خیس و فلفل، با یک مادر هم میشد از بعد شما بر آمد.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۵۲)

خسرو حیدری با به اشتراک گذاشتن این سلفی از همسرش (که اثری از خسرو در آن دیده نمیشود) روز زن را تبریک گفت. هر لحظه هنگامی که پست های این مدلی خسرو را میبینم یاد آن مصاحبه برنامه نود با چندینه تن از بازیکنان تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ می افتم که به اتفاق آرا خسرو را “ز ذ ترین” بازیکن تیم ملی معرفی کرده بودند!

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

گویا اسفند عزیز عهد بسته هر سال با اخبار تلخ جهت جامعه هنر و سینما همراه باشد و امسال هم خوش عهدی اش را ثابت کرد و زهرش را به بدترین شکل ریخت، با گرفتن یکی از مهربان ترین انسان های روی زمین از ما. نگاه لوون به زندگی منحصر به فرد و قشنگ بود، باور داشت که دنیا و زندگی آنقدر کوتاه و گذراست که ارزش حتی لحظه ای ناخوشی را ندارد، ارزش حتی ثانیه ای فکر بد، ثانیه ای دریغ از دوستی و لحظه ای دل شکستن. دنیا بی نهایت بی ارزش است و کوتاه و کمترین وقت جهت عشق، مهربانی و لذت بردن از آنچه که است و نیست. همان یکی دو برخورد کوتاه مورد نیاز بود مطمئن شوم که او خوش قلب ترین مرد سینمای ماست. تپلِ مهربان ما که دیر به سینما آمد و سریع از میان ما رفت، با کارنامه ای کوتاه ولی برجسته و ماندگار، رفت و یکی از تلخ ترین مناسبت های سال ۹۶ را برایمان رقم زد. دوستان نزدیکش و اهالی سینما و تئاتر همگی خوب میدانستند که لوون به سلامتی اش اهمیت نمیدهد، ولی انتظار پرکشیدن او در ۵۰ سالگی را نداشتند و نداشتیم. خندان و آرام رفتی آقای هفتوان ولی ما جهت تو اشک ریختیم، اشکی شاید از سر شوق بوده باشد، چون میدانیم که چقدر حالت آن جا خوب و عالی هست. خواسته ای ازت دارم لوون عزیز، اینکه از آن جا مراقبمان باشی و به یادمان آوری که زندگی مجالی جهت چیزی جز علاقه و دوستی ندارد.

مطلب امروز را با احترام، به لوون هفتوان مهربان تقدیم می کنیم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

پست کارن همایونفر در فراق لوون هفتوان را شاهد هستید. با خاطره ای شیرین، یکی از ده ها خاطره ای که دیروز فضای اینستاگرام را پر از مهربانی و حال خوب کرده بود.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۵۲)

آرمان درویش بازیگر جوان سینما و تلویزیون از آخرین هم بازی های لوون بود و از حال آن روز هایش نوشته است.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

یکی از سایت های سینمایی به یاد لوون تصویر جالبی از کودکی های این بازیگر و کارگردان دوست داشتنی منتشر کرده است که دیدنش خالی از لطف نیست.

پست نازنین فراهانی هم بازی لوون هفتوان در فیلم “کوپال” کاظم مولایی. مهربون ترین تپلِ دنیا، آسوده بخواب.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۵۲)

رامبد جوان هم با این سلفی در کنار لوون و همسرش، به این خبر تلخ تصویر العمل نشان داد.

مریم پالیزبان، هم بازی لوون در فیلم “لرزاننده چربی” ساخته محمد شیروانی که به نوعی ورود لوون هفتوان به دنیای بازیگری سینما بود، این پست را در فراق دوست مهربانش گذاشت.

پست تسلیت ویشکا آسایش که همراه با لوون روز های خوبی را در “دراکولا” داشتند. مواظب ما باش.

شهاب حسینی از حسرت دیدار یا همکاری با لوون هفتوان می گوید. فرصتی که هیچگاه پیش نیامد تا ستاره سینمای کشورمان اینگونه حسرت بخورد.

آندرانیک تیموریان با این استوری درگذشت هم کیش خود در سینما را تسلیت گفت.

شبنم مقدمی از نمایشی میگوید که نیمه تمام ماند.

“این همه دروغ تو این آشفته بازار کمرمونو میشکنه، بذار یه بار هم که شده است با یه دروغ حالمون خوب شه.”

پست مجید برزگر کارگردان فیلم “پرویز” فیلمی خارق العاده که لوون با درخشش در آن توانست نام خود را در سطح اول سینما مطرح کند و یکی از عالی ترین کاراکتر های سینما را خلق کند. پستی که در آن از آخرین سفر و آخرین دیدار و آخرین ناهار مفصل با لوون نوشته هست. آخرین هایی که فاصله آن ها تا امروز به یک هفته هم نمی رسد.

پست رضا عطاران آخرین پست از صد ها پستی است که جامعه هنری جهت لوون نوشتند و مینویسند، امیدواریم توانسته باشیم به روح لوون هفتوان ادای دین کرده باشیم. آرام بخواب تپلِ مهربانِ سینما.

در ادامه کپشن افسانه پاکرو باید عرض کنیم که جمال شخص به فتوشاپ هست، فتوشاپ!

سلفی عزیزان پیشکسوت در حاشیه مراسم تشییع پیکر “همایون شهنواز” کارگردان قدیمی سینما. محمد شیری، جهانگیر الماسی، حسین محجوب و جناب مختاری.

تیر آخر به پیکر نیمه جان سینمای وسترن را بهمن هاشمی زد.

خبر درگذشت دکتر خدادوست پدر علم چشم پزشکی یکی دیگر از خبر های تلخ روز گذشته بود. این ضایعه را به ملت کشور عزیزمان ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض میکنیم و آرزوی خوش حالی روان و رحمت الهی داریم جهت دکتر خدادوست عزیز. پست تسلیت فرخ نعمتی را شاهد هستید.

شهرام لاسمی با گذاشتن این تصویر جالب از دوران خدمت سربازی اش خبر داده که در حال نگارش خاطراتش هست، “دلقکی که به روان دکتر مراجعه کرد”. امیدواریم این اثر به مرحله چاپ برسد.

پگاه آهنگرانی و یک کوچولوی خوردنی. صبر و استقامت پگاه که از گاز گرفتن این هلو خودداری کرده هست، واقعا ستودنیست.

رضا گلزار پستی جالب از روز های اوج و سال های پیری قهرمان های هالییود گذاشته است و به آن ها ابراز علاقه (در رنگ های مختلف) کرده است.

یک پست “جانا سخن از زبان ما میگویی”ِ دیگر از مهراب قاسمخانی.

خانم نوروزی چقدر راحت ای شما! یعنی واقعا متوجه نشدی که در ایام عید عزیزان قصد سفر به پایتخت کشور عزیزمان ایران و خراب شدن در منزلتان را دارند؟! وگرنه مگر عروس از این کار ها می کند؟!

وقتی یکی از اقوام به رحمت خدا رفته، ولی مجبوری جهت تشویق پرسپولیس به استادیوم بروی.

اوه اوه. استاد دیدند پست تکی جواب نمیدهد، پست های ترکیبی را شروع کرده اند!

ای کاش دوستان و نزدیکان مریم در حق او خواهری و برادری کنند و طوری که ناراحت نشود، به او بگویند که پست هایش چقدر تباه است.

علی عمرانی و محمد رحمانیان در پشت صحنه کار جدیدشان ، “افرا” که گویا این هم مجوز اجرا نگرفته هست. کلا جناب رحمانیان عادت کرده کار بسازد تا به آن مجوز ندهند.

خانم ریاحی این تصویر را ببیند و این پوشش ها را الگوی خود قرار دهد و با معیار های رسانه عزیزمان آشنا گردد.

بهاره کیان افشار در حال پول جمع کردن از مردم. دلیلش مشخص نیست، چندان مهم هم نیست. مهم این است که یک سلبریتی به هر دلیلی شماره حساب اعلام کرده و مردم عزیزمان هم به زودی آن را پر خواهند کرد.

تخریب منزل یک مادر پیر و ناتوان و دو فرزند توانخواهش در ارومیه، از آن کار هایی بود که باید چند اتاق فکر تشکیل شود تا بررسی کنند چگونه ممکن است عده ای به این حد از قساوت برسند که دست به چنین اقدامی بزنند. حتی اگر منزل غیر مجاز باشد. نصف کشور عزیزمان ایران پر از منزل ها، مغازه ها، موسسات و حتی بانک های غیر مجاز است و به تنها جایی که زورشان رسیده، سقف بالای سر این مادر و دو فرزند مبتلا به سندرم داون اش هست. تصویر العمل ها به این اقدام شهرداری ارومیه هم بسیار بود و اکثراً تند و غیر قابل درج، که این پست شمس لنگرودی را به نمایندگی گزینش کردیم.

چرا خالی می بندی امیرحسین جان، بگو اینترنتت قطع بود.

آیا می دانستید جهت خوشتیپ شدن و ژست خوب گرفتن در تصویر های تبلیغ لباس، حتما باید با گوشی تلفن همراه صحبت کنید؟! البته علیرام آنقدر خوشتیپ است که حتی اگر پشت وانت بنشیند، تاثیر مثبت خود را بر فروش آن برند میگذارد.

همسر محسن افشانی هم شماره حساب اعلام کرد :)))))

به قول پیمان معادی در سکانسی از فیلم “ابد و یک روز”: خدایاااا منو گاو کن!

عکسی که حمیدرضا آذرنگ از همسر و فرزندش در خواب شیرین گرفته است.

احمد جان درگذشت مادربزرگ عزیزت را تسلیت عرض میکنیم. امیدواریم دیگر هیچگاه غم نبینی.

خویش انداز دانیال حکیمی و پسرش آقا دانا در حال محیط زیست گردی.

الناز جان میدانیم که واقعا سخت و خسته کننده است ولی قطعا ناامیدی چاره کار نیست. حال مقصرین الآن خوبِ خوب است و در حال ساختن فیلمشان با بازیگر جایگزین و البته خیلی کم خرج تر از تو هستند!

واقعا نمیدانم مسئله شقایق با همسایه وانتی ما (یا اقدس یا هیچکس) چیست که تصویر او را نمیگذارد!

عکس یادگاری محسن افشانی و همسرش در کنار نصرت سرآشپز معروف ترکیه ای، همانی که موقع ریختن نمک روی غذا دستش را شبیه پلیکان میکند.

سلفی دیبا زاهدی در پشت صحنه کار تازه استاد کیانوش عیاری به نام “۷۸ متر”. استاد عیاری گفته بودند که تا هنگامی که فیلم آخرشان یعنی “کاناپه” مجوز اکران نگیرد دیگر فیلم نخواهد ساخت که دیدیم اینطور نشد و دوباره مشغول فیلم سازی هستند.

خاطره بازی علیرضا رئیسی با تصویری قدیمی که اگر اشتباه نکنم مربط به سریال “مثل زندگی” به کارگردانی بهروز بقایی در آخرهای دهه هفتاد هست. در کنار ارژنگ امیرفضلی، پرستو گلستانی، شقایق دهقان و کامران ملک مطیعی.

رضا صادقی هم صبر کرد تا همه پست های تبریکشان را بگذارند و ترافیک کمی روان شود، بعد پست خود را بگذارد.

مشهدی های عزیز، اگر در این چند روز این پوستر را دیده اید، بدانید که سرکاری است و در آن جا خبری از این عزیزان نیست، نهایتش یکی را می آورند که صدای محمد علیزاده و رضا صادقی را در بیاورد و تمام!

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: آخرین | تصویر | زندگی | سینما | تصویری | سینمای | مهربانی | سینمایی | لوون هفتوان

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (652)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۵۲)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو