تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث عکس ، افشای راز قتل همسر در خیابان جمالزاده + کشف جسد در نطنز

راز قتل مرد میانسال و سوزاندن جسدش با دستگیری همسرش و مرد غریبه بعد از یک سال فاش شد. 

عکس ، افشای راز قتل همسر در خیابان جمالزاده + کشف جسد در نطنز

افشای راز قتل همسر در خیابان جمالزاده / کشف جسد در نطنز +عکس

عبارات مهم : اداره

راز قتل مرد میانسال و سوزاندن جسدش با دستگیری همسرش و مرد غریبه بعد از یک سال فاش شد.

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، روز ۲۳ دی ماه سال گذشته زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۴۸ انقلاب به مأموران اعلام کرد: همسرم به نام مهدی ۴۰ ساله صبحگاه امروز از منزل جهت رفتن به محل کارش در بزرگراه مخصوص کرج، از منزل خارج شد و بعد از آن پاسخگوی تماس های تلفنی من نبود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان «فقدان افراد» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

عکس ، افشای راز قتل همسر در خیابان جمالزاده + کشف جسد در نطنز

با شروع پیگیری به پرونده و در شرایطی که همسر فقدانی به نام «لیلا» ۳۵ ساله در اظهاراتش مدعی بود که از فقدانی هیچ گونه اطلاعی ندارد، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی از محل کار لیلا واقع در یک شرکت شخصی اطلاع پیدا کردند که وی با یکی از همکارانش به نام «خلیل» ۳۷ ساله طرح دوستی ریخته؛ لذا، تحقیقات در خصوص ارتباط این دو نفر در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شد و بعد از یک سلسله کارها پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خلیل همزمان با طرح شکایت لیلا در محدوده محل زندگی فقدانی (محدوده خیابان جمال زاده شمالی) حضور داشته است.

در ادامه، مشخصات ماشین سواری متعلق به فقدانی که بنا بر بیانات همسر و دیگر اعضای خانواده اش از آن جهت رفتن به محل کارش استفاده می کرد، در سیستم جامع پلیس ثبت و بعد از گذشت مدت کوتاهی مشخص شد که ماشین به صورت پارک شده است در یک پارکینگ عمومی در شهرستان کیانشهر شناسایی شده است است.

راز قتل مرد میانسال و سوزاندن جسدش با دستگیری همسرش و مرد غریبه بعد از یک سال فاش شد. 

همزمان با کشف ماشین متعلق به فقدانی در شهرستان کیانشهر، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق پرونده های فقدان افراد در سیستم جامع پلیس اطلاع پیدا کردند که جسد سوخته ای در بیابان های نطنز در شهرستان بادرود به وسیله تعدادی از اهالی محل پیدا شده است و در حال حاضر پرونده ی آن تحت عنوان «کشف جسد ناشناس» در پلیس آگاهی شهرستان مربوطه در حال پیگیری است.

با اعزام کارآگاهان به شهرستان بادرود و بررسی جسد کشف شده، هویت فقدانی شناسایی و با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده در خصوص ارتکاب جنایت پرونده با عنوان «قتل عمـد» تشکیل و ادامه پیگیری در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

با انجام سلسله کارها پلیسی و جمع بندی اطلاعات بدست آمده در خصوص همکاری احتمالی خلیل در ارتکاب جنایت، وی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ انتقال یافته شد. در شرایطی که خلیل در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جنایت و همچنین ارتباط با همسر مقتول شده است بود، کارآگاهان اداره دهم خاص قتل با بررسی تصویرهای بدست آمده از دوربین های مداربسته محل کشف ماشین مقتول موفق شدند او را شناسایی کنند.

عکس ، افشای راز قتل همسر در خیابان جمالزاده + کشف جسد در نطنز

در ادامه با ارائه مستندات جدید، خلیل که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، صراحتا به داشتن ارتباط با همسر مقتول و همکاری در جنایت اعتراف کرد.

خلیل در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: لیلا از من خواسته بود که جهت چند ماه همسرش را در محل ناشناس حبس و نگهداری کنم.روز ۲۲ دی به در منزل مقتول در خیابان جمال زاده شمالی رفتم؛ برابر هماهنگی قبلی، لیلا در منزل را باز کرده بود؛ من وارد منزل شدم؛ لیلا قبل از آمدن من، همسرش را با داروی خواب آور بیهوش کرده بود. زمانیکه بالای سر مقتول رسیدم، به نظر فوت کرده بود؛ او را بسته بندی کرده و داخل ماشین گذاشتم؛ داخل ماشین بود که اطمینان پیدا کردم، مقتول فوت کرده؛ جسد را به بیابان های نطنز برده و بعد از انتقال جسد به داخل یک گودال، آن را آتش زدم؛ قصد فروش ماشین مقتول را داشتم؛ ماشین را به ایرانشهر برده و بعد از آن به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمدم.

راز قتل مرد میانسال و سوزاندن جسدش با دستگیری همسرش و مرد غریبه بعد از یک سال فاش شد. 

با اعتراف صریح خلیل به همکاری در جنایت، همسر مقتول دستگیر و به اداره دهم خاص قتل انتقال یافته شد؛ لیلا در اعترافاتش عنوان کرد: به هیچ عنوان ارتکاب جنایت به وسیله من انجام نشده و زمانی که خلیل وارد منزل شد، مرا به داخل اتاقی هدایت کرد؛ بعد از آن به همراه یکی از دوستانش، همسرم را از منزل خارج کردند. با توجه به بیانات تازه لیلا، تحقیقات از «خلیل» در خصوص حضور افرادی دیگر در محل جنایت در دستور کار قرار داده شد و او به ناچار به همراهی یکی از دوستانش به نام «سهیل» در انتقال مقتول به خارج از منزل و محل کشف جسد اعتراف کرد.

با شناسایی «سهیل» به عنوان سومین متهم پرونده، او روز گذشته در شهرستان کرج شناسایی، دستگیر و به اداره دهم انتقال یافته شد.

عکس ، افشای راز قتل همسر در خیابان جمالزاده + کشف جسد در نطنز

سهیل در اعترافاتش ضمن اعتراف صریح به همراهی در انتقال مقتول، در اظهاراتی متفاوت به کارآگاهان گفت:قرار شد تا در ازای مبلغی مناسب، همراه خلیل شویم؛ خلیل ابتدا وارد آپارتمان شد و بعد از مدت کوتاهی من نیز به دنبال وی وارد منزل شدم؛ زمانیکه وارد آپارتمان شدم، مقتول به حالت نیمه بیهوش روی زمین افتاده بود، ولی هنوز زنده بود؛ بعد از بستن دست و پای مقتول، دو نفری مقتول را به داخل ماشین شخصی اش انتقال یافته کرده و بعد از آن به راه افتادیم.

سهیل در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت: در طول مسیر، هر نیم ساعت، خلیل سرنگی را به مقتول تزریق می کرد؛ خلیل مدعی بود که داروی بیهوشی است.

سهیل در اعترافاتش با معرفی یکی از دوستانش به نام فرشاد عنوان داشت: از آنجائی که ماشین ندارم، به همراه یکی از دوستانم به نام فرشاد که ماشین ۲۰۶ داشت به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمدم؛ بعد از آن، در وقت انتقال مقتول به خارج از پایتخت کشور عزیزمان ایران را داشتیم، فرشاد از ما جدا شد و من به همراه خلیل به راه افتادیم.

با توجه به حضور فرشاد در محل سکونت مقتول، او نیز دستگیر و جهت تحقیقات در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اعلام این خبر، افزود:تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهمان با قرار بازداشت موقت و جهت بررسی صحت اظهاراتشان در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفتند.

واژه های کلیدی: اداره | ایران | ماشین | انتقال | پرونده | پلیس آگاهی | اخبار حوادث

عکس ، افشای راز قتل همسر در خیابان جمالزاده + کشف جسد در نطنز

عکس ، افشای راز قتل همسر در خیابان جمالزاده + کشف جسد در نطنز

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو