تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار بین الملل وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شوند ، ائتلاف دولت قانون&quot، و مالکی با &quot،

بالاخره نشست حزب الدعوه به توافق بین نوری مالکی و حیدر العبادی جهت تشکیل یک ائتلاف جهت ورود به انتخابات نینجامید و العبادی از تشکیل ائتلاف “النصر و الاصلاح” خبر

وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شوند ، ائتلاف دولت قانون&quot، و مالکی با &quot،

العبادی با "ائتلاف النصر" و مالکی با "ائتلاف دولت قانون" وارد مسابقه های انتخاباتی می شوند

عبارات مهم : سیاسی

بالاخره نشست حزب الدعوه به توافق بین نوری مالکی و حیدر العبادی جهت تشکیل یک ائتلاف جهت ورود به انتخابات نینجامید و العبادی از تشکیل ائتلاف “النصر و الاصلاح” خبر داد و نوری مالکی نیز در راس ائتلاف دولت قانون تحت نظارت حزب وارد انتخابات می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در صفحه خود در توییتر نوشت، ائتلاف النصر در جهت حفظ پیروزی، فداکاری شهدا و مبارزه با فساد و سهمیه بندی ها تلاش خواهد کرد.

وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شوند ، ائتلاف دولت قانون&quot، و مالکی با &quot،

نخست وزیر عراق در این راستا از فراکسیون های سیاسی خواست به ائتلاف ملی فراطایفه ای النصر بپیوندند.

وی خاطرنشان کرد، ائتلاف النصر جهت تمامی عراقی ها کار کرده و در مسیر تقویت وحدت کشور و حاکمیت ملی گام برخواهد داشت.

بالاخره نشست حزب الدعوه به توافق بین نوری مالکی و حیدر العبادی جهت تشکیل یک ائتلاف جهت ورود به انتخابات نینجامید و العبادی از تشکیل ائتلاف “النصر و الاصلاح” خبر

ائتلاف النصر به ریاست العبادی تاکید کرد که قصد دارد روند سیاسی را اصلاح و به مبارزه با فساد بپردازد.

این ائتلاف در بیانیه ای آورده است: از تمامی گروه های ملی خیر با هر گرایشی استقبال می کند.

ائتلاف مذکور ادامه داد، در جهت ایجاد روند سیاسی تازه و ساخت نهادهای کشور طبق قانون اساسی تلاش خواهد کرد.

وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شوند ، ائتلاف دولت قانون&quot، و مالکی با &quot،

براساس بیانیه این ائتلاف، حال بعد از آزادسازی کل خاک عراق روند بازسازی کشور شروع خواهد شد.

این ائتلاف زیاد کردن ثروت های ملت و سرمایه گذاری روی آن به نفع کشور و اوج بردن سطح معیشتی و رفاه شهروندان را از دیگر اهداف خود برشمرد.

بالاخره نشست حزب الدعوه به توافق بین نوری مالکی و حیدر العبادی جهت تشکیل یک ائتلاف جهت ورود به انتخابات نینجامید و العبادی از تشکیل ائتلاف “النصر و الاصلاح” خبر

طبق بیانیه این ائتلاف، آنها در جهت حفظ مهارت و حرفه ای عمل کردن به همراه همکاری دادن تمامی ساکنان استان ها در اداره عراق یکپارچه عزم ارزش را جزم کرده اند و از تمامی گروه های ملی استقبال می کنند.

رهبران حزب الدعوه عراق شب گذشته بعد از نشستی طولانی توافق کردند، حیدر العبادی در راس لیست النصر و الاصلاح قرار بگیرد، در حالی نور ی مالکی، نخست وزیر سابق عراق در راس”ائتلاف دولت قانون” تحت نظارت حزب در انتخابات آینده شرکت خواهد کرد.

وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شوند ، ائتلاف دولت قانون&quot، و مالکی با &quot،

ائتلاف های النصر و الفتح در قالب ائتلاف النصر

همچنین ائتلاف النصر به ریاست العبادی و ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری، دبیرکل شرکت بدر که مشمول بر مجلس اعلای اسلامی عراق به ریاست همام حمودی و فراکسیون های دیگر هست، شب گذشته در قالب لیست النصر ائتلاف تشکیل دادند تا تحت این ائتلاف وارد انتخابات آینده شوند.

حزب الدعوه: ورود به انتخابات با نام این حزب مهم نیست

حزب الدعوه نیز تاکید کرد، میل به دارد انتخابات در موعد خود برگزار شود و هیچ ضرورتی جهت ورود به انتخابات با نام این حزب نمی بیند.

این حزب افزود: ما امید داریم نتیجه های این انتخابات در تحقق اصلاح و عوض کردن مورد نظر در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان سهم بسزایی داشته باشد.

این حزب آورده است: اطمینان داریم می توانیم به مقابله با چالش ها رفته و به پیروزی برسیم. حزب از تمام توان خود جهت حمایت از اعضا و طرفدارانش حمایت می کند.

طبق بیانیه الدعوه، رهبران حزب تصمیم گرفتند تحت عنوان یک حزب سیاسی در ائتلاف های سیاسی و انتخاباتی عضویت شده است در اداره احزاب کمیسیون عالی انتخابات عراق شرکت نکنند.

طبق بیانیه حزب الدعوه، اعضای حزب در سطوح متفاوت تشکیلاتی و رهبری در همکاری در انتخابات تحت عناوین شخصی و لیست حزبی آزادی کامل دارند و می توانند در هر لیستی و یا ائتلافی نامزد شوند و ریاست هر لیست انتخاباتی را برعهده بگیرند.

همچنین تصمیم بر آن شد، نشست تشکیلاتی تبلیغ کنندگان و کمیته هماهنگی بین دو لیست مهم برگزار و تصمیمات فنی سودمند به اطلاع رهبری حزب رسانده شود.

مالکی: با تعویق انتخابات مخالفیم

نوری مالکی، دبیرکل حزب “الدعوه الاسلامیه” نیز مخالفت خود را با تلاش ها جهت تعویق انتخابات اعلام کرد و گفت: حزب کمیته ای عالی جهت حمایت از دو ائتلاف جهت مسابقه انتخاباتی تشکیل داده است.

مالکی گفت: تلاش ها جهت به تعویق انداختن انتخابات و منع عراقی ها از احقاق حق ارزش در همکاری در روند دموکراتیک قابل قبول نیست.

وی افزود: حزب الدعوه تصمیم گرفت در انتخابات پارلمانی و شورای استان ها در سال ۲۰۱۸ به واسطه دو ائتلاف انتخاباتی شرکت کند.

پیشتر در پی عضویت حزب الدعوه به عنوان یکی از احزاب تشکیل دهنده ائتلاف دولت قانون به ریاست مالکی تنش هایی در این حزب به وجود آمد به طوریکه هشت عضو از هیئت رئیسه حزب که مشمول بر ۱۱ عضو است به آن انتقاد و آن را رد کردند.

خروج حزب الدعوه از لیست احزاب انتخاباتی یعنی دادن آزادی به اعضای حزب جهت ورود به انتخابات به عنوان افراد مستقل یا در قالب دو ائتلاف النصر و الاصلاح یا ائتلاف دولت قانون.

منابع گفتند، بسته شدن باب عضویت ائتلاف های انتخاباتی مانعی نهایی در مسیر الحاق گروه های سیاسی و احزاب به لیست العبادی می شود.

به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الحیاه، مهلت تمدید شده است عضویت احزاب انتخاباتی روز پنجشنبه به آخر رسید.

برخی منابع نزدیک به حیدر العبادی می گویند، وی منتظر موافقت فؤاد معصوم، مدیر جمهوری این کشور جهت تمدید مجدد دوره عضویت است.

العبادی در عضویت ائتلاف انتخاباتی خاص خودش به علت عضویت به عنوان نامزد حزب الدعوه شکست خورد.

منابع عراقی اعلام کردند: العبادی ابتدا با سلیم الجبوری، مدیر پارلمان تماس گرفته و از او خواسته بود قانونی را جهت ازسرگیری عضویت صادر کند ولی وی اعلام کرده که این مساله تنها جزو اختیارات مدیر جمهوری است.

این منابع می گویند: فؤاد معصوم در روش حل بحران با اقلیم کردستان با العبادی اختلاف دارد و خواهان شروع مذاکرات فوری میان بغداد و اربیل هست. نگرانی هایی راجع به تأثیر این مساله بر موضع معصوم درخصوص ازسرگیری عضویت احزاب انتخاباتی وجود دارد.

این منابع می گویند که العبادی منتظر پاسخ مدیر جمهوری است و در غیر این صورت انتخابات را جهت شش ماه دیگر به تأخیر می اندازد.

واژه های کلیدی: سیاسی | قانون | قانونی | انتخابات | قانون اساسی | اخبار بین الملل

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو