تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری صحبت‌های خواندنی امید زندگانی بازیگر مشهور راجع به اغتشاشات اخیر

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به این عنوان که “با فضای این روزهای هنر قهرم” خاطر نشان کرد: هنر از همان ابتدای به وجود آمدنش مایه آرامش و قشنگی بوده ا

صحبت‌های خواندنی امید زندگانی بازیگر مشهور راجع به اغتشاشات اخیر

صحبت های خواندنی امید زندگانی بازیگر مشهور راجع به اغتشاشات اخیر

عبارات مهم : سینما

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به این عنوان که “با فضای این روزهای هنر قهرم” خاطر نشان کرد: هنر از همان ابتدای به وجود آمدنش مایه آرامش و قشنگی بوده است.

امید زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون و مجری سیما گفت: من هم از جمله کسانی هستم که مدعی بودم اهل فرهنگ و رسانه هستم.در زمینه تصویر،بازیگری،موسیقی و اجرا سالها فعالیت کردم ولی امروزه زیاد منزل نشین هستم تا اینکه بخواهم مدعی باشم که فعالیت دارم. همین منزل نشینی تبعات بسیار زیادی را به عنوان یک شهروند، چه مکانیک،نانوا و بقال و چه یک هنرمند هم جهت انسان دارد.

صحبت‌های خواندنی امید زندگانی بازیگر مشهور راجع به اغتشاشات اخیر

زندگانی در مورد علت کم کار شدنش گفت: بعضی ها به علت غرور یا به علت معصومیت بیشترشان از جواب واقعی و مستند پرهیز می کنند و زیاد تلاش می کنند بگویند ما گزیده کار هستیم. بدهید معنا که کارها را گزینش می کنیم. ولی من می خواهم بگویم فعالیت هنری در کشور ما به عنوان یک حرفه تعریف نشده است.

بنابراین از ضوابط و قواعد ملموس و شفافی برخوردار نیست که من با استناد به آن ضوابط و قواعد حقوقی، حقیقی یا قراردادی جواب شما را بدهم. متاسفانه هنرمند در زندگی اش دارای یک زوایایی می شود که جهت مردم حکم الگو را پیدا می کند. مردم او را تحت نظر دارند، زندگی، لباسی که می پوشد، اوضاع اقتصادی و خیلی چیزهای دیگر؛ این جهت سیاست گذاران فرهنگی و هنری ما یک سرمایه است.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به این عنوان که “با فضای این روزهای هنر قهرم” خاطر نشان کرد: هنر از همان ابتدای به وجود آمدنش مایه آرامش و قشنگی بوده ا

زندگانی در ادامه گفت: شرایط به گونه ای شده است یک هنرمند که رزومه خوبی هم دارد و یک سرمایه فرهنگی محسوب می شود به آسانی با یک عوض کردن بودجه و با یک عوض کردن سیاست فرهنگی کنار گذاشته می شود. جهت افرادی چون من که تنها منبع در آمدمان هنرمان هست، بدون کار شدن برابر است با قرار گرفتن در مضیقه اقتصادی و تاثیرات منفی آن هم جهت هنرمندی که یک زمانی جهت جامعه اش تاثیرگزار بوده، بسیار است.

وی علت پر رنگ یا کم رنگ بودن بعضی از بازیگران را تحت تاثیر گزینش عده ای از مدیران،کارگردان و حتی دستیار کارگردان ها دانست و گفت: ارتباط هنرپیشه ها با کارگردان ها و دستیار آن ها تاثیر می گذارد. در یک قالب منطقی تر گروه بندی هایی وجود دارد که یک نفر از بین هنرپیشه ها رهبر آن شده است و بازیگران را جهت پروژه های متفاوت گزینش می کند. یا در تلویزیون نیز این مدیران هستند که در گزینش هنرپیشه ها بسیار نفوذ دارند. بعد عده ای از بازیگران و صورت های معروف به آرامی به ورطه فراموشی سپرده می شوند که من هم یکی از آنها هستم.

ماجرای نقش “پدر سینما” در عوامل فیلم ها

زندگانی افزود: این جریان چون نوظهور است و هنوز موروثی نشده هست. شاید در آینده بتوانیم بگوییم پدر سینما شخصی بوده است که الان پدربزرگ سینماست ولی هنوز ما پدر داریم. پدر سینما گزینش شده است و به وسیله مدیران بالاتر به او فضا داده شده است است که “تو حق گزینش داری و ما به تو اعتماد داریم. تو بانی تهیه کنندگی یک سریال می شوی.” این گزینش اول به وسیله مدیرانی است که شاید هیچگاه صورت ارزش را نمی بینیم. آن کسی را که به عنوان پدر سینما می بینیم به عنوان مجری این سیاست گذاری است.

صحبت‌های خواندنی امید زندگانی بازیگر مشهور راجع به اغتشاشات اخیر

با فضای این روزهای هنر قهرم

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به این عنوان که “با فضای این روزهای هنر قهرم” خاطر نشان کرد: هنر از همان ابتدای به وجود آمدنش مایه آرامش و قشنگی بوده هست. هنر جهت ما خلق شده است است و جهت آرامش معنوی انسان و رشد معنوی انسان به وجود آمده است.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به این عنوان که “با فضای این روزهای هنر قهرم” خاطر نشان کرد: هنر از همان ابتدای به وجود آمدنش مایه آرامش و قشنگی بوده ا

وقتی یک چوپانی یا یک فردی که در جنگل بوده است نخستین باری که صدای یک پرنده را می شنود، صدای آن پرنده باعث می شود که از یک نی که روی زمین افتاده است صدایی در بیاورد و یک نغمه ای را ایجاد کند؛ این اتفاق در تنهایی آن فرد در کوه افتاده، نه در یک حجمه، نه در یک راهپیمایی نه در یک تظاهرات یا یک خشونت. یعنی لطیف ترین حالت تنها آن موقعی بوده است که خودش بوده و محیط زیست و هنر شکل گرفته هست. بعد از آن هر اتفاق هنری دیگری به این انگیزه است که من به تو آرامش بدهم به تو علاقه بدهم و به جامعه آرامش و قشنگی ببخشم، هرچند که با هنر قهر باشم.

یک عده شایعاتی به وجود می آورند که جهت ما تبعات بسیار منفی خواهد داشت

وی اظهار داشت: بازوهای منفی اینترنت باعث به وجود آمدن جو بدی در این فضا شده است هست. شاید یک عده جوان و نوجوان به خاطر داشتن هیجان و آدرنالین در اینترنت شایعاتی را به وجود می آورند که جهت آنها تنها جنبه ی سرگرمی و تخلیه هیجان داشته باشد ولی تبعات بسیار منفی ای جهت آن هنرمند خواهد داشت. اخیرا تصویری با صدای شخصی در اینترنت پخش شده است بود که امید زندگانی متهم شده است و شلاق خورده و زندان بوده است که وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی گذاشته هست. منبع این شایعه را شناسایی کردیم و به مراجع قانونی شکایت کردم ولی با گذشت ۳ ماه از این قضیه هنوز به نتیجه ای نرسیده ام.

صحبت‌های خواندنی امید زندگانی بازیگر مشهور راجع به اغتشاشات اخیر

اعتراض مردم در حیطه اقتصادی منطقی است

این بازیگر نام آشنای کشورمان در مورد اتفاقات اخیر کشور که اعتراضات و حرکت خیابانی مردم را در پی داشت خاطر نشان کرد:باید از شعارهایی که از مردم شنیدیم استخراج کنید و ببینید حرف مردم چیست؟من امید زندگانی به شدت مسئله اقتصادی دارم. آرامش اجتماعی ام مدتیست به خطر افتاده هست. آینده ای جهت داشتن یک زندگی بهتر چه از جنبه اقتصادی و چه از جنبه اجتماعی و فرهنگی نمی توانم ترسیم کنم. من اگر یک شهروند معمولی بودم قطعا نه به شیوه تخریب اموال عمومی، نه به شیوه توهین به مقدسات یا توهین به مسئولین کشوری انتقادم را مطرح می کردم. همانطور که مدیر جمهور گفتند اعتراض حق مردم است و من هم جزء این مردم هستم. اعتراض مردم در حیطه اقتصادی به شدت منطقی است ولی اینکه این اعتراض دارد شکل معمول خود را از دست می دهد نمی دانم به کجا خواهد رسید. امیدوارم آنهایی که جهت تامین معاششان به خیابان آمده اند گمراه نشوند و آزار نبینند.

منافع مردم و مملکت بر هرچیز دیگری ارجح است

وی درادامه با اشاره به بعضی از سلبریتی ها که در اینترنت در مورد اعتراضات اخیر اظهار نظر کرده بودند گفت: اگر به وسیله مراجع ذی صلاح به این نتیجه برسند که این افراد از جایی خط می گیرند یا قصد تشویش اذهان عمومی را دارند طبیعتا حتی اگر سیاسیون هم باشند باید مجازات شوند چون منافع مردم و مملکت بر هرچیز دیگری ارجح است.اما اگر ثابت شود که نظر شخصی ارزش را ابراز کرده اند ولو با ادبیاتی کمی بی قاعده تر، بایدبه عنوان معترض به آنها نگاه کنیم. به نظر من هیچ آدمی که قدری عقل داشته باشد و در حیطه فرهنگی و هنری فعالیت کند نمی تواند به عنوان یک ابزار خط دهنده مطرح باشد چون به آسانی قابل رصد، پیگیری و مجازات است.

مردم خودشان را جای مسئولین و مسئولین خود را جای مردم بگذارند

امید زندگانی در آخر گفتگوی خود گفت: حرف آخر من این است که اعتراض حق همه است ولی باید بتوانیم آنهایی که معترض واقعی هستند را از دیگران که به دنبال سوءاستفاده از این جریانات هستند و به دنبال وقت طلبی های شخصی هستند جدا کنیم. مردمی که به خیابان ها ریختند و اعتراض کردند یک لحظه خودشان را جای دولت مردان بگذارند و بگویند من اگر مدیر جمهور بودم چه کاری می کردم و یا می توانستم بکنم. همینطور مسئولین خود را جای مردم بگذارند. هیچ کس واقعا دوست ندارد در این سرما با این اوضاع بیکاری بیاید توی خیابان داد بزند و وحشت از این داشته باشد که مورد بازخورد قرار بگیرد. حتما یک علتی وجود دارد. بهتر است خودمان را جای یکدیگر بگذاریم تا شاید از شدت این اتفاقات کاسته شود.

فارس

واژه های کلیدی: سینما | اعتراض | بازیگر | اقتصادی | بازیگری | بازیگری | اعتراضات | بازیگران

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو