تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی دم خروس بیرون زد ، کارها مشکوک احمدی‌نژادی‌ها و پایداری‌ در تجمعات اعتراضی

بعد از شعار موهنی که علیه رییس جمهور سر داده شد حالا آنها با طرح ماجرای مشکوک درخواست نمایندگان جهت استیضاح و کناره گیری رییس جمهور یا طرح خبر مشکوک و غیر واقعی

دم خروس بیرون زد ، کارها مشکوک احمدی‌نژادی‌ها و پایداری‌ در تجمعات اعتراضی

کارها مشکوک احمدی نژادی ها و پایداری در تجمعات اعتراضی/دم خروس بیرون زد

عبارات مهم : احمدی نژاد

بعد از شعار موهنی که علیه رییس جمهور سر داده شد حالا آنها با طرح ماجرای مشکوک درخواست نمایندگان جهت استیضاح و کناره گیری رییس جمهور یا طرح خبر مشکوک و غیر واقعی درخواست طیفی از دانشجویان جهت استعفای حسن روحانی ، این سرنا را از سر دیگر آن می نوازند .

نامه نیوز نوشت: آنچه در این چند روز در شهرهای متفاوت کشور عزیزمان ایران دیده شده است قطعا یک پدیده تک عاملی نیست؛ همانطور که قطعا یک پدیده خلق الساعه هم نیست. در تحلیل آن چه موجب پیدایش این رخدادها شده است هر تحلیل گر و صاحب نظری تعدادی مولفه را پشت هم ردیف می کند تا در نهایت نتیجه بگیرد که آیا و چگونه به یکباره صورت شهرهای کشور عزیزمان ایران عوض کردن کرد و این چنین ناآرامی هایی شکل گرفت.

دم خروس بیرون زد ، کارها مشکوک احمدی‌نژادی‌ها و پایداری‌ در تجمعات اعتراضی

برخی می گویند بعضی عنصرهای تندروی اصولگرا زمینه ساز این اغتشاش شده است اند ولی در ادامه، کار از دستشان در رفته و مجموعه دیگری از عنصرهای از داخلی گرفته تا خارجی آن را هدایت و گسترانیده اند.

اما شاید بتوان با نگاهی دقیق و ریزبینانه به تحلیل و تفسیر دیگری هم رسید. اینکه آن عنصرهای تندرو اساسا آیا این زمینه سازی را انجام داده اند و آیا از زمانی که کار از دستشان در رفته است دیگر نقشی در این آنارشیسم کاریکاتوری ندارند؟ نشانه هایی وجود دارد که اگر آنها را مانند قطعات پازل کنار هم بگذاریم همه چیز هویدا می شود.

بعد از شعار موهنی که علیه رییس جمهور سر داده شد حالا آنها با طرح ماجرای مشکوک درخواست نمایندگان جهت استیضاح و کناره گیری رییس جمهور یا طرح خبر مشکوک و غیر واقعی

این زمینه سازها چندین محور دارد:

۱- عوامل این دولت که جهت رسیدن به توافق هسته ای تلاش کرده اند افرادی مرعوب، خودفروخته، جاسوس، اجنبی پرست، دارای روابط مشکوک با غربی ها ، معامله گر ،وطن فروش و هزار یک برچسب دیگر هستند که بارها از سوی این افراد به صورت سربسته و غیر سربسته به این مسئولان الصاق شده است است.

۲- مسئولان این دولت عده ای اشرافی هستند که یا در ویلاها و باغ های شخصی خود به سر می برند و یا اینکه همه آنها «بیزنس من » هایی هستند که هیچ توجهی به جامعه ندارند و اساسا هیچ کدامشان مسئولیت پذیر نیستند.

۳- کارها دولت هیچ کدام جنبه کارشناسی ندارد و اساسا عنصر جامعه در آن نادیده گرفته می شود.

دم خروس بیرون زد ، کارها مشکوک احمدی‌نژادی‌ها و پایداری‌ در تجمعات اعتراضی

۴- دولت فاقد توان اجرایی و نظارتی است.

۵- دولت توانایی برطرف کردن پرسشها جامعه را ندارد .

بعد از شعار موهنی که علیه رییس جمهور سر داده شد حالا آنها با طرح ماجرای مشکوک درخواست نمایندگان جهت استیضاح و کناره گیری رییس جمهور یا طرح خبر مشکوک و غیر واقعی

۶- گرانی و تورم دیگر هیچ چاره ای ندارد و دولت هم نمی تواند جهت حل آن هیچ اقدامی داشته باشد .

همزمان با این طیف تندرو ، تیم عملیاتی احمدی نژادی ها هم در این چند ماه اخیر اقداماتی را سامان داده اند که غیر از مواردی که همپوشانی با موارد اوج دارد دارای این محور ها هم هست:

دم خروس بیرون زد ، کارها مشکوک احمدی‌نژادی‌ها و پایداری‌ در تجمعات اعتراضی

۱- غیر از دولت و شخص رییس جمهور ، علی لاریجانی به عنوان رییس مجلس فردی است که دارای روابط مبهم است . آنها اتهاماتی را به این صورت شاخص و معتبر نظام نسبت می دهند .برخی مسایل شبهه آفرین را در مورد او با تکرار جهت افراد جامعه به عنوان یک واقعیت جلوه می دهند.

۲- نفر بعدی رییس محترم قوه قضاییه است . آنها ایشان را نیز در چند ماه اخیر زیر بار تهمت های سنگین قرار داده اند تا آنجا که رهبری معظم انقلاب تذکر جدی در این مورد دادند .

۳- آنها شکاف های درون جامعه را تا سر حد امکان عمیق کرده و عنصر بی عدالتی در جامعه را به عنوان یک کابوس و امر مطلق در ذهن افراد جامعه تداعی کرده اند .

حالا باید قطعات این پازل را کنار هم قرار داد. جهت خیلی ها پرسش بود که آیا احمدی نژادی ها به یکباره نام علی لاریجانی را به میان کشیده اند ؟ آنها اگر رقابتی هم داشتند باید به نقد حسن روحانی که دولت مستقر است می نشستند نه علی لاریجانی .

یا اساسا این پرسش مطرح بود که آیا به یکباره بعد از طرح اتهامات عجیب و غریب و نادرست علیه رییس قوه قضاییه به یکباره این طیف از خواست مردم کشور عزیزمان ایران ! جهت کناره گیری این شخصیت فاضل سخن گفتند ؟

از آن سو نیز این پرسش مطرح بود که بعضی عنصرهای تندرو اصولگرا که در وقت احمدی نژاد مردم را توصیه به تحمل مشکل ها می کردند و گرانی و تورم را مساله ای نه چندان اولویت دار جامعه قلمداد می کردند و هر کس در این مورد سخنی می گفت را متهم به سیاه نمایی شرایط می کردند آیا در این چند ماه هیچ کدام مردم را توصیه به تحمل شرایط نکردند و اتفاقا در جنبش شکاف های اجتماعی و به تعریف کلاسیک ، آگاه کردن طبقات پرولتاریا اقدام کردند؟

احمدی نژادی ها به خوبی می دانند که چد میلیون پرونده قضایی در کشور وجود دارد . آنها می دانند که تقریبا اکثر خانواده ها به نوعی با سیستم قضایی مملکت سر و کار دارند. بعد اینجا نقطه خوبی جهت ایجاد بی اعتمادی و جدایی از بدنه حاکمیتی است .

آنها می دانند که علی لاریجانی یک عنصر بالقوه جهت انتخابات ۱۴۰۰ است و می تواند فرد مورد توافق دو جناح جهت استمرار اوضاع موجود باشد که به استمرار دیده نشدن آنها می انجامد .

اصرار دو سر این ماجرا به زیاد کردن شکاف های اجتماعی و پدید آمدن یک موج اجتماعی دلیلی نداشته غیر از اینکه بنا داشته اند روی این موج سوار شده است و به قدرت رسمی بازگردند . آنها آنقدر عجول بوده اند که تاب وصبر ، اتمام دوره حسن روحانی را هم نداشته اند . پروژه اتمام دولت روحانی قبل از موعد مقرر قطعا یک فرضیه قابل اعتناست که می توان از همین نشانه ها در مورد آن بحث کرد .

یکی از سایت های خبری روز گذشته با درج مطلبی در این مورد نوشته بود که از ابتدای هفته جاری خبرهایی مبنی بر پیشنهاد استعفای مدیر جمهوری از سوی بعضی از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری مطرح شده است است.علاوه بر این، سایت خبرنامه … نیز نامه ای منتسب به دانشجویان را منتشر کرده است که در آن خواستار استعفای مدیر جمهوری و برگزاری انتخابات زودهنگام شده است اند.

این سرنخ خوبی است ؛ رسیدن به سرمنشا آن هم چندان کار مشکل هم نیست . این سرنخ ما را به کلافی می رساند که همه ماجرا از آن جا نشات می گیرد. جریانی خطرناک که در چند سال اخیر بارها و بارها در مورد آن هشدار داده شده است است حالا به صورت ترکیبی جهت مشروعیت زدایی مردمی از سه قوه حاکمیتی تلاش می کند. آیا هنوز وقت برخورد فرا نرسیده است؟

واژه های کلیدی: احمدی نژاد | حسن روحانی | احمدی نژاد | دولت روحانی | علی لاریجانی | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو