تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار گوناگون پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

کشتی ورزشی است که در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و شاید مهمترین علت آن ماهیت خشن و در عین حال سرگرم کننده این ورزش باشد.

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

عبارات مهم : دستمزد

کشتی ورزشی است که در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و شاید مهمترین علت آن ماهیت خشن و در عین حال سرگرم کننده این ورزش باشد.

به گزارش برترین ها، کشتی ورزشی است که در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و شاید مهمترین علت آن ماهیت خشن و در عین حال سرگرم کننده این ورزش باشد. مسابقه های دبلیو دبلیو ای که قبلاً “فدراسیون کشتی جهانی” نامیده می شد، در سال ۲۰۰۲ بعد از چندین و چند خرید و ادغام شرکت ها عوض کردن نام یافت.

در حال حاضر WWE بزرگترین و محبوب ترین مسابقه های کشتی در آمریکا و کل دنیا محسوب می شود و کشتی گیران مشهور و پردرآمدی در کل دنیا دارد. هر ساله بیش از ۳۰۰ دور مسابقه کشتی حرفه ای صورت می گیرد که از تلویزیون پخش می شوند و تعداد بینندگان این برنامه بالای ۳۶ میلیون نفر در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا است.

بهترین کشتی گیران با برنده شدن و قهرمانی، کمربندهایی دریافت می کنند و باید در مسابقه های جهت نگه داشتن آن بجنگند که در صورت باختن کمربند را از دست می دهند و باید دوباره جهت به دست آوردن آن تلاش کنند.

انواع مختلفی از کمربندها در این مسابقه های وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از: کمربند قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE، کمربند قهرمانی بین قاره ای WWE، کمربند قهرمانی WWE ایالات متحده، و کمربند قهرمانی تگ تیم WWE. عالی ترین مسابقه کنندگان محبوبیت بسیار بالایی می یابند و هر چه یک کشتی گیر محبوب تر باشد، شانس برنده شدن و بدست آوردن کمربند و قهرمان ماندن جهت او زیاد می شود.

مسابقات دبلیو دبلیو ای ساختار پرداخت دستمزد تعریف شده است ای دارد، ولی کشتی گیرانی هستند که این شرکت هیچ مشکلی جهت پرداخت زیاد از معمول ندارد. محبوب ترین کشتی گیران در میان طرفداران و ستاره های این مسابقه های دستمزدهای بسیار عالی دریافت می کنند و بعضی از آنها فقط گاهی در این مسابقه های حضور کوتاهی دارند، در حالیکه بقیه کشتی گیران دائمی هستند. در اینجا فهرستی از پر درآمد ترین کشتی گیران کشتی کج (WWE) در سال ۲۰۱۷ را مطالعه می کنید.

۱۰٫ دین اَمبروز – ۱٫۱ میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

دین امبروز هم بازیگر و هم کشتی گیر حرفه ای است و نام واقعی او جاناتان گود هست. امبروز رکورد طولانی ترین مدت قهرمانی ایالات متحده دبلیو دبلیو ای را در اختیار دارد که حدوداً ۳۵۱ روز (دو هفته کمتر از یک سال) می شود.

این مدت طولانی ترین مدت قهرمانی در تاریخ دبلیو دبلیو ای هست. در خارج از دبلیو دبلیو ای، جاناتان گود با نام مستعار جان ماکسلی در مسابقه های کشتی کامبت زون، فول ایمپکت پرو و دراگون گیت یو اس ای کشتی می گیرد.

وی یک بار مسابقه های قهرمانی سنگین وزن دنیا FIP و دو بار مسابقه های قهرمانی سنگین وزن دنیا CZW را برده هست. مسئولیت او در دبلیو دبلیو ای باعث می شود که وی هر سال ۱٫۱ میلیون دلار با خود به منزل ببرد.

۹٫ کِین – ۱٫۳ میلیون دلار در سال

نام واقعی کین، گلن توماس جیکوبز است و از همین حالا بگوییم که او برادر بیولوژیکی آندرتیکر نیست. کین هم بازیگر حرفه ای و هم کشتی گیر قهاری است که در حال حاضر در دبلیو دبلیو ای کشتی می گیرد.

قبل از سال ۱۹۹۵ که به دبلیو دبلیو ای بپیوندد، او در انجمن کشتی ایالات متحده و همچنین در کشتی Smoky Mountain کشتی می گرفت که موفقیت زیادی نیز بدست آورده بود. کین با ۱۸ بار قهرمانی، کشتی گیر فوق العاده ای است که توانسته احترام کشتی گیران دیگر و همچنین طرفداران این ورزش را بدست آورد.

بعضی از به یاد ماندنی ترین عناوینی که او بدست آورده عبارتند از قهرمانی دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن دنیا و قهرمانی ECW. او هر سال یک میلیون و سیصد هزار دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند.

۸٫ بیگ شو – ۱٫۵ میلیون دلار در سال

کشتی ورزشی است که در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و شاید مهمترین علت آن ماهیت خشن و در عین حال سرگرم کننده این ورزش باشد.

بیگ شو واقعاً هم بزرگ است و کشتی او روی رینگ هر لحظه ارزش پولی که طرفداران می پردازند را داشته هست. نام واقعی بیگ شو، پل وایت است و تنها کاری که واقعاً خوب بلد هست، این است که روی رینگ رقبایش را بزند.

بیگ شو در طول مدت کشتی اش، موفقیت های عظیمی بدست آورده که از آن میان می توان به دو بار قهرمانی دبلیو دبلیو ای، دو بار قهرمانی سنگین وزن دنیا WCW، دو بار قهرمانی سنگین وزن دنیا، و یک بار قهرمانی ECW اشاره کرد.

هیچ کشتی گیر دیگری قبل از بیگ شو نتوانسته بود همه چهار عنوان فوق را بدست بیاورد و این باعث می شود که بیگ شو یکی از عالی ترین ها باشد. او همچنین قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای و سه بار قهرمانی هاردکور دبلیو دبلیو ای و یک بار قهرمانی ایالات متحده را بدست آورده هست. با تمام این موفقیت ها، او هر سال کمتر از ۱٫۵ میلیون دلار دستمزد نمی گیرد.

۷٫ آندرتیکر – ۲ میلیون دلار در سال

آندرتیکر بدون شک قدیمی ترین کشتی گیر حرفه ای دبلیو دبلیو ای هست، لیکن وی در سال ۱۹۹۰ به دبلیو دبلیو ای پیوست. نام واقعی او مارک کالاوی است و چون در دهه پنجاه عمرش هست، یکی از پیر ترین کشتی گیران کشتی کج محسوب می شود. رکورد شگفت انگیز آندرتیکر از مدتها پیش شروع می شود، یعنی از سال ۱۹۹۱ که او هالک هوگان را شکست داد و قهرمان دبلیو دبلیو ای شد.

رکورد مثال زدنی او مشمول بر ۲۱ برد پیاپی درWrestleMania می شود به علاوه اینکه او در سال ۲۰۰۷ رویال رامبل را برد و چهار بار قهرمان دبلیو دبلیو ای، سه بار قهرمان سنگین وزن دنیا و یک بار قهرمان سنگین وزن دنیا USWA Unified شد که همه این عناوین واقعاً تحسین برانگیز هستند. آندرتیکر هر ساله ۲ میلیون دلار دستمزد از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند.

۶٫ رومن رِینز – ۲٫۱ میلیون دلار در سال

نام واقعی رومن رینز، لیتی جوزف آنوآی، کشتی گیر حرفه ای ساموآیی-آمریکایی از پنساکولا فلوریدا هست. هنگامی که صحبت از کشتی می شود، وی ورزشکار شگفت انگیزی محسوب می شود که البته سابقه او به عنوان بازیکن فوتبال آمریکایی کمک بزرگی به او کرده تا امروز کشتی گیر مستعدی شود. رومن در سال ۲۰۱۰ به دبلیو دبلیو ای پیوست و در سال ۲۰۱۲ عضوی از تیم شیلد (The Shield) در کنار دین امبروز و سث رولینز شد.

در سال ۲۰۱۴ رومن تک نفره کشتی گرفت و جایزه سوپراستار سال Slammy 2014 را بدست آورد و بعد از آن در سال ۲۰۱۷ مسابقه رویال رامبل را برد. رومن هر ساله دستمزد ۲٫۱ میلیون دلاری از دبلیو دبلیو ای میگیرد.

۵٫ ست رالینز – ۲٫۴ میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

یکی از محبوب ترین و جالب ترین بازیکنان کشتی کج، کلبی لوپز که با نام رالینز آشنا می شود در سال ۲۰۱۰ به مسابقه های جهانی کشتی کج پیوست. تا به امروز او یک بار قهرمان سنگین وزن، یک بار قهرمان تگ تیم مسابقه های جهانی کشتی کج با رومن رینز و هم چنین سوپراستار سال ۲۰۱۵ شده است هست. بسیاری از کشتی گیران قدیمی او را بااستعدادترن کشتی گیری می دانند که با آن کار کرده اند. سث رالینز با درآمد هر سال بیش از دو میلیون دلار کشتی گیری است که همه منتظرند دوباره عنوان قهرمانی سنگین وزن ها را کسب کند.

۴٫ رَندی اورتون – ۲٫۷ میلیون دلار در سال

رندی اورتون کشتی گیر حرفه ای آمریکایی دبلیو دبلیو ای و همچنین یک بازیگر هست. رندی یکی از سرسخت ترین کشتی گیران دبلیو دبلیو ای است و تابحال ۱۲ بار قهرمان دنیا، ۸ بار قهرمان سنگین وزن دنیا دبلیو دبلیو ای و چهار بار قهرمان سنگین وزن دنیا شده است است.

در سال ۲۰۰۴ در سامِر اسلم، اورتون جوانترین برنده سنگین وزن دنیا در دبلیو دبلیو ای شد، عنوانی که سکوی پرتاب وی در این حرفه شد. رندی جهت حضور مداوم در رینگ، هر سال ۲٫۴۵ میلیون دلار دریافت می کند. همین دستمزد عالی شاید باعث شده است که او گذشته اش را فراموش کند، لیکن وی به خاطر واکنش‌ها ناشایست از ارتش ایالات متحده اخراج شد.

۳٫ تریپل اچ – ۲٫۸ میلیون دلار در سال

کشتی ورزشی است که در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و شاید مهمترین علت آن ماهیت خشن و در عین حال سرگرم کننده این ورزش باشد.

شاید این توصیه برایتان جالب باشد که نام واقعی تریپل اچ، هانتر هِرست هِلمزلی نیست و در واقع نام مهم او پل مایکل لِوِک هست. این کشتی گیر حرفه ای آمریکایی، بازیگر و تاجر، یکی از پر درآمد ترین های دبلیو دبلیو ای هست، علیرغم آنکه با خانواده مک ماهون وصلت کرده هست. تریپل اچ با بدنسازی کارش را شروع کرد و در سال ۱۹۹۲ وارد رشته کشتی شد.

در طول دوره کشتی اش، وی نام های مستعار متعددی داشته ولی زیاد موفقیت هایش تحت نام تریپل اچ بوده هست. با آنکه او در مسابقه ها حضور دائمی ندارد، ولی در دبلیو دبلیو ای شخص مهمی محسوب می شود و با لطف موفقیت هایی که تابحال داشته، هر ساله ۲٫۸ میلیون دلار دستمزد می گیرد.

۲٫ جان سینا – ۹٫۵ میلیون دلار در سال

جان آنتونی سینا، بازیگر و رپر آمریکایی هست، ولی همه ما او را به عنوان کشتی گیر حرفه ای دبلیو دبلیو ای می شناسیم. سینا قهرمان ایالات متحده دبلیو دبلیو ای در سال ۲۰۱۵ شد و او یکی از چهار قهرمان اول تمام دوران است که طولانی ترین مدت قهرمانی را داشته اند و این باعث می شود که سینا یکی از عالی ترین کشتی گیران حال حاضر دنیا و همچنین کل دوران شود.

از سال ۲۰۰۵ که صورت وی در دبلیو دبلیو ای آشنا شد، سینا پله پله ترقی کرد و امروزه یکی از پر درآمد ترین کشتی گیران دبلیو دبلیو ای محسوب می شود. او هر ساله حداقل ۹٫۵ میلیون دلار از دبلیو دبلیو ای دستمزد می گیرد و دارایی خالص او تقریباً ۳۵ میلیون دلار تخمین زده شده است است.

۱٫ راک – ۱۰ میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

دواین جانسون با نام مستعار راک، بازیگر، تهیه کننده و کشتی گیر حرفه ای کشتی کج است که ریشه های آمریکایی و کانادایی دارد. راک بین سال های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۴ شهرت یافت، یعنی برهه ای که وی عناوین متعددی کسب کرد و تبدیل به یکی از عالی ترین های این ورزش شد.

راک بین سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ دوباره به کشتی برگشت و هنوز هم جهت حمایت از دبلیو دبلیو ای گاهی روی رینگ و حتی خارج از رینگ حضور می یابد، ولی در حال حاضر تمرکز او روی بازی در فیلم های سینمایی و سریال ها هست. علیرغم آنکه راک حرفه اش را عوض کردن داده، ولی هنوز هم هر سال ۱۰ میلیون دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند و وبسایت فوربس دارایی خالص او را ۱۲۵ میلیون دلار تخمین زده است.

واژه های کلیدی: دستمزد | میلیون | قهرمان | مسابقه | آمریکایی | سنگین وزن ها | اخبار گوناگون

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو