تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مدیران چند منظوره ورزش!

علیمرادی، دولو، سعادتمند، پریچهره، داوری و طباطبایی مدیرانی هستند که در بیش از ٢ فدراسیون سابقه مدیریت دارند 

مدیران چند منظوره ورزش!

مدیران چند منظوره ورزش!

عبارات مهم : مسابقه

علیمرادی، دولو، سعادتمند، پریچهره، داوری و طباطبایی مدیرانی هستند که در بیش از ٢ فدراسیون سابقه مدیریت دارند

به گزارش شهروند؛ در روزهایی که انتخابات فدراسیون های ورزشی به طور متراکم درحال برگزاری هست، به شکلی عجیب اشخاص مشابهی را در بعضی فدراسیون ها رویت می کنیم که شاید هیچ سابقه ای در آن رشته نداشته باشند. بعضی افراد که بعضی آنها را نزدیک به وزارت ورزش می دانند، بعد از خالی شدن هر صندلی مدیریتی در ورزش خود را مدعی رسیدن به آن عنوان می کنند. این اتفاق نادر شاید فقط در ورزش کشور عزیزمان ایران رخ می دهد که بعضی با سابقه مدیریتی که جهت خود در ورزش جمع کرده اند، بدون تخصص می خواهند وارد فدراسیون ها شوند.

مدیران چند منظوره ورزش!

پشیمانی پریچهره بعد از اعتراض ها

روز یکشنبه هفته جاری مهلت عضویت از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال به اتمام رسید. درحالی که استقبال عجیبی از انتخابات این فدراسیون شده است بود و ٢۴نفر جهت رسیدن به صندلی ریاست عضویت کردند. در دقایق آخر مهلت ثبت نام، اخباری به گوش رسید که نصرالله پریچهره، سرپرست فدراسیون بسکتبال هم تصمیم به نام نویسی گرفته هست. این مسأله با در نظرگرفتن این که پریچهره تخصصی در بسکتبال نداشته، با اعتراض هایی روبه رو شد و درنهایت دیروز سرپرست فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که از این کار پشیمان شده است هست. نصرالله پریچهره پیش از این سابقه سرپرستی در چند فدراسیون دیگر ازجمله دوچرخه سواری را هم داشته و به نظر می رسد شرایط بسکتبال او را جهت حضور در انتخابات وسوسه کرده است.

علیمرادی، مدیر چندمنظوره!

علیمرادی، دولو، سعادتمند، پریچهره، داوری و طباطبایی مدیرانی هستند که در بیش از ٢ فدراسیون سابقه مدیریت دارند 

کرم الله علیمرادی، مدیر سابق فدراسیون ناشنوایان بعد از جدایی اش از این فدراسیون علاقه شدیدی به دراختیارگرفتن سکان مدیریت یک فدراسیون دیگر دارد. به نظر می رسد او را می توان پایه مهم انتخابات فدراسیون ها دانست. در همین ماه های اخیر، علیمرادی جهت چند فدراسیون نام نویسی کرده است که آخرین آن بسکتبال هست. چندماه قبل او در انتخابات فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری به توفیقی نرسید. حالا همزمان جهت انتخابات فدراسیون های بسکتبال و جانبازان و معلولان عضویت کرده هست. مشخص نیست یک مدیر ورزشی چطور می تواند در تمام رشته ها و فدراسیون ها تخصص داشته باشد!

منتقمی، گزینه همیشگی

بهروز منتقمی، مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش که سابقه حضور در کلوب پرسپولیس را دارد، نامش همواره جهت پست های مدیریتی ورزش برده می شود. جالب است بعد از این که ماموریت او به عنوان قائم مقام و سرپرست کلوب پرسپولیس به آخر رسید، همچنان هنگامی که پرسپولیس دچار تغییرات می شود، نخستین نفر نام منتقمی برده می شود. با این که منتقمی در ظاهر هیچ وقت علاقه ای به حضور در پست های مدیریتی نشان نمی دهد، این بار جهت فدراسیون بسکتبال عضویت کرده و گفته می شود جزو گزینه های مهم است.

دولو، از کبدی تا بسکتبال

مدیران چند منظوره ورزش!

دیگر فردی که حوالی فدراسیون های متفاوت دیده می شود؛ رمضانعلی دولو هست. او که مدتی در غیاب مشحون سرپرستی فدراسیون بسکتبال را بدون هیچ سابقه ای در این رشته برعهده داشت، حالا بعد از خداحافظی مشحون جهت رسیدن به ریاست این فدراسیون اقدام کرده هست. این درحالی است که در ٢ سال اخیر و بعد از آخر سرپرستی دولو در بسکتبال، دیگر هیچ کس او را یک بار هم در سالن بسکتبال ندیده هست. از سوی دیگر، جالب است بدانید همین فرد چند روز قبل به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کبدی هم با دیگر نفرات مسابقه کرد.

داوری، سرپرستی که وسوسه شد

سرپرست فعلی فدراسیون بوکس که حالا گزینه مهم ریاست این فدراسیون در انتخابات پیش رو به حساب می آید، جزو دیگر افرادی است که خودش را به عنوان یک مدیر چندمنظوره مطرح کرده هست. افشین داوری چند سال قبل ریاست فدراسیون دوومیدانی را برعهده داشت. او بعد از مدتی دوری از ورزش و رفتن به سیاست، به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان مدتی فعالیت کرد. همه تصور می کردند سرپرستی فدراسیون بوکس جهت داوری بعد از کناره گیری ناطق نوری موقتی باشد ولی خالی بودن میدان او را وسوسه کرد تا کاندیدا شود.

علیمرادی، دولو، سعادتمند، پریچهره، داوری و طباطبایی مدیرانی هستند که در بیش از ٢ فدراسیون سابقه مدیریت دارند 

سعادتمند، از والیبال تا فوتبال و نجات غریق!

احمد سعادتمند، مدیرعامل فعلی کلوب بانک سرمایه را می توان یکی از پرکارترین مدیران ورزشی نامید. او علاقه زیادی به ریاست در یک فدراسیون ورزشی دارد و حتی مدیریت در یک کلوب پرمشغله در والیبال هم باعث نشده او از علاقه اش بکاهد. سعادتمند که یکی از کاندیداهای فدراسیون نجات غریق هست؛ پیش از این شانس خود را جهت ریاست فدراسیون های وزنه برداری و هندبال هم امتحان کرده بوده ولی موفق به کسب آرای مورد نیاز در آن مجامع نشد. در کارنامه سعادتمند سرپرستی فدراسیون های اسکی و پینگ پنگ هم دیده می شود که بعد از دوره ای کوتاه جای خود را به مدیر تازه داد. در کنار تمام این گرفتاری ها، گرایش مهم سعادتمند به سمت فوتبال هست، جایی که مدیریت تیم هایی مثل نساجی مازندران و شموشک را در کارنامه دارد.

مدیران چند منظوره ورزش!

طباطبایی، مدیریت آزادی هم کافی نبود؟

ثبت نام سیدحسن طباطبایی جهت انتخابات فدراسیون بسکتبال یکی دیگر از اتفاقات عجیب بود. او که هم اکنون ریاست مجموعه ورزشی بزرگ آزادی را برعهده دارد، مشخص نیست آیا جهت حضور در بسکتبال وسوسه شده است هست. البته حضور طباطبایی هم در کارنامه اش در فدراسیون های متفاوت دیده می شود. او قبلا در فدراسیون های وزنه برداری و کاراته در یک دوره طولانی سرپرست بوده و حالا مدتی است که سمت مهمی مثل مدیریت ورزشگاه آزادی را برعهده دارد.

احمد گواری، گزینه سرپرستی

احمد گواری که تا چندی پیش مدیرکل دفتر امور یکسان فدراسیون ها بود، جای خود را به اسبقیان داده تا با توجه به تسلطی که به مجامع فدراسیون ها دارد، به فکر پستی تازه جهت خودش باشد. گواری جهت حضور در انتخابات فدراسیون نجات غریق کاندیدا شده، ولی توصیه جالب راجع به او این نیست. احمد گواری به عنوان گزینه شماره یک سرپرستی فدراسیون ها از سوی وزارت ورزش مطرح می شود. به طوری که بعد از برکناری روسای فدراسیون های چوگان و بسکتبال هم ابتدا نام او مطرح شد ولی سرپرستی به فرد دیگری رسید.

در انتظار جلوگیری از مدیران چندمنظوره!

وقتی جهت انتخابات فدراسیون بسکتبال ٢۴نفر عضویت کردند که اکثر آنها ارتباطی با این رشته نداشتند، باعث شد بیش ازپیش حضور مدیران غیرمتخصصی در رأس فدراسیون ها توی ذوق بزند.

به نظر می رسد وزارت ورزش جهت جلوگیری از افرادی که خودشان را لایق هر سمتی در ورزش می دانند و اصلا برایشان جایگاه و تخصص در آن رشته مهم نیست، باید آیین نامه ای تدوین کند. به نظر می رسد آیین نامه برگزاری انتخابات فدراسیون ها باید محدودتر شود تا حداقل یک نفر نتواند جهت چند فدراسیون نام نویسی کند. مدیران چندمنظوره در ورزش کشور عزیزمان ایران زیاد هستند و خیلی از آنها نیز درنهایت در یکی از فدراسیون ها با اقبال اعضای مجمع روبه رو می شوند. حضور همین افراد شاید باعث شود بعضی افراد متخصص که دارای سابقه مدیریتی کمتری در فدراسیون ها هستند، جرأت عضویت را نداشته باشند و نخواهند حتی شانس خود را بیازمایند.

واژه های کلیدی: مسابقه | بسکتبال | بسکتبال | انتخابات | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو