تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار بین الملل آیا ترامپ می خواهد دختر و دامادش را از کاخ سفید بیرون کند؟

اولین رسانه‌ای که اعلام کرد فشارها از سوی دونالد ترامپ علیه داماد و دخترش جهت بازگشت به نیویورک زیاد کردن پیدا کرده، مجله «ونیتی فیر» بود. حالا زمزمه‌ها در این

آیا ترامپ می خواهد دختر و دامادش را از کاخ سفید بیرون کند؟

آیا ترامپ می خواهد دختر و دامادش را از کاخ سفید بیرون کند؟

عبارات مهم : اجلاس

اولین رسانه ای که اعلام کرد فشارها از سوی دونالد ترامپ علیه داماد و دخترش جهت بازگشت به نیویورک زیاد کردن پیدا کرده، مجله «ونیتی فیر» بود. حالا زمزمه ها در این مورد زیاد کردن یافته و خبرها از اصولی تازه در کاخ سفید حکایت دارد. مجله نیوزویک به این پرسش که آیا ترامپ در برابر دختر و دامادش سختگیری می کند، پاسخ داده هست.

دنیای اقتصاد نوشت: آخرین گزارش ها از سایت پولیتیکو هم حکایت از این دارد که ترامپ از این جهت دلواپس است که به دخترش در برابر دیدگان سایر نیروهای کاخ سفید تذکر دهد. همزمان مجله ونیتی فیر نیز گزارش داد که نفوذ کوشنر در داخل کاخ سفید به شدت کم کردن یافته است و این مورد را این مجله به عنوان سیگنالی فرض کرده است که در پی آن قرار است کوشنر به زودی این شهر (واشنگتن) را ترک کند.

آیا ترامپ می خواهد دختر و دامادش را از کاخ سفید بیرون کند؟

به گفته منابع آشنا با عنوان جان کلی، مدیر کارکنان کاخ سفید از چندی پیش تصمیم گرفته بود که بال های جرد کوشنر را بچیند.جان کلی سیستم جدیدی ددر کاخ سفید حاکم کرده است که در آن باید کلیه مشاوران به وی گزارش کار دهند. این به آن معنی است که ایوانکا جهت اینکه پیش پدرش برود باید اجازه جان کلی را داشته باشد. در این شرایط رابطه کلی و کوشنر هم زیاد مناسب نیست و جان کلی از دیدار کوشنر با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در ماه اکتبر به شدت ناراضی است.

سایت آکسیوس نیز هفته گذشته گزارش داد که ایوانکا و کوشنر چندان با نظم دهی مجدد روابط کاخ سفید از سوی جان کلی کنار نیامده اند. گزارش های دیگر ولی حاکی است ترامپ نیز به نوعی از داماد خود سرخورده شده، چراکه نصیحت او را در مورد اخراج جیمز کومی پذیرفته و تبعات این اقدام جهت مدیر جمهوری آمریکا بسیار سنگین بوده هست. ترامپ همچنین از دیدار کوشنر با عامل اجرایی روسیه نیز به شدت دلخور هست. از زمانی که این داستان مطرح شده است است رسانه ها بیش از پیش عنوان دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را برجسته کرده اند و حالا پای خانواده ترامپ نیز به این پرونده که از سوی بازرس مولر درحال پیگیری هست، باز شده است است.

اولین رسانه‌ای که اعلام کرد فشارها از سوی دونالد ترامپ علیه داماد و دخترش جهت بازگشت به نیویورک زیاد کردن پیدا کرده، مجله «ونیتی فیر» بود. حالا زمزمه‌ها در این

گزارش شده است است کوشنر در مورد تحقیقات روسیه بسیار دلواپس هست. کارشناسان حقوقی به نیوزویک گفته اند که ناتوانی کوشنر در تهیه «لیست شفاف» برقراری تماس های بین المللی اش موجب شده است است که زیاد از سایرین دلواپس این پرونده باشد، لیکن که ممکن است با افشای روابطش، مباحث مالی وی نیز افشا شده است و به طور مستقل خود نیز درگیر یک پرونده دیگر شود. ولی در میان کسانی که در این لیست به نام وی اشاره شده است یکی ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روسی است که در سال ۲۰۱۶ در برج ترامپ، به همراه پال مانافورت، مدیر وقت کمپین انتخاباتی ترامپ با وی دیدار داشته است.

برخی می گویند با افشای دیگر روابط بین المللی کوشنر، فشارها از سوی ترامپ علیه وی و دخترش زیاد کردن خواهد یافت. با این حال هنوز مشخص نیست کوشنر و ایوانکا حاضر به بازگشت به نیویورک، جایی که یک آپارتمان مجلل دارند باشند یا نه.آنها درحال حاضر یک آپارتمان به قیمت پنج و نیم میلیون دلار هم در منطقه ریتزی کارولاما در واشنگتن دارند. همزمان با این عنوان مجله نیویورک هم در گزارشی تصریح کرد نقش کوشنر در کاخ سفید به اندازه قابل توجهی کم کردن یافته است.

درحالی که پیش تر قرار بوده است کوشنر در مورد توافق های تجاری آمریکا، مدرنیزه کردن تکنولوژی و برنامه های تهیه مجدد الگوی روابط کاری نقش داشته باشد، حالا مجبور است فقط به نقش خود که همان پیش بردن برنامه صلح خاورمیانهاست بسنده کند. این در شرایطی است که همین تنها برنامه کاری کوشنر نیز به خوبی پیش نمی رود. در ماه های ابتدایی از دوران ریاست جمهوری ترامپ به نظر می رسید وی به شدت علاقه مند است نقش داماد خود را پررنگ تر کند. به رغم اینکه انتقادها از کوشنر بسیار اوج بود و مخالفان می گفتند که وی فاقد تجربه در زمینه حکومت داری هست، با این حال ترامپ حاضر نبود نقش وی را کم کردن دهد.گابریل شرمان هم در گزارشی در ونیتی فیر نوشت که بعد از بازگشت نظم و انضباط در کاخ سفید که از سوی ژنرال جان کلی برقرار شده است هست، نقش کوشنر در تصمیم گیری های کاخ سفید به میزان زیادی کم کردن یافته است.

آیا ترامپ می خواهد دختر و دامادش را از کاخ سفید بیرون کند؟

شرمان می نویسد: به نظر می رسید که دور شدن کوشنر از جلوی چشم کلی به جهت سرگرم شدن در برنامه صلح خاورمیانه، مدیر کارکنان کاخ سفید را خوشحال کند، ولی بعضی کارها کوشنر در همین زمینه نیز موجبات ناراحتی وی را فراهم کرده هست. کلی از اینکه کوشنر دیداری با محمد بن سلمان داشته است به شدت ناراحت است و به همین منظور تا ساعت ۴ صبح کوشنر را بیدار نگه داشته تا گزارش دیدار خود را با محمد بن سلمان بنویسد و به وی ارائه دهد.

روزنامه وال استریت ژورنال هم گزارش داد که حضور کوشنر در کاخ سفید به ضرر ترامپ هست، لیکن نام وی به کرات در پرونده مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ایالات متحده مطرح شده است هست. همچنین نحوه تعامل وی با سایر رهبران دنیا نیز مورد تحقیق قرار گرفته هست. این روزنامه می نویسد: درحال حاضر تیم مولر سوالاتی در مورد تعامل کوشنر با رهبران خارجی دارند، از جمله قطعنامه شرکت ملل که در ماه دسامبر مبنی بر محکومیت اسرائیل درخصوص شهرک سازی ها مطرح شد، نحوه تعامل داماد ترامپ با رهبران دنیا را زیر پرسش برده است.

اولین رسانه‌ای که اعلام کرد فشارها از سوی دونالد ترامپ علیه داماد و دخترش جهت بازگشت به نیویورک زیاد کردن پیدا کرده، مجله «ونیتی فیر» بود. حالا زمزمه‌ها در این

مقامات اسرائیلی گفتند آنها با بعضی دولتمردان آمریکایی ارتباطاتی داشتند تا مانع تصویب قطعنامه شوند.گفته می شود در این میان نقش کوشنر بسیار برجسته بوده است ولی پست ترامپ در مورد این قطعنامه در شبکۀ اجتماعی فیس بوک جنجالی شده است هست. ترامپ در شبکۀ اجتماعی فیس بوک نوشت این قطعنامه باید وتو شود ولی اوباما اجازه داد که قطعنامه علیه اسرائیل صادر شود. این در شرایطی است که بنا بر قانونلوگان، آمریکا اجازه ندارد در مسائلی که پای خودش وسط است اعمال نفوذ کند. به نظر می رسد کوشنر تبدیل به پاشنه آشیل دولت ترامپ شده است هست. لیکن نام وی همزمان در چند پرونده مطح شده است است.

محدودیت ها جهت دختر محبوب ترامپ

ایوانکا دختر محبوب ترامپ نیز همچون کوشنر با محدودیت هایی روبه رو شده است هست. گفته می شود وی از جانب جان کلی نیز با محدودیت هایی روبه رو شده است هست. همچنین اخیرا درخصوص سفر ایوانکا به هندوستان مشکلاتی جهت دختر محبوب ترامپ پیش آمده هست. سی ان ان گزارش داد: وزارت امور خارجه آمریکا قصد ندارد هیاتی از مقامات بلندپایه خود را جهت همراهی ایوانکا ترامپ دختر مدیر جمهوری این کشور به اجلاس جهانی کارآفرینی در هند اعزام کند. این شبکه خبری در گزارشی تصریح کرد: تصمیم «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا به خودداری از اعزام هیاتی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه جهت همراهی با ایوانکا در این نشست، در بحبوحه زیاد کردن تنش ها بین وی و کاخ سفید گرفته شده است است.

آیا ترامپ می خواهد دختر و دامادش را از کاخ سفید بیرون کند؟

چندین مقام وزارت وزارت امور خارجه امریکا به همراه یک منبع نزدیک به کاخ سفید به سی ان ان گفتند که تصمیم تیلرسون ربطی به طرح های مهم وی جهت کم کردن بودجه وزارت امور خارجه ندارد و زیاد به این علت است که ایوانکا ریاست هیات اعزامی آمریکا را به این اجلاس بر عهده دارد. اجلاس جهانی کارآفرینی که هر سال با حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان برگزار می شود امسال ۲۸ تا ۳۰ نوامبر درهند برگزار خواهد شد.اجلاس امسال با عنوان حمایت از کارآفرینان زن برگزار می شود و «نارندرا مودی» نخست وزیر هند ژوئن گذشته از ایوانکا ترامپ جهت حضور در این اجلاس دعوت کرد.

این اجلاس در گذشته بارها با حضور «جان کری» وزیر امور خارجه و حتی «باراک اوباما» مدیر جمهوری پیشین آمریکا برگزار شده است است ولی به گفته یک مقام ارشد وزارت امور خارجه امسال در بالاترین سطح، معاون دستیار وزیر امور خارجهاجازه دارد در این اجلاس شرکت کند.

مقام مذکور افزود: آنها (مسوولان وزارت امور خارجه آمریکا) از اعزام مقامات ارشد به این اجلاس خودداری می کنند، لیکن نمی خواهند از ایوانکا حمایت کنند. این عنوان نشانه دیگری از اختلافات بین کاخ سفید و وزارت امورخارجه آمریکا به خاص در شرایطی است که تیلرسون نیازی به مسئله آفرینی زیاد با مدیر جمهوری ندارد. یک منبع نزدیک به کاخ سفید که نخواست نامش فاش شود، گفت: بعضی از مقامات کلیدی کاخ سفید این تصمیم وزارت امورخارجه آمریکا را نشانه بی اعتنایی تیلرسون قلمداد می کنند و سبک مدیریتی و بسته بودن محافل نزدیک به وی، بعضی را در دولت آزرده خاطر کرده است.منبع یاد شده است خاطرنشان کرد که بعضی در کاخ سفید حس می کنند تیلرسون و تیم همراه وی اشتیاقی به حمایت وزارت امور خارجه از دختر ترامپ در این سفر ندارند.

واژه های کلیدی: اجلاس | آمریکا | ایوانکا | قطعنامه | آمریکایی | برج ترامپ | جرد کوشنر | دختر ترامپ | دولت ترامپ | داماد ترامپ | دونالد ترامپ

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو