تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی پرداخت وام ۳۵ میلیون تومانی ساخت مسکن به زلزله‌زدگان

یک مقام مسئول در نظام بانکی از پرداخت ۳۵ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن به ساکنان شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه با قیمت سود ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله خبر داد

پرداخت وام ۳۵ میلیون تومانی ساخت مسکن به زلزله‌زدگان

پرداخت وام ۳۵ میلیون تومانی ساخت مسکن به زلزله زدگان

عبارات مهم : زلزله

یک مقام مسئول در نظام بانکی از پرداخت ۳۵ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن به ساکنان شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه با قیمت سود ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله خبر داد.

به گزارش مهر، محمدهاشم بت شکن در نشست خبری راجع به تمهیدات بانک عامل حوزه مسکن جهت زلزله زدگان کرمانشاه گفت: نخستین گام امهال (مهلت) دو ساله جهت بازپرداخت تسهیلات اعطایی به زلزله زدگانی است که از تسهیلات بانک مسکن استفاده کردند.

پرداخت وام ۳۵ میلیون تومانی ساخت مسکن به زلزله‌زدگان

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات وزیران و بانک مرکزی که بخشنامه آن جهت کلیه شعب بانک مسکن در استان کرمانشاه ابلاغ شده است از امروز زلزله زدگان می توانند جهت دریافت تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده است به شعب بانک مراجعه می کند.

به گفته بت شکن، بانک عامل حوزه مسکن به واحدهای روستایی تخریب شده است به تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ واحد تا سقف ۲۵ میلیون تومان و بازپرداخت ۱۵ ساله مشمول بر سه سال دوره همکاری مدنی و ۱۲ سال بازپرداخت اصل وام با سود ۴ درصد مراجعه کنند. همچنین این بانک به دو هزار واحد مسکن شهری تخریب شده است در اثر زلزله اخیر استان کرمانشاه ۳۵ میلیون تومان وام با بازپرداخت ۱۵ ساله و قیمت سود ۵ درصد که مابه التفاوت آن را دولت در یارانه ها آینده نگری کرده پرداخت خواهد کرد.

یک مقام مسئول در نظام بانکی از پرداخت ۳۵ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن به ساکنان شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه با قیمت سود ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله خبر داد

وی تاکید کرد: این بانک به ۵ هزار واحد مسکونی ۱۲ میلیون تومان با بازپرداخت ۷ ساله و سود ۵ درصد وام بازسازی می دهد. ضمن اینکه دو هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۵ ساله به صورت قرض الحسنه وام خرید لوازم خانگی به زلزله زدگان پرداخت می کند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین به طور کلی بانک مسکن ۱۵ هزار فقره انواع وام به روستاییان و ساکنان شهرهای زلزله زده مشمول بر تسهیلات ساخت، تعمیر و خرید لوازم خانگی پرداخت می کند.

وی در خصوص پوشش بیمه ای تسهیلات بانک مسکن به زلزله زدگان اظهار داشت: تسهیلاتی که واجد بیمه نامه خسارات زلزله و آتش سوزی باشند بر اساس برآورد کارشناسان و بر اساس ضوابط شرکت های بیمه مشمول دریافت خسارت خواهند شد.

پرداخت وام ۳۵ میلیون تومانی ساخت مسکن به زلزله‌زدگان

بت شکن ادامه داد: عموم تسهیلاتی که دارای پوشش بیمه عمر مانده بدهی هستند در صورت فوت وام گیرنده بر اثر زلزله علاوه بر خسارتی که بابت بیمه نامه زلزله و آتش سوزی دریافت می کنند از پرداخت باقی مانده اقساط از سوی بازماندگان معاف شده است و شرکت بیمه کل بدهی آن را تقبل خواهد کرد.

وی افزود: بانک مسکن از جهت منابع مالی مشکلی نخواهد داشت و هر آنچه دولت بر عهده این بانک قرار دهد پرداخت خواهد کرد و از امروز کلیه مشمولان طرح های تسهیلات و بیمه ای زلزله می توانند به شعب این بانک در استان های زلزله زده مراجعه کنند. ضمن اینکه امهال دو ساله محدود به مسکن مهر نیست و همه واحدهایی که تسهیلات بانکی دریافت کرده اند مشمول بر این امهال خواهند شد.

یک مقام مسئول در نظام بانکی از پرداخت ۳۵ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن به ساکنان شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه با قیمت سود ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله خبر داد

وی تاکید کرد: آسیب دیدگان در اثر زلزله اخیر جهت دریافت تسهیلات از طریق بنیاد مسکن به این بانک معرفی شده است و اگر فردی کندی در پرداخت تسهیلات از سوی بانک مسکن مشاهده کرد حتما به بانک مسکن اطلاع دهد تا برطرف شود.

بت شکن در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص کارها این بانک در هفت ماهه نخست امسال گفت: در طی ماه های گذشته ۴۱ هزار فقره وام معادل ۴۳۲ میلیارد تومان پرداخت کرده ایم، ضمن اینکه ۶۵ هزار میلیارد ریال منابع اعم از سپرده و وصول مطالبات جذب شده است است.

پرداخت وام ۳۵ میلیون تومانی ساخت مسکن به زلزله‌زدگان

به گفته این مقام بانکی، بانک مسکن در رعایت قیمت سود سپرده پایبند بوده و از وقت کم کردن سود سپرده ها به ۱۵ درصد از ۱۱ شهریور تاکنون ۱.۵ درصد از قیمت تمام شده است سپرده های ما کم کردن یافته است که این اقدام مثبت می تواند به کم شدن قیمت سود تسهیلات کمک کند.

وی اذعان داشت: جهت ۲۸۶ هزار واحد مسکونی تسهیلات خرید، ساخت، تعمیر و بازسازی و فروش اقساطی پرداخت کرده ایم ضمن اینکه در هفت ماهه گذشته در بخش خرید صرفا به ۱۰۰ هزار واحد مسکونی وام پرداخت شد که از نظر تعداد ۳۰ درصد و از نظر قیمت ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

بت شکن افزود: تا به حال ۵۲۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر با قیمت های سود ۴، ۷ و ۹ درصد در شهرستان و پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت دو میلیون واحد مسکونی تا سقف ۴۰ میلیون تومان پرداخت شده است هست. ضمن اینکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیز فروش اقساطی شده است است.

وی در مورد تسهیلات بافت فرسوده گفت: از ابتدای اجرای این طرح در سال ۹۴ تاکنون به ۳۲ هزار واحد مسکونی فرسوده مجموعا به مبلغ ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است است.

وی راجع به صندوق بعد انداز یکم تاکید کرد: در ابتدای امسال به طور میانگین هر هفته دو هزار و ۵۰۰ فقره حساب بعد انداز صندوق یکم در بانک مسکن افتتاح می شد که در هفته آخر آبان به ۵ هزار و ۸۰۰ فقره حساب رسیده و به معنای دو برابر شدن استقبال از صندوق یکم هست. همچنین تسهیلات از این محل در هفته ابتدایی امسال ۱۵۰ فقره بود ولی در آخر هفته گذشته ۹۶۰ فقره تسهیلات از محل صندوق یکم پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در هفت ماهه گذشته ۲۵ هزار میلیارد ریال جهت ۴۰ هزار واحد مسکونی وام همکاری مدنی ساخت مسکن پرداخت شده است که نسبت به گذشته کم کردن چشمگیری داشته است آیا که جهت گیری بانک مسکن پرداخت وام خرید بوده است.

بت شکن در خصوص افق کارها بانک مسکن تا ۱۴۰۰ گفت: بر اساس این برنامه ریزی قرار است تا آخر سال ۱۴۰۰ بانک مسکن جهت بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی تامین مالی انجام دهد که در سال ۱۴۰۰ به تنهایی یک میلیون واحد مسکونی تامین مالی خواهد شد که این تسهیلات مشمول بر خرید، ساخت، تعمیر و واگذاری فروش اقساطی و سهم الشرکه هاست.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه ششم دولت باید هر سال ۲۷۰ محله بافت فرسوده را بهسازی و بازسازی کند که بانک مسکن در این زمینه نیز ورود خواهد کرد.

وی در خصوص مسکن اجتماعی اظهار داشت: این بانک جهت دهک های یک، دو و سه با حمایت دولت و سایر نهادهای حمایتی قرار است در مسکن اجتماعی به دولت کمک کند. استراتژی دوم بانک جذب مخاطب از اقشار میان درآمد مشمول بر دهک های ۴، ۵، ۶، و ۷ است که هم توان پرداخت اقساط دارند و هم امکان بعد انداز جزیی.

به گفته بت شکن، قرار است بانک مرکزی به همه زوجین منزل اولی در بخش تامین مالی خرید منزل اول یاری کند که مشمول بر زیاد کردن ۵۰ درصدی قدرت خرید یک واحد مسکونی در چارچوب الگوی مصرف است که در پایتخت کشور عزیزمان ایران معادل واحدهای مسکونی میان متراژ (۷۵ متر مربعی) می شود. همچنین این بانک همین تسهیلات را به انبوه سازانی که الگوی مصرف را رعایت کنند نیز پرداخت خواهد کرد.

وی در آخر تاکید کرد: بانک مسکن به زودی معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق رهنی در بازار سرمایه منتشر می کند که در حال حاضر مجوزهای اجرای این طرح در حال طی کردن مراحل خود در بانک مرکزی و شرکت بورس و اوراق بهادار است.

واژه های کلیدی: زلزله | میلیون | تسهیلات | تسهیلات مسکن | اخبار اقتصادی و بازرگانی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو