تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۷۰)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (570)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۵۷۰)

عبارات مهم : اخبار

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

فرار سیدن ایام سوگواری پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و همچنین امام حسن مجتبی (ع) و امام غریبان، حضرت رضا (ع) را خدمت همه شما عزیزان و عاشقان اهل بیت (ع) تسلیت عرض میکنم و امیدوارم نذورات و عزاداری هایتان در این واپسین روز های ماه صفر مورد قبول درگاه حق تعالی قرار بگیرد. داغ کرمانشاه تازه است تا زمانی که هنوز کودکی بدون سقف روی سر شب را به صبح میرساند و هیچ تضمینی نیست که که این به سر رسیدن در روز های آتی رخ بدهد، لذا دریغ نکنید و بشتابید، خوراکی و پوشاک به اندازه کافی هست، الان نیاز عزیزان چادر و سرپناه هست، چادری که با آینده نگری باران و سرما در روزهای آینده، مقاوم باشد و یا حداقل به همراه نایلون ضخیم باشد. ساختن کانکس های دارای حمام و سرویس بهداشتی هم میتواند در دستور کار ارگان های امدادی و مردم قرار بگیرد. پشت سر گذاشتن این روز های سخت فقط به همت من و شما در کمک به هموطنانمان بستگی دارد، و لا غیر.

مطلب امروز هم کم و بیش تحت تاثیر حواشی زلزله هست، با ما همراه باشید.

سلفی امید حاجیلی در کنار مهدی پاکدل پست ابتدایی مطلب امروز ماست. خواننده ۳۴ ساله موسیقی کشورمان در کنار بازیگر ۳۷ ساله و خوشتیپ سینما که در سال های اخیر زیاد اخبار و شهرت اش مدیون چیز دیگری جز هنر بازیگری اش بوده هست، البته خود مهدی در کنترل این حواشی استادانه عمل کرده وگرنه خیلی زیاد از این ها باید اسم او را میشنیدیم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۷۰)

امیر محمد متقیان مجری و بازیگر برنامه کودک صدا و سیما به زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) رفته بود که این لحظه را با ما شریک شد.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

مجتبی محرمی با این سلفی نیمه منشوری جهت روح پدرِ عزیزی که هیچکسی جز خودش نمی داند کیست، آرزوی خوش حالی کرد.

هنگامی که ملیکا شریفی نیا دید که خواهرش در یکی دو جشنواره خارجی حضور پیدا کرده و کلی تصویر خفن گرفته هست، جفت پایش را کرد درون یک کفش و به پدرش گیر داد که باید جهت او هم یک جشنواره خارجی جور کند تا او هم دیزاینر بگیرد و لباس طراحی کند و در افتتاحیه اش حاظر شود و همین طور شد که بعد از تلاش های فراوان بالاخره جشنواره فیلم های ورزشی میلان حضور ملیکا را پذیرفت تا شما شاهد این تصویر باشد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۷۰)

پست شاخ اینستایی کیمیا علیزاده خطاب به روزگار. یک نفر نیست بگوید شما در دنیای واقعی شاخ هستی، اینستا را بیخیال شو.

تینا آخوندتبار بازیگر سابق سینما و ملی پوش کنونی ورزش بوکس اعلام کرد که برایش مهم نیست که چه پیش می آید و کسی چه میگوید. حالا تینا زن انقدر هم بی تفاوت نباش، یک نیم نگاهی به اخبار بیانداز ببین دور و برت چه خبر هست. شاید شما هم یک شماره حساب اعلام کردی و کلی پول جمع شد.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

سامان احتشامی و هومن حاجی عبداللهی دو رادیویی نازنین در کنار هم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۷۰)

سلفی قشنگ و پر احساس مازیار فلاحی، در حالی که دخترش باران در آغوشش به خواب ناز فرو رفته است.

بانوان سینما کتایون ریاحی و افسانه بایگان به استان کرمانشاه رفته اند تا از نزدیک مرحمی بر درد های مردم زلزله زده باشند.

دیروز زادروز شمس لنگرودی شاعر بزرگ کشورمان بود که با این پست شاعرانه از بابک انصاری به استقبال این مناسبت میرویم.

سولماز غنی بازیگر خوب و با اخلاق سینما و تلویزیون متاسفانه به سوگ مادر نشسته و عزادار هست. غم پرکشیدن مادر بی شک سنگین ترین و بی دوا ترین درد سرنوشت هست، جهت سولماز عزیز آرزوی صبر داریم و در غمش شریک هستیم.

مجبور و محکومیم به دیدن سبزی های زندگی. ممنون از یکتا ناصر بابت این پست خوب.

سلفی فرهاد اصلانی در کنار نورگل یاشیلچای بازیگر معروف سینمای ترکیه که جهت بازی در یک پروژه ایرانی به کشور عزیزمان ایران آمده و با فرهاد خان هم بازی شده است هست. پروژه “جن زیبا” به کارگردانی بایرام فضلی.

حمید خان فرخ نژاد، از معدود هنرمندانی که تا این لحظه جهت کمک به کرمانشاه شماره حساب اعلام نکرده هست، در حال گشت و گذار در کاشان.

مریلا زارعی هم خود را به مناطق زلزله زده رسانده بود.

فعالیت نگار عابدی، پرستو گلستانی و فرهاد قائمیان در لباس هلال احمر در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه.

عکس پاییزی زیبای احسان کرمی. کاملا مشخص است جهت گرفتن این تصویر ماه ها صبر کرده است تا شرایط فراهم شود.

کوچولویی که بعد از سه روز از زیر آوار زنده بیرون آمد و اینگونه به دنیا لبخند زد، دل همه ما را مثل مهراوه برده است.

سه سال از درگذشت مرتضی پاشایی عزیز گذشته است و هر سال حضورش در یاد ها و زبان ها کمتر از قبل میشود، و چه بی رحم است این گذر زمان.

کوروش راست میگوید، اگر عارف بود جهت نجات همشهریان اش سر از پا نمیشناخت. روحش شاد.

فریبا زن کوثری یکی دیگر از سینمایی های اعزامی به منطقه زلزله زده هست. گویا منزل سینما فراخوان داده و زن های میانسال سینما را دعوت به حضور در این مناطق کرده است.

علی شادمان که اینروز ها در کرمانشاه و مناطق زلزله زده هست، به خوبی اولویت های نیاز مردم زلزله زده را اعلام کرده هست.

بهانه ای خوب جهت پیچاندنِ میهمان ها!

امیر جان شما هم به هموطنانت کمک کن، حالا در اینستاگرام اعلام کنی یا نکنی در این برهه چندان مهم نیست و وقت تحلیل و جداسازی واکنش‌ها های ریا آمیز و غیر را نداریم!

نیکی کریمی که خودش در لندن هست، کانتینر کمک هایش را راهی کرمانشاه کرد.

ارمین هم همانند خیلی از مردم غمزده و ناراحت هست، فقط نمیتواند آن را ابراز کند! بلد نیست!

ستاره های تیم ملی در حال هلندگردی. کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی و مرتضی پورعلی گنجی. کاملا معلوم است که اکیپ شده است اند تا سردار آزمون را اذیت کنند!

سلفی مادر و دختری سمیرا حسینی به مناسبت تولد مادر عزیزش. تبریک فراوان و آرزوی سلامتی جهت همه مادران عزیز.

خاطره بازی امیر مهدی ژوله با تصویری از روز های ساخت “شب های ببره” که نا باورانه ۱۲ سال از آن روز ها میگذرد. روزهایی که امیر صورت خود را شبیه شیخ حسن جوری میکرده است.

خوب شد عکاس ایسنا این تصویر از مراسم خوش حالی تولد در مسکن مهر را ثبت کرد وگرنه بیش از نیمی از اظهار نظر ها و نقد های چهر های عزیز خوابیدن جهت نمایان شدن نمی یافتند.

محموله کمک ارسالی از طرف کسبه اسیب دیده پلاسکو جهت زلزله زندگان کرمانشاه از خاص ترین تصویر های این چند روز بود. تصویری که میتوان آن را با هشتگ “همدرد” به اشتراک گذاشت.

کودک کرد کرمانشاهی با این دست نوشته از مردمی که در این چند روز به او و هم کیشان درددیده و غمزده اش کمک کردند، تقدیر کرده هست. تصویری قشنگ از این نقاشی خداوند که مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان اینستاگرام قرار گرفته هست. از جمله حامد بهداد.

ابراز لطف ناهید مسلمی به شقایق دهقان با این تصویر اینستاگرامی.

مسعود شجاعی با این پست با قربانیان طوفان و سیل اخیر در آتنِ یونان همدردی کرد.

رضا صادقی سخن از زبان همه نه، ولی خیلی ها می گوید.

جمشید خان هاشمپور با این تصویر از خود در لباس کردی با مردم زلزله زده کرمانشاه ابراز همدردی کرد.

دیروز تولد فرامرز قریبیان بازیگر کهنه کار و متشخص سینما و تلویزیون هم بود که بهاره کیان افشار با این پست تولد ایشان را تبریک گفته هست. ما نیز این روز را به جناب قریبیان عزیز تبریک عرض میکنیم.

درگذشت محمد پورستار بازیگر کهنسال و دوست داشتنی سینما یکی دیگر از خبر های بد این چند روز بود. تسلیت عرض میکنیم خدمت جامعه سینمایی و خانواده محترم پورستار. امیدواریم به پاس آرامش و لبخندی که هر لحظه بر لب مرحوم پورستار بود، خوش حالی و آرامش روان هم جهت ایشان همیشگی باشد.

بارالها جوانان این مرز و بوم را از درد بی درمان و مهلک “خودشیفتگی” برهان.

کریم انصاری فرد هم این محموله را خریده و قرار است راهی کرمانشاه کند.

علیرضا جهانبخش هم کمک هایی که با دوستان و مردم گردآوری کرده بود را راهی کرمانشاه کرد.

به انتهای مطلب رسیدیم، بار دیگر فرارسیدن شهادت امام رضا (ع) را خدمت همه عاشقان آن حضرت تسلیت عرض میکنم. ممنون از همراهی ارزشمندتان، تا مطلب بعدی، یا حق.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: اخبار | تصویر | زلزله | سینما | تلگرام | بازیگر | تصویری | سینمای | بازیگری | سینمایی | کرمانشاه

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (570)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۷۰)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو