تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار بین الملل الحریری در عربستان سعودی بازداشت است/ جنگ اسراییل علیه لبنان بعید است ، حسن نصرالله

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: امروز تمام مردم لبنان و دنیا اطمینان دارند که عربستان سعودی الحریری را به استعفا مجبور ساخته هست، الحریری در عربستان سعودی بازداشت بو

الحریری در عربستان سعودی بازداشت است/ جنگ اسراییل علیه لبنان بعید است ، حسن نصرالله

حسن نصرالله: الحریری در عربستان سعودی بازداشت است/جنگ اسراییل علیه لبنان بعید است

عبارات مهم : لبنان

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: امروز تمام مردم لبنان و دنیا اطمینان دارند که عربستان سعودی الحریری را به استعفا مجبور ساخته هست، الحریری در عربستان سعودی بازداشت بوده و از بازگشت به لبنان منع شده است است.

به گزارش ایسنا به نقل از العالم، سید حسن نصرالله در مراسم اربعین حسینی و روز شهید در شروع صحبت خود اربعین حسینی را به رسول خدا (ص) ، اهل بیتش (ع) ، حضرت مهدی (عج) و امت اسلامی تسلیت گفت و اظهار داشت” عملیات استشهادی «احمد قصیر» دوران جدیدی را از مقاومت و عملیات حزب الله ضد رژیم صهیونیستی رقم زد.

الحریری در عربستان سعودی بازداشت است/ جنگ اسراییل علیه لبنان بعید است ، حسن نصرالله

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی در کربلا اظهار داشت: شمار زوار اربعین حسینی در کربلا به ۲۰ میلیون نفر از تمام دنیا رسید، تنها از کشور عزیزمان ایران بیش از دو میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند، این مراسم به صورت مردمی اداره می شود و دولت فقط حفظ امنیت را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: توانستیم قدرت بازدارنده ای را جهت حمایت از کشور لبنان در برابر طمع ورزی های صهیونیستی ایجاد نماییم.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: امروز تمام مردم لبنان و دنیا اطمینان دارند که عربستان سعودی الحریری را به استعفا مجبور ساخته هست، الحریری در عربستان سعودی بازداشت بو

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به جنایت های داعش در منطقه گفت: حکومت آمریکا و عربستان سعودی داعش را ساختند و کشورهای منطقه از آن حمایت نمودند و ما امروز در زمینه خنثی سازی عظیم ترین توطئه ضد اسلام و ارزش های انسانی سهیم هستیم.

وی تصریح کرد: احساس امنیت، کرامت و آزادی مان به برکت شهداست، آن چه تا امروز کسب نموده ایم ثمره فداکاری شهداست.

وی تاکید کرد: به برکت فداکاری شهدا، مجروحین و رزمندگان توانستیم اراضی مان و اسرایمان را آزاد سازیم که نخستین آن سال ۲۰۰۰ میلادی و اوت ۲۰۱۷ دومین مرحله آزادی بود.

الحریری در عربستان سعودی بازداشت است/ جنگ اسراییل علیه لبنان بعید است ، حسن نصرالله

نصرالله گفت: از یک سال قبل لبنان وارد ثبات سیاسی شده است است و شاهد گفت و گو میان طرف های سیاسی و قبات امنیتی بودند.

وی افزود: سعد الحریری دو هفته قبل تاکید کرد که عبور ۹ میلیون نفر از فرودگاه بیروت نشانه ثبات در کشور می باشد، در سایه اوضاع خوب لبنان و توافق طرف های سیاسی جهت ادامه گفت و گو ناگهان عربستان سعودی الحریری را فراخواند و وی را به استعفا وادار ساخت.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: امروز تمام مردم لبنان و دنیا اطمینان دارند که عربستان سعودی الحریری را به استعفا مجبور ساخته هست، الحریری در عربستان سعودی بازداشت بو

وی تاکید کرد: امروز تمام مردم لبنان و دنیا اطمینان دارند که عربستان سعودی الحریری را به استعفا مجبور ساخته هست، سعودی اقامت اضطراری را به الحریری تحمیل کرده هست، الحریری در عربستان سعودی بازداشت بوده و از بازگشت به لبنان منع شده است هست، سعودی جهت تحمیل شخصیت جدیدی به عنوان نخست وزیر تلاش می نماید.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: سعودی می خواهد لبنانی ها را ضد یکدیگر جنبش نماید، سعودی جهت جنبش کشورهای عربی جهت اتخاذ تدابیر تند ضد لبنان تلاش می نماید، سعودی از اسراییل خواسته به لبنان حمله کند، امروز عربستان علیه لبنان و حزب الله اعلام جنگ داده هست.

الحریری در عربستان سعودی بازداشت است/ جنگ اسراییل علیه لبنان بعید است ، حسن نصرالله

وی با اشاره به پرسشها و اختلافات میان حزب الله و عربستان گفت: فارق از این اختلافات امروز تهدیدات و تدابیر سعودی، جنگ علیه لبنان هست، مداخله آشکار سعودی را در امور لبنان و همچنین واکنش‌ها توهین آمیز آنها با الحریری محکوم می کنیم و توهین به نخست وزیر را توهین به مردم لبنان می دادنیم، تاکید می نماییم که الحریری باید به لبنان بازگردد، ما نمی توانیم بپذیریم که الحریری در عربستان بازداشت باشد، الحریری تحت اجبار استعفا داده است و برهمین اساس تاکید می کنیم این استعفا غیر قانونی است و ما استعفای نخست وزیر را به رسمیت نمی شناسیم.

وی تاکید کرد که استعفای حریری غیرقانونی است و با اکراه انجام شده است هست، وی گفت:دعوت به مشورت های پارلمانی از سوی توطئه کنندگان بی معنی است.

دبیر کل حزب الله لبنان از مردم این کشور خواست تا حوادث منطقه عبرت بگیرند و گفت که شاهزادگان سعودی در «امّان» درگیری های سوریه را مدیریت و این کشور را تخریب کردند؛ ولی امروز آن شاهزادگان کجا هستند؟

وی ضمن غیرقانونی، نامشروع و مغایر با قانون اساسی خواندن استعفای سعد الحریری تاکید کرد: خواستار ادامه تماس و مشورت میان طرف های سیاسی هستیم، اراده ملی همه جانبه، ضامن ماست، باید نسبت به لبنان و وابستگی مان به آن احساس مسئولیت نماییم، این را یقین داشته باشید خبر کشف تلاش جهت ترور الحریری با خط سعودی نوشته شده است هست.

وی افزود: بر اساس اطلاعات مان جنگ اسراییل ضد لبنان را بعید می دانیم ولی اسراییل از عربستان سعودی، در جنگ ضد حزب الله حمایت می نماید.

نصرالله در ادامه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به تروریست ها تسهیلاتی جهت ورود به روستای حضر سوریه تقدیم نموده هست، به اسراییل می گویم ما امروز مستحکمتر از هر وقت دیگر هستیم و به آنان راجع به سوء استفاده از اوضاع فعلی لبنان هشدار می دهیم.

وی افزود: سعودی در یمن پیروزی کسب نکرد و در طرح هایش در سوریه و عراق با شکست مواجه شده است هست، اتهام های سعودی به کشور عزیزمان ایران راجع به موشک بالستیک نشانه سبک شمردن اندیشه و توانمندی یمنی ها به وسیله ریاض هست، آنها نمی دانند امروز یمنی ها قادر به تولید پهباد و دارای توانمندی بالایی جهت ساخت موشک هستند.

وی تصریح کرد: سعودی ها شکست ارزش را در یمن با متهم ساختن کشور عزیزمان ایران و حزب الله توجیه می کنند، سعودی بداند هر کاری که انجام دهد نمی تواند حزب الله را نابود کند، آنها بدانند نمی تواند موضع حزب الله نسبت به رویدادهای یمن را عوض کردن دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: عربستان و قطر در بهار عربی با یکدیگر بودند و امروز با یکدیگر اختلاف دارند، رژِیم بحرین به خاطر سرکوب مستمر ملتش در آستانه ورشکستگی قرار دارد، کشور عزیزمان ایران دارای نفوذ و احترام در لبنان است ولی در امور داخلی آن دخالت نمی کند و جهت کسب امتیازات در آن تلاش نمی کند. عربستان بداند تمام طرح هایشان در لبنان با شکست خواهد خورد همانطور که در نقاط دیگر دنیا توطئه های آنها زمین خورده هست، عربستان قادر به نابود سازی حزب الله نیست حتی اگر اسراییل را به جنگ ما جنبش نماید، ما در لبنان با ارتش و نیروهای امنیتی تمام سناریوهای اسراییلی را بررسی می نماییم، ما می دانیم سعودی آماده اعطای میلیاردها دلار به اسراییل جهت حمله به لبنان هستند، عربستان سودای حمله به لبنان را دارند آیا که مستقل است و از شاهزاده های آنها دستور نمی گیرد.

واژه های کلیدی: لبنان | استعفا | اسراییل | بازداشت | سعودی ها | عربستان | عربستان سعودی | اخبار بین الملل

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو