تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار گوناگون معماهای اسرارآمیزی که هرگز حل نشدند

دنیا پر از معماهای عجیب و اسرارآمیز هست. بسیاری از آن‌ها قابل حل هستند، ولی تعداد زیادی هم هرگز حل نمی‌شوند و احتمالا نخواهند شد. این راز‌ها می‌توانند هرچیزی را

معماهای اسرارآمیزی که هرگز حل نشدند

معماهای اسرارآمیزی که هرگز حل نشدند

عبارات مهم : دوربین

دنیا پر از معماهای عجیب و اسرارآمیز هست. بسیاری از آن ها قابل حل هستند، ولی تعداد زیادی هم هرگز حل نمی شوند و احتمالا نخواهند شد. این راز ها می توانند هرچیزی را از قتل ها تا افراد گمشده در برگیرند.

به گزارش برترین ها، دنیا پر از معماهای عجیب و اسرارآمیز هست. بسیاری از آن ها قابل حل هستند، ولی تعداد زیادی هم هرگز حل نمی شوند و احتمالا نخواهند شد. این راز ها می توانند هرچیزی را از قتل ها تا افراد گمشده در برگیرند. هنوز جهت ارواح و بشقاب پرنده های زیادی هیچ توضیحی وجود ندارد. هر لحظه افراد بدبینی هستند که تلاش می کنند این داستان ها را انکار کنند، ولی هنگامی که مدرک ویدئویی وجود دارد قضیه سخت می شود. ولی گاهی مدرک ویدئویی نیز جهت حل یک معما کافی نیست و راز ها هر لحظه یک راز باقی می مانند. این راز ها شک و بدبینی همه ما را برمی انگیزند، ولی باور کردن این چیزهای عجیب هم جالب هست. انسان ها از چیزی که نمی دانند می ترسند؛ به همین علت تلاش می کنند همه چیز را با توضیحاتی که برایشان آشناست استدلال کنند. بااین حال جالب می شود که تلاش کنیم چیزهای تازه در آن ها کشف کنید. چه کسی می داند در سال های بعد چه اتفاقی می افتد…

گوردخمه پاریس

گوردخمه پاریس فضای بسیار ترسناکی دارد که بقایای انسان در کنار دیوارهای آن انباشته شده است هست. با این حال معماری گوردخمه ها هم به خودی خود ترسناک هست. آن ها تاریک و طولانی هستند و به هیچ جا نمی رسند. ماجراجویان زیادی به گوردخمه ها می روند و حتی از آن ها فیلم می گیرند. مرد ناشناسی این کار را کرد و مدتی بعد فیلمش در یوتیوب بارگذاری شد.

این مرد در گوردخمه تاریک راه می رود. او به سمت دیوارهایی می دود که نقاشی های عجیبی روی آن ها وجود دارد و توضیح می دهد که احساس بدی دارد و حس می کند کسی او را تماشا می کند. او هر چه می رود اضطرابش زیاد می شود. چند دقیقه بعد او با سرعت زیادی می دود و می توانید صدای ضربان قلب او را همان طور که راه را گم می کند بشنوید. دوربینش درون گودال آب می افتد و بینندگان می توانند صدای قدم های دور شدن مرد را بشنوند. دقیقا مشخص نیست چه اتفاقی جهت مرد افتاده و احتمالا دوربین او به وسیله افراد دیگری که به گوردخمه رفتند برداشته شده است است.

نورهای عجیب

از سال ۱۹۵۷ چندین مورد نور عجیب و غیرقابل توضیح در سراسر دنیا مشاهده شده است هست. حتی بعضی از این نور ها در سال ۱۸۰۰ دیده شده است اند. نورها شکل ها و رنگ های متفاوتی از سفید تا آبی و قرمز دارند. این نور ها الگوهای حرکتی عجیبی دارند و زودگذر هستند. گاهی با سرعت و گاهی آهسته حرکت می کنند. بعضی معتقدند که آن ها آذرخش های توپی هستند. یکی از توضیحات مسخره راجع به آن ها هم این است که روح یا آدم فضایی هستند. شهرهایی که این نور ها در آن دیده می شوند مقصد توریستی شده است اند تا حدی که شهر رصدخانه هایی جهت این نور ها ساخته هست. ولی نور ها هنوز هیچ توضیح رسمی ندارند و می توانند ترسناک باشند.

معماهای اسرارآمیزی که هرگز حل نشدند

اولین پاگنده

اولین بار یک ویدئوی کوتاه وجود موجودی را ثابت کرد که قبل از آن هیچکس نمی دانست وجود دارد. این ویدئو به وسیله دو کاشف در مناطق شمالی کالیفرنیا در سال ۱۹۶۷ گرفته شد. در سال ۱۹۶۷ تکنولوژی پیشرفته نبود بنابراین یک ویدئوی کم کیفیت از پاگنده ها داریم.

در این ویدئو پاگنده راه می رود و سپس برمی گردد و به دو مرد نگاه می کند. این حیوان عظیم دست هایش را تکان می دهد و نشان می دهد که چقدر بزرگ هست. هر دو مرد مجذوب پاگنده می شوند، ولی آنقدر ترسیده اند که او را دنبال نمی کنند. افراد زیادی تلاش کرده اند این راز را نادیده بگیرند یا حتی آن را بازسازی کنند. ولی موفق نشده اند.

دنیا پر از معماهای عجیب و اسرارآمیز هست. بسیاری از آن‌ها قابل حل هستند، ولی تعداد زیادی هم هرگز حل نمی‌شوند و احتمالا نخواهند شد. این راز‌ها می‌توانند هرچیزی را

آجر روح

نمایش محبوب «ماجراهای روح» گروهی از محققان ماوراء الطبیعه را نشان می دهد که به مکان های مختلفی می روند که گفته می شود به تسخیر ارواح درآمده اند. هرچند بسیاری از شواهدی که نشان می دهند می توانند توضیح دیگری داشته باشند یکی از نخستین قسمت های آن غیرقابل توضیح هست. این محققان وارد اتاقی می شوند و فیلمبرداری می کنند. بعد از ورود به درگاه آجری از یک زاویه عجیب به سمت آن ها پرتاب می شود. این اتفاق از یک زاویه مناسب فیلمبرداری شده است هست. شما می توانید آجر را ببینید که از روی زمین برداشته و پرتاب می شود زاویه ای که آجر پرتاب می شود آن را عجیب و فراطبیعی می کند. چندین کارشناس این فیلم را بررسی کرده و به هیچ نتیجه منطقی نرسیده اند.

روح زندان ایسترن استیت

زندان ایسترن استیت یک مکان شیطانی هست. بدیهی است که روح مردان شروری که در آنجا زندانی بودند باید اینجا باشد. نخستین شاهد واقعی روی فیلمی به وسیله «شکارچیان روح» ضبط شد. این تیم با نشانه انکار شایعاتی که در مورد روح وجود داشت به این زندان رفتند. آن ها فورا سایه هایی را دیدند و چیزی که دو تن از اعضای تیم را ترساند و آن ها را مجبور به فرار از ساختمان کرد. بعد ها دوربینی که آن ها قرار داده بودند تا یکی از بلوک های زندان را پوشش دهد چیز عجیبی را نشان می داد. سایه ای به سمت دوربین می دود و سپس هنگامی که متوجه می شود که از او فیلم می گیرند ناگهان برمی گردد و در تاریکی فرو می رود. این ویدئو هنوز شاهدی بر وجود ارواح است و کسانی که تلاش کرده اند آن را رد کنند موفق نشده اند.

روح والت دیزنی

دیزنی لند یک مکان جادویی هست. یکی از دوربین های امنیتی که در این پارک راه اندازی است چیز عجیبی را نشان داد. خالق بعضی از مشهورترین کارتون های دنیا کمی بعد از افتتاح نخستین دیزنی لند درگذشت؛ بنابراین او نمی تواند محصول نهایی چیزی که سال ها روی آن کار کرده بود را ببیند. او جهت ساخت دیزنی لند تلاش زیادی کرد، ولی نتوانست از آن لذت ببرد. در دوربین های امنیتی معنوی دیده می شود که در پارک راه می رود. نه یک دوربین بلکه ۵ دوربین از این روح فیلمبرداری کرده اند. بسیاری معتقدند که این روح والت دیزنی است که در پارک قدم می زند و از آنچه ایجاد کرده لذت می برد. پارک بسته بود و کسی در آن حضور نداشت و حالت راه رفتن روح نیز شبیه والت دیزنی بود.

معماهای اسرارآمیزی که هرگز حل نشدند

رویت سفینه فضایی

چیز عجیبی در حال پرواز روی گنبدی در بیت المقدس از زوایای متفاوت دیده شد. نوری روشن با الگوی حرکتی عجیب! هنگامی که این فیلم در اینترنت منتشر شد، مردم را شوکه کرد و به نظر می رسید شاهد محکمی از وجود سفینه های فضایی باشد. یکی از کارشناسان ادعا می کند این ویدئو جعلی هست، با این حال، چون از زوایای مختلفی فیلمبرداری شده است مردم معتقدند که مدرک وجود سفینه فضایی است.

ماشین روح

ما اغلب می شنویم که ارواح به شکل انسان یا سایر موجودات زنده هستند، ولی این فیلم چیز دیگری را نشان می دهد. یک داشبور پلیس فیلمی از تعقیب یک ماشین با سرعت را نشان می دهد. پلیس ها به این ماشین می رسند، ولی هنگامی که ماشین به بن بست می رسد تبدیل به یک حصار فلزی شده است و در آن ناپدید می شود. ماشین فرار کرد و این فیلم هنوز همه را گیج می کند.

دنیا پر از معماهای عجیب و اسرارآمیز هست. بسیاری از آن‌ها قابل حل هستند، ولی تعداد زیادی هم هرگز حل نمی‌شوند و احتمالا نخواهند شد. این راز‌ها می‌توانند هرچیزی را

روح همپتون کورت

همپتون کورت یکی از مقاصد توریستی محبوب در لندن هست، ولی یکی از تسخیر شده است ترین مکان های لندن نیز هست. یک دوربین برابر یک از درهای آن واقع شده است است که یک شب ویدئوی وحشتناکی را ضبط کرد. در ها باز شده، یک شخصیت عجیب و مرموز ظاهر شده است و در ها را می بندد. صورت این شخص شبیه جمجمه هست. چند روز بعد در ها دوباره باز شدند، ولی هیچ شخصی دوباره ظاهر نمی شود تا آن ها را ببندد. بعضی معتقدند که او کسی بوده که لباس های عجیبی پوشیده هست، ولی هنوز نمی داند که هویت واقعی این شخص اسرارآمیز در همپتون کورت چه بوده است.

دلایل گمشده

مردی به نام «لارس ماتانک» به بلژیک رفته و در مدت اقامتش راجع به یک بازی فوتبال با مردم محلی مسئله پیدا کرد. این عنوان موجب درگیری آن ها شد و سر لارس به شدت آسیب دید. پزشکان گفتند که گوش او آسیب دیده و به علت فشار کاپین هواپیما بهتر است چند روز دیگر در بلژیک بماند. او هتلی نزدیک فرودگاه گرفت و با مادرش در تماس بود. او جهت مادرش توضیح داد که دچار پارانویای شدید شده است و احساس امنیت نمی کند. دوربین های فرودگاه از لارس درحال راه رفتن به سمت منزل اش فیلم گرفته اند. حدود نیم ساعت بعد دوباره دوربین ها او را نشان می دهند که بدون کیف هایش در حال دویدن هست. لارس از آن وقت به بعد دیگر دیده نشد و این آخرین باری بود که کسی او را می دید…

معماهای اسرارآمیزی که هرگز حل نشدند

نورهای مارپیچی

نور های عجیب زیادی روی زمین دیده می شود. با این حال این نور عجیب در نورماندی مانند هیچ یک از نورهای قبلی نبود. شاهدان بسیاری ادعا می کنند که یک روز صبح از خواب بیدار شده است و با این نور عجیب مارپیچی مواجه می شوند. این نور از زوایای متفاوت گرفته شده است هست، ولی یک زاویه نشان می دهد این نور مثل مار در آسمان پیچ می خورد. سپس نور به مخروطی تبدیل می شود که یک دایره تاریک در انتهای آن وجود دارد. این نور به وسیله هزاران نفر دیده شده است هست. بسیاری از مردم معتقدند تلاش فرازمینی ها جهت ارتباط صلح آمیز با ماست و بعضی دیگر آن را آزمایش سلاح های تازه به وسیله دولت می دانند. هیچ توضیح رسمی راجع به ایجاد این نور ها وجود ندارد…

هیولای دوپای عجیب

در فرسنو، دوربین های امنیتی از موجودات عجیبی فیلم گرفته اند. این موجودات شبیه چوب های کوچکی با لباس سفید هستند. آن ها فقط سر و دو پا دارند و کوتاه به نظر می رسند. آن ها در یک فضای باز در پارک کلی راه می روند. بعضی اعتقاد دارند که رویت آن ها یک شوخی راحت است و بعضی دیگر آن ها را موجودات فضایی می دانند. بعضی آن ها را گونه های جدیدی می دانند که هنوز کشف نشده اند، ولی هنوز کسی هویت واقعی آن ها را نمی داند.

صداهای عجیب

در سراسر دنیا مردم صداهای عجیبی را شنیدند که از آسمان می آمد. این صدا ها غیر قابل توضیح بودند و منبع ناشناسی داشتند. این صدا در بعضی مناطق یک غرش ضعیف و در بعضی دیگر شبیه صدای بلند یک هیولا بود. بعضی معتقدند که این صدا ها متعلق به بعضی موجودات کشف نشده ای هستند که روی زمین زندگی می کنند یا موجودات فضایی. این صدا ها مردم را شب بیدار می کنند و در طول روز باعث نگرانی آن ها می شوند. در هر صورت آنچه این صد ها را ایجاد می کند ترسناک است و امیدواریم هرگز خودش را نشان ندهد.

واژه های کلیدی: دوربین | دوربین | آدم فضایی | والت دیزنی | سفینه فضایی | موجودات فضایی | اخبار گوناگون

معماهای اسرارآمیزی که هرگز حل نشدند

معماهای اسرارآمیزی که هرگز حل نشدند

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو