تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

شاید برد پیت یکی از دوست داشتنی ترین و خوش صورت ترین بازیگران هالیوودی باشد ولی اگر به زندگی شخصی، روابط باعشق و دو ازدواج قبلی او نگاه کنیم می بینیم که این زند

ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

ناگفته هایی در مورد «برد پیت» و روابط باعشق اش

عبارات مهم : جدایی

شاید برد پیت یکی از دوست داشتنی ترین و خوش صورت ترین بازیگران هالیوودی باشد ولی اگر به زندگی شخصی، روابط باعشق و دو ازدواج قبلی او نگاه کنیم می بینیم که این زندگی این بازیگر در دنیای خارج از سینما چندان هم قشنگ و بی نقص به نظر نمی رسد.

به گزارش برترین ها، شاید برد پیت یکی از دوست داشتنی ترین و خوش صورت ترین بازیگران هالیوودی باشد ولی اگر به زندگی شخصی، روابط باعشق و دو ازدواج قبلی او نگاه کنیم می بینیم که زندگی این بازیگر در دنیای خارج از سینما چندان هم قشنگ و بی نقص به نظر نمی رسد.

وی بارها با خیانت و دل شکستن متهم شده است است که باعث شده است بسیاری نظرشان نسبت به این بازیگر مشهور عوض کردن کند. سال ۲۰۱۷ سال بسیار مشکل جهت برد پیت بوده است لیکن آنجلینا جولی بعد از سال ها زندگی یکسان و عاشقانه، دستکم در ظاهر، از او جدا شد و حضانت فرزند ها را نیز بدست آورد. این عنوان شرایط مشکل را جهت برد پیت رغم زد به نحوی که وی به شدت به مصرف مشروبات الکلی روی آورد. ولی وی اخیراً اعلام کرده که با این عنوان کنار آمده و تقریباً بهبودی کامل خود را بدست آورده هست. با ما همراه باشید تا ناگفته هایی در مورد روابط باعشق ی این بازیگر مشهور هالیوودی را جهت شما بازگو کنیم.


۱- ظاهراً وی قبل از جدایی از آنیستون با جولی وارد رابطه شده است بود

پیت و آنیستون در ژانویه ۲۰۰۵ جدایی خود را به طور رسمی اعلام کردند. تنها ۴ ماه بعد تصویر هایی از پیت و آنجلینا جولی در ساحلی در آفریقا همراه با پسرخوانده جولی منتشر شد. آن روزها تازه این دو در فیلم «آقا و زن اسمیت» بازی کرده بودند و رسانه ها با استناد به این تصویر ها خبر از رابطه ی این دو دادند.

اما پیت و جولی تلاش کردند که این زمانبندی ها را خدشه دار کنند به نحوی که جولی در سال ۲۰۰۶ درمصاحبه ای اعلام کرد که آن وقت آن ها تنها دوست بوده و وارد رابطه ای باعشق نشده بودند و تنها بعد از قطعی شدن جدایی پیت و آنیستون رابطه ای عاطفی بین آن ها شکل گرفته هست. البته این دو در سال ۲۰۰۸ در مصاحبه هایی جداگانه اعلام کردند که در وقت فیلم برداری فیلم «آقا و زن اسمیت» عاشق هم شده است اند که این اعترافات نشان می دهد حتی قبل از طلاق پیت و آنیستون رابطه ای باعشق بین پیت و جولی وجود داشته است.

ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

۲- برد پیت، دل جنیفر آنیستون را شکست

زمانی که برد پیت در حال شکل دادن به یک رابطه باعشق با آنجلینا جولی بود، آنیستون داشت با درد جدایی از برد پیت دست و پنجه نرم می کرد. این عنوان در مصاحبه ی ناراحت کننده اش در سپتامبر ۲۰۰۵ با ونیتی فیر کاملاً مشهود بود که بلافاصله بعد از احوال پرسی با نویسنده مجله به گریه افتاد و بارها و بارها در حین صحبت کردن راجع به جدایی اش از پیت نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. وی در این مصاحبه چنین گفت:” من تنها هستم؟ بله. من افسرده هستم؟ بله. من گیج شده است ام؟ بله. آیا روزهایی داشته ام که یک مهمانی دلگرمی تنها جهت خود گرفته ام؟ البته. ولی حالا حالم خوب هست. من یک تیم حمایتی فوق العاده دارم و آدم سفت و مشکل هستم. به درمان اعتقاد دارم. به نظرم وسیله ی خوبی جهت خودشناسی هست. احساس می کنم نیرومند هستم. از این که توانسته ام با این عنوان کنار بیایم به خودم افتخار می کنم”.


۳- وی زمانی جهت جدایی از آنیستون اقدام کرد که انیستون زیاد از هر وقت دیگری به او نیاز داشت

بر اساس گفته های آنیستون در مصاحبه اش با ونیتی فیر، پیت به محض حضور در فیلم «آقا و زن اسمیت» جهت جدایی از آنیستون اقدام کرده هست. در این وقت آنیستون با درد آخر رسیدن سریال «دوستان» دست و پنجه نرم می کرد که بعد از ۱۰ فصل موفق به آخر رسیده بود.

وی در مورد این سریال چنین گفته است:” این عنوان بسیار دردناک بود. ما یک خانواده بودیم و من در جدا شدن از خانواده بسیار بد هستم. بسیار سخت است که یک جای ثابت در زندگیت داشته باشی، جایی که هر روز بروی و بعد ناگهان دیگر آن جا نباشد” آنیستون گفته که در این برهه زمانی از پیت انتظار حمایت عاطفی داشته ولی چیز زیادی نصیب او نشده هست. این تنهایی را در جمله ی معروف آنیستون در این باره می توان خلاصه کرد:” او دیگر جهت من نبود”. این عنوان چنان جهت آنیستون سخت بود که وی حتی جهت مراسم کپی کردن قسمت آخر سریال روی نوار نیز حاضر نشد و ادعا کرد که مشغول کار بوده است که البته صحت نداشت.

شاید برد پیت یکی از دوست داشتنی ترین و خوش صورت ترین بازیگران هالیوودی باشد ولی اگر به زندگی شخصی، روابط باعشق و دو ازدواج قبلی او نگاه کنیم می بینیم که این زند

۴- وی خیلی سریع خانواده اش را تشکیل داد

دوستان آنیستون ادعا کرده اند که در طول زندگی پیت و آنیستون، فرزند دار شدن اصلاً جهت پیت در اولویت قرار نداشت ولی آنیستون به شدت دنبال آن بوده هست. بنابراین هنگامی که که پیت خیلی سریع به مرد خانواده جهت جولی و فرزندانش تبدیل شد این عنوان جدایی را جهت آنیستون سخت تر از قبل کرد. در واقع هنگامی که که مجله ونیتی فیر جهت نخستین بار اعلام کرد که جولی حامله هست، به ادعای این رسانه، آنیستون دقایقی را گریه کرد و سپس گفت که صحبت کردن در مورد این عنوان جهت وی بسیار سخت بوده است.

۵- وی در مصاحبه ای تلخ از زندگی با آنیستون گفت

تور رسانه ای برد پیت در سال ۲۰۱۱ جهت تبلیغ فیلم «مانیبال» (Moneyball) وی گفت که زندگی خوبی با آنیستون نداشته و از این رابطه لذت نمی برده هست. وی در این باره چنین گفته است:” من تمام دهه ی ۹۰ را تلاش می کردم قایم شوم. می خواستم ناخوشایندی های سلبریتی بودن را غرق کنم. این عنوان مرا ترساند. از این که تمام مدت روی کاناپه می نشستم و تلاش می کردم با شریکم خود را قایم کنم خسته شده است بودم. کم کم تحملش برایم وحشتناک شده است بود. برایم مشخص شد که دنبال فیلمی می گردم که در مورد یک زندگی جالب باشد ولی خودم زندگی جالبی نداشتم. به نظرم ازدواجم [با آنیستون] با این حس مرتبط بود. تلاش می کردم نشان دهم این ازدواج چیزی است که در واقع نبود”.

وی بعدها ادعا کرد که صحبت هایش به شیوه ی نادرستی تعبیر شده است و از زندگی با آنیستون راضی بوده هست. پیت گفته که جنیفر “یک زن مهربان، دوست داشتنی و فوق العاده است که دوست من باقی مانده هست. این رابطه جهت من بسیار باارزش و مهم است”. البته وی بار دیگر نیز در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه ای از تجربه تلخ زندگی خود با آنیستون گفت و ادعا کرد که جدایی از او مهم و نجات بخش بوده و زندگی اش با آنیستون باعث از دست رفتن وقت هایش شده است است.

۶- آیا بدرفتاری باعث جدایی او و جولی شده است است؟

اگر چه وی بارها ادعا کرده است که روزهای مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی او سال ها قبل به آخر رسیده است ولی به گفته ی بعضی رسانه ها علت درخواست طلاق از جانب جولی سوء مصرف مواد به وسیله برد پیت بوده است و وی از این که پیت به شدت به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی معتاد شده است بود احساس درماندگی می کرد. علاوه بر این وی به شدت عصبی شده است بود و این عنوان زندگی را جهت فرزند های این دو سخت کرده بود و جولی از نحوه ی واکنش‌ها پیت با ۶ فرزندشان راضی نبود. جولی به صورت ضمنی این عنوان را قبول کرده و چنین گفته است:” این تصمیم به خاطر سلامت و امنیت خانواده گرفته شده است است”.

ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

۷- آیا او با ماریون کوتیارد رابطه ای داشته است؟

در تاریخ ۲۰ سپتامبر سال ۲۰۱۶ شایعه ی دیگری بر جنجالی بودن جدایی پیت و جولی افزود و آن این که زندگی جولی و پیت به همان روشی که سال های پیش زندگی پیت و آنیستون به آخر رسیده بود نابود شده است است: با یک رابطه ای خیانتکارانه. این بار پای همبازی پیت در فیلم «متفقین» (Allied)، ماریون کوتیارد در میان بوده است و به گفته ی بعضی از رسانه ها، جولی جهت سر دراوردن از رابطه ی این دو یک کارآگاه شخصی استخدام کرده بود و این شخص نیز بعد از مشاهداتش، وجود رابطه بین این دو را قبول کرده هست. البته بسیاری از رسانه ها نیز این ادعاها را رد کرده اند.

شاید برد پیت یکی از دوست داشتنی ترین و خوش صورت ترین بازیگران هالیوودی باشد ولی اگر به زندگی شخصی، روابط باعشق و دو ازدواج قبلی او نگاه کنیم می بینیم که این زند

واژه های کلیدی: جدایی | زندگی | رسانه ای | رسانه ها | خانواده | اخبار فرهنگی و هنری

ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو