تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بازیکنان ما باید گرسنه گلزنی باشند / شفر

به گزارش تسنیم, وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: خیلی جالب است که در کشور عزیزمان ایران این همه از رسانه ها

بازیکنان ما باید گرسنه گلزنی باشند / شفر

شفر: بازیکنان ما باید گرسنه گلزنی باشند

عبارات مهم : سرمربی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم مردم به من اعتماد کردند.

به گزارش تسنیم, وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: خیلی جالب است که در کشور عزیزمان ایران این همه از رسانه های متفاوت جهت فوتبال برنامه دارند. خیلی خوشحال شدم که در نظرسنجی یک برنامه تلویزیونی هم مردم در نظرسنجی اعتقاد داشتند می توانند من شرایط استقلال را عوض کردن بدهم. آنها که این نظر را نداشتند، طرفدار تیم قرمز بودند البته این را به شوخی گفتم.

بازیکنان ما باید گرسنه گلزنی باشند / شفر

وی افزود: در شایعات شنیده ام که شاید من خیلی بازیکنان را نخواهم و می گویند این بازیکن و آن یکی بازیکن باید برود. اگر شما تمرینات ما را ببینید، همه ما یک تیم هستیم. نه تنها فقط کادر مربیان، بلکه همه بازیکنان با هم. گفتم که باید در این چند هفته کار کنیم تا بازیکنان از نظر معنوی روانی آماده شوند، چون آنها ناراحت بودند. عملکردی که امروز از ما دیدید، این بود که ما توپ را به جریان انداختیم. هنگامی که داور به سود ما پنالتی اعلام کرد، همه روی نیمکت به بیرون پریدند، چون از این اتفاق خوشحال بودند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه می خواهم راجع به بازی هم صحبت کنم، خاطرنشان کرد: از عملکرد تیمم خیلی خوشحالم. نیمه اول ما خیلی خوب کار کردیم، ولی پاس های آخر ما خوب نبود، یا خیلی آرام یا شدید بود. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم تا در دادن پاس های آخر تمرکز بیشتری داشته باشند، چون بازیکنان ما باید گرسنه گلزنی باشند.

به گزارش تسنیم, وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: خیلی جالب است که در کشور عزیزمان ایران این همه از رسانه ها

شفر ادامه داد: هر سه بازیکن ما در خط جلو خوب عمل کردند. فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و پشت سر آنها سرور جپاروف موقعیت گل داشتند. گفته بودم که اگر توپ سانتر بلند داشته باشیم، نمی توانیم موقعیت گلزنی داشته باشیم. باید روی زمین بازی کنیم یا ارسال های ما کوتاه باشد، حداکثر یک متر. گل اول که زدیم درست است روی یک اتفاق رقم خورد، ولی روحیه بازیکنان را اوج برد تا جهت گل های زیاد تلاش کنند و این همانی بود که من می خواستم. در نیمه دوم شرایط مان بهتر شد، جپاروف خوب عمل کرد، جابر انصاری دو موقعیت مسلم گلزنی داشت که می توانست آنها را هم تبدیل به گل کند.

وی با بیان اینکه نمی خواهم بگویم این بازیکن خوب بود یا آن یکی عالی بود، گفت: در این بازی جابر انصاری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان و فرشید باقری خیلی خوب بازی کردند. بعد از بازی با پرسپولیس خیلی ها شاید فکر می کردند باقری شرایط خوبی ندارد، ولی این مهم است که مربی به بازیکن شانس دوباره بدهد تا او روحیه بگیرد و شرایطش را اصلاح ببخشید. اگر ما یک مسابقه اگر باقری خوب نبوده، او را از ترکیب بیاوریم، شرایط بدتر می شود، بلکه باید به او دوباره بازی بدهیم تا شرایطش بهتر و بهتر شود و اعتماد به نفس پیدا کند.

سرمربی استقلال تأکید کرد: امید ابراهیمی، کاپیتان تیم ما هم عالی بازی کرد و به نظرم پنالتی او هم گل شد، چون هر لحظه هنگامی که توپ به تیر افقی می خورد و توپ بعد از برخورد به زمین بیرون می آید، توپ گل شده است هست. با این حال داور عملکرد خوبی داشت، گل را اعلام نکرد و مشکلی نیست! خیلی مهم تر است که ما قلب مان بازی کنیم، زیاد و بهتر بازی کنیم و با لبخند فوتبال بازی کنیم. چیزی که خوب نبود، آنها چند موقعیت خوب داشتند و ما می دانستیم شماره ۱۰ و ۱۱ نفت روی توپ های بلند خوب هستند و چند موقعیت داشتند. بعد از اینکه بازی ۲ بر صفر شد، ما توپ های زیادی را از دست دادیم و این چیزی نبود که من می خواستم، چون هنگامی که بازی یک بر صفر یا دو بر صفر می شود ما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم، باید با دقت عمل کنیم، موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم و بتوانیم به گل های بیشتری برسیم.

بازیکنان ما باید گرسنه گلزنی باشند / شفر

وی ادامه داد: فشار زیادی روی بازیکنان ما بود تا برابر نفت به پیروزی برسیم و من نیز اینجا هستم تا به تیم کمک کنم از رتبه های پایین جدول به رتبه های پایین افزایش کنیم. برد برابر نفت قدم مهمی جهت ما بود تا به این مهم دست پیدا کنیم. دیدار گذشته نفت برابر پرسپولیس را سه بار مشاهده کرده بودم و این تیم برابر پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت ولی امروز ۸۰ تا ۹۰ درصد بازی در اختیار تیم ما بود و به خوبی بازی را کنترل کردیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: در کنفرانس خبری گذشته راجع به روزبه چشمی سوالاتی شنیدم ولی می خواهم دوباره بگویم چشمی یکی از عالی ترین مدافعان کشور عزیزمان ایران است و اگر روزبه یک خط جلوتر بیاید شاید تمرکز خط دفاعی ما کم کردن پیدا کند. همه بازیکنان دنیا اشتباه می کنند و من نیز نمی خواهم بگویم که که روزبه هافبک بهتری است یا در خط دفاع عملکرد بهتری دارد، به نظر من او در خط دفاعی از حضور در خط هافبک بهتر بازی می کند. خیلی خوشحال شدم امروز نیز که شنیدم از تیم ما ۷ بازیکن در تیم ملی حضور ندارد. مربی تیم ملی در کشور عزیزمان ایران حضور دارد تا عالی ترین بازیکنان را از لیگ برتر به تیم ملی دعوت کند و همراه با خود به جام جهانی روسیه ببرد.

به گزارش تسنیم, وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: خیلی جالب است که در کشور عزیزمان ایران این همه از رسانه ها

شفر تاکید کرد: بازیکنان استقلال نیز در دو هفته اخیر عملکرد بهتری پیدا کردند و مربیان لیگی نیز باید نشان بدهند جهت مربی تیم ملی مهم هستند. مربیان لیگی بازیکنان را تربیت می کنند و در اختیار تیم ملی قرار می دهند، امیدوارم من نیز به سرمربی تیم ملی کمک و بازیکنان خوبی را جهت تیم ملی مهیا کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای جهت تقویت استقلال در نیم فصل دارد و آیا بازیکنانی همچون محسن کریمی و بهنام برزای به استقلال بازخواهند گشت گفت: در حال حاضر لیگ برتر دو هفته تعطیل است و در کنفرانس قبلی نیز بحث هایی راجع به جذب مهاجم جاماییکایی شنیدم که باید بگویم قبل از اینکه بحثی در خصوص بازیکنان در رسانه ها مطرح شود، ما در داخل کلوب راجع به آن بحث و بعد اظهارنظر می کنیم.

بازیکنان ما باید گرسنه گلزنی باشند / شفر

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر گرانترین بازیکنان استقلال روی نیمکت این تیم حضور دارند، آیا این مسئله به شرایط معنوی آنها ارتباط دارد یا جذب آنها اشتباه بوده هست، گفت: شاید منظور شما حسن بیت سعید هست، جهت من در حال حاضر گرانقیمت بودن یک بازیکن یا ارزان بودن آن مهم نیست و از نظر من همه بازیکنان یکسان هستند. هر بازیکنی که به عنوان یار جانشین به میدان می رود از نظر من شرایطی مانند امید و روزبه دارد. فقط هنگامی که به بازیکن میدان می دهم که در تمرینات حضور خوبی داشته باشد. در روزهای گذشته از بعضی از بازیکنان پرسیدم با چه مشکلاتی روبه رو هستند که آنها به عدم اعتماد به نفس خود اشاره کردند. اعتماد به نفس در تمرین به دست می آید و باید بازیکن یاد بگیرد یک ضرب و دو ضرب بازی کند. شماره ۱۰ ما در هفته های گذشته از مصدومیت زحمت می برد ولی امروز شهباززاده برگشته و کارش را به خوبی انجام می دهد.

واژه های کلیدی: سرمربی | بازیکن | استقلال | بازیکنان | سرمربی تیم | سرمربی تیم ملی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو