تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی جنب و جوش متقاضیان مسکن زیاد شد

آمارها نشان می‌دهد تعداد متقاضیان سپرده‌گذاری جهت دریافت وام مسکن و نیز تعداد کسانی که موفق به دریافت وام شده‌اند در شش‌ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال

جنب و جوش متقاضیان مسکن زیاد شد

جنب و جوش متقاضیان مسکن زیاد شد

عبارات مهم : صندوق

آمارها نشان می دهد تعداد متقاضیان سپرده گذاری جهت دریافت وام مسکن و نیز تعداد کسانی که موفق به دریافت وام شده است اند در شش ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل زیاد کردن یافته هست.

به گزارش ایسنا، بازار مسکن در شش ماهه نخست امسال تا حدودی نسبت به مدت مشابه سال قبل بهتر شده است هست. از یک سو سرمایه گذاری در بافت های متراکم و پرجمعیت زیاد شده است و از سوی دیگر تعداد معاملات خرید واحدهای کمتر از ۸۰ متر زیاد کردن یافته هست. هم چنین تقاضا جهت دریافت وام مسکن نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری را نشان می دهد.

جنب و جوش متقاضیان مسکن زیاد شد

بازار مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران این روزها تحت تاثیر پنج عامل محرک نزدیک شدن قیمت به کف، رشد نسبی ارزش افزوده بخش ساختمان، التهاب بازار اجاره در تابستان امسال، کم شدن قیمت سود بانکی و انتظار جهت کم کردن سود تسهیلات مسکن، مسیر خود را جهت ورود به دوره رونق طی می کند. آینده نگری کارشناسان از قیمت آینده مسکن زیاد کردن ۱۰ درصد را متناسب با قیمت تورم نشان می دهد؛ هرچند عمده کارشناسان معتقدند جهش قیمتی در کار نخواهد بود. یکی از دلایل عدم جهش یکباره قیمت مسکن بازگشت این بازار به مسیر قبل از سال ۱۳۸۴ است که دولت یازدهم مجددا این بازار را از طریق نظام بعد انداز مبتنی بر تقاضای واقعی تجهیز می کند.

از سوی دیگر بنا به اعلام بانک مسکن، نیمه اول امسال مجموعا ۲۲۲۸ فقره تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق بعد انداز مسکن یکم به متقاضیان منزل اولی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پرداخت شد که این میزان معادل بیش از نیمی از حجم کل تسهیلات پرداختی از محل این صندوق از خردادماه ۹۵ تا آخر شهریور امسال بوده هست. از ابتدای پرداخت تسهیلات خرید مسکن به منزل اولی ها از محل صندوق بعد انداز مسکن یکم تا آخر تابستان امسال-بازه ۱۶ ماهه- در مجموع ۵۳۰۰ فقره تسهیلات به متقاضیان منزل اولی ساکن پایتخت پرداخت شده است است.

آمارها نشان می‌دهد تعداد متقاضیان سپرده‌گذاری جهت دریافت وام مسکن و نیز تعداد کسانی که موفق به دریافت وام شده‌اند در شش‌ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال

این درحالی است که حجم پرداخت تسهیلات منزل اولی های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در شهریورماه امسال، در یک رکوردزنی بی سابقه به بیش از ۸۰۰ فقره تسهیلات زیاد کردن یافت که آینده نگری می شود با توجه به زیاد کردن استقبال متقاضیان منزل اولی از عضویت در این صندوق، حجم تسهیلات پرداختی طی ماه های پیش رو روند صعودی خود را ادامه دهد.

فروردین امسال، حجم تسهیلات پرداختی از محل صندوق بعد انداز مسکن یکم به منزل اولی های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران معادل ۱۱۸ فقره به ثبت رسید که این میزان در آخر تابستان حدود هشت برابر شد و به بیش از ۸۰۰ فقره تسهیلات زیاد کردن یافت. همچنین عملکرد ۱۶ ماهه صندوق بعد انداز مسکن یکم در پرداخت تسهیلات به سپرده گذاران واجد شرایط این صندوق نشان می دهد حجم کل تسهیلات پرداختی به متقاضیان منزل اولی کل کشور در آخر تابستان امسال به ۱۶ هزار و ۳۳۰ نفر رسید که بیش از نیمی از تسهیلات پرداختی طی شش ماهه اول سال جاری به متقاضیان پرداخت شده است است.

این در حالی است که حجم تسهیلات پرداختی به متقاضیان منزل اولی کل کشور از محل صندوق بعد انداز مسکن یکم در دو ماه مرداد و شهریور ۹۶ در یک رکوردزنی بی سابقه از مرز دو هزار فقره تسهیلات عبور کرد و به پرداخت دو هزار و ۲۲۴ فقره تسهیلات در مردادماه و همچنین دو هزار و۷۳۱ فقره تسهیلات در شهریورماه امسال منجر شد.

جنب و جوش متقاضیان مسکن زیاد شد

همچنین طی شش ماهه اول امسال، مجموعا ۹ هزار و ۳۳۲ فقره تسهیلات پرداختی از مجموع ۱۶ هزار و ۳۳۰ فقره تسهیلات، کل تسهیلات پرداخت شده است به متقاضیان منزل اولی کل کشور، پرداخت شد که نشان دهنده زیاد کردن چشمگیر پرداخت تسهیلات به متقاضیان در نیمه اول امسال است.

شهریور سال گذشته تنها ۶۷۶ فقره تسهیلات از محل صندوق بعد انداز مسکن یکم به سپرده گذاران این صندوق در کل کشور پرداخت شد. همچنین کارنامه بیست و هشت ماهه عضویت متقاضیان در صندوق بعد انداز مسکن یکم نیز از ثبت رکورد تازه در این صندوق طی شش ماهه اول امسال حکایت دارد.

آمارها نشان می‌دهد تعداد متقاضیان سپرده‌گذاری جهت دریافت وام مسکن و نیز تعداد کسانی که موفق به دریافت وام شده‌اند در شش‌ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال

از سوی دیگر بررسی رشد ارزش افزوه بخش ساختمان از سال ۱۳۹۱ نشان می دهد که این بخش بعد از یک دوره طولانی رکود، هم اکنون به رشد مثبت رسیده هست. رشد این بخش در دوره سالهای ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ به ترتیب برابر با ۳.۶-، ۳.۱-، ۰.۴-، ۱۳.۵- و ۱۴.۹- بوده ولی بر اساس آمار تازه فعالیتهای بخش ساختمان بعد از ۱۸ فصل رشد مداوم منفی، در زمستن سال ۱۳۹۵ به رشد مثبت ۴ درصد رسیده است که زیاد کردن صدور پروانه های ساختمانی علت این رشد اعلام می شود.

تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده است در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۵ نسبت به فصل مشابه سال قبل زیاد کردن ۴۰.۶ درصدی را تجربه کرده و در مجموع زیاد کردن صدور پروانه های ساختمانی در کل مناطق شهری کشور در سه ماهه نهایی سال گذشته نسبت به فصل مشابه سال قبل به ۲۰.۴ درصد رسیده است.

جنب و جوش متقاضیان مسکن زیاد شد

تابستان امسال نیز با رشد خرید و فروش منزل های قدیمی و ارزان قیمت همراه بود. در شهریورماه معاملات منزل های ۱۶ تا ۲۰ سال و نیز ۲۰ سال به اوج به ترتیب ۶۰ و ۴۱ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل زیاد کردن یافت. بررسی ها از علت این رشد نشان می دهد کافی نبودن تسهیلات منزل اولی ها جهت خرید واحدهای کلید نخورده از یک سو و زیاد کردن شرط سقف سنی واحدهای مسکونی به ۲۰ سال جهت پرداخت وام موثر بوده هست. هم چنین بخش عمده ای از متقاضیان واحدهای نوساز به علت نگرانی از زیاد کردن ۱۰ درصدی قیمت مسکن، خرید واحدهای مسکونی خود را جلو انداختند و اقدام به خرید واحدهای قدیمی ساز کردند.

واژه های کلیدی: صندوق | تسهیلات | تسهیلات مسکن | اخبار اقتصادی و بازرگانی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو