تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث انهدام باند زورگیری «لیلا» و «بهزاد»

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری دختر و پسرجوانی که با همدستی یکدیگر اقدام به زورگیری از زنان کرده، بودند خبر داد.

انهدام باند زورگیری «لیلا» و «بهزاد»

انهدام باند زورگیری «لیلا» و «بهزاد»

عبارات مهم : ماشین

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری دختر و پسرجوانی که با همدستی یکدیگر اقدام به زورگیری از زنان کرده، بودند خبر داد.

به گزارش ایسنا، دهم مردادماه امسال زن جوانی بامراجعه به کلانتری ۱۱۸ ستارخان به مأموران اعلام کرد که به وسیله سرنشیان آقا و زن یک دستگاه موتورسیکلت مورد زورگیری و دزدی طلاجات قرار گرفته است که باتشکیل پرونده مقدماتی باموضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه ۵ تهران، پرونده جهت پیگیری در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرارگرفت.

انهدام باند زورگیری «لیلا» و «بهزاد»

مالباخته بعد ازحضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: درخیابان ستارخان قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم که یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین آقا و زن جوان به من نزدیک شدند. در یک لحظه و بعد از پیاده شدن از ماشین بود که سرنشین مرد موتورسیکلت از پشت سر به من حمله ور شد و بعد از دزدی دستبند طلایم ، به همراه همدست زن خود و با موتور از محل متواری شد.

با شروع پیگیری به پرونده ، شکایت های مشابه دیگری تماما به وسیله شکات زن در کلانتری های غرب و شمال غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح شد و درتمامی آنها آقا و زن موتورسواری اقدام به زورگیری و دزدی طلاجات از آنها کرده بودند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری دختر و پسرجوانی که با همدستی یکدیگر اقدام به زورگیری از زنان کرده، بودند خبر داد.

یکی از مالباختگان که به وسیله سارقین مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود، درشرح ماجرای دزدی دستبند طلایش به کارآگاهان گفت: حوالی ساعت یک عصر روز دوازدهم مردادماه با ماشین شخصی پژو۲۰۶ خود در میدان شهرزیبا در حال تردد بودم که یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشکی با دوسرنشین آقا و زن جوان به من نزدیک شد، به محض توقف ماشین به سمت من حمله ور شده است و با ضرب و شتم اقدام به دزدی یک رشته دستبند طلایم به ارزش تقریبی پنج میلیون تومان کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

باتوجه به وقوع دزدی های مشابه، کارآگاهان پایگاه دوم آگاهی اقدام به شناسایی تعدادی از مراکز تجاری و شعبات بانکی مجهز به دوربین های مداربسته کرده و بابررسی و بازبینی تصویرهای بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی سرنشینان آقا و زن یک دستگاه موتورسیکلت مشکی شدند. در ادامه و با شناسایی مناطق دزدی در مناطق غرب و شمال غرب تهران، تصویرهای بدست آمده از سارقان در اختیار گشت های انتظامی این مناطق قرار داده شد تا در صورت مشاهده سارقان و شناسایی آنها اقدام به دستگیری این زن و مرد جوان زورگیر کنند و آخر در ۱۵ مردادماه مأموران واحد گشت انتظامی در خیابان آیت الله کاشانی تقاطع خیابان بهنام متوجه درگیری دو سرنشین زن یک دستگاه ماشین سواری ال ۹۰ مشکی با یک مرد شدند که این مرد به محض مشاهده مأموران سوار یک دستگاه موتورسیکلت شده است و به سرعت از محل متواری شد.

در ادامه مأموران بامشاهده صحنه فرار این فرد به تعقیب وی پرداخته و آخر طی یک تعقیب و گریز موفق به دستگیری او شدند. همزمان بادستگیری وی به وسیله مأموران گشت انتظامی، دو سرنشین زن ماشین ال ۹۰ نیز به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مراجعه و در طرح شکایت خود عنوان کردند که به وسیله جوان دستگیر شده است مورد دزدی و زورگیری طلاجات قرار گرفته اند.

انهدام باند زورگیری «لیلا» و «بهزاد»

این دو زن بعد از انتقال متهمان به کلانتری ۱۴۰ اقدام به شناسایی آنها کردند و راننده ال ۹۰ در اظهاراتش به مأموران گفت: در خیابان بهنام در حال پارک ماشین بودم که در حین پیاده شدن از ماشین، مرد جوانی به من نزدیک و مدعی شد که ماشین را بد پارک کرده ام. جهت جابجا کردن ماشین مجددا سوار ماشین شدم که در یک لحظه او دست چپ مرا گرفت و اقدام به کشیدن دستبند از دستم کرد ولی هنگامی که نتوانست دستبند را درآورد، با چاقو دستبندم را پاره کرد و با ترساندن چاقو انگشترهای مرا از دستم کشید و به سمت خیابان آیت الله کاشانی فرارکرد. در همین وقت به همراه دوست خود به سمت او دویده و قبل از سوار شدن به موتور، با او درگیر شدیم که در همان وقت مأموران گشت انتظامی سر رسیدند و او را دستگیر کردند.

با انتقال متهم به پایگاه دوم آگاهی، بهزاد.د متولد ۱۳۶۵ به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار ساکن در منطقه جوادیه راه آهن مورد شناسایی قرار گرفت. بررسی و سوابق متهم نشان داد که او از سال ۱۳۸۵ تاکنون چهار بار به اتهام زورگیری دستگیر و روانه زندان شده است است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری دختر و پسرجوانی که با همدستی یکدیگر اقدام به زورگیری از زنان کرده، بودند خبر داد.

بادستگیری بهزاد و شناسایی وی به عنوان سارق زورگیری که با همدستی یک زن جوان اقدام به زورگیری از زن ها کرده ، تحقیقات جهت شناسایی همدست وی شروع شد و بهزاد که در تحقیقات اولیه مدعی بود به تنهایی اقدام به دزدی کرده، بعد از مشاهده تصویرهای به دست آمده از وی از طریق دوربین های مداربسته به ناچار لب به اعتراف گشود و همدستش به نام لیلا را معرفی کرد.

بهزاد در اعترافاتش عنوان داشت که ازحدود چهار ماه پیش با لیلا.ق متولد ۱۳۷۲ طرح دوستی ریخته و بعد از مدتی پیشنهاد زورگیری طلاجات از زن های جوان را به او داده که با موافقت لیلا، دزدی هایشان از زنان را شروع کرده اند.

انهدام باند زورگیری «لیلا» و «بهزاد»

بهزاد در خصوص نحوه متواری شدن لیلا از محل آخرین دزدی نیز به کارآگاهان گفت: در وقت دزدی لیلا چندده متر از من فاصله داشت و کسی متوجه همراهی او با من نبود، زمانیکه مأموران قصد دستگیری مرا داشتند، دیگر جهت سوار کردن لیلا اقدام نکردم و او نیز با مشاهده صحنه فرار من از محل، آنجا را ترک کرد.

باشناسایی لیلا به عنوان دومین متهم پرونده، مخفیگاه وی در خانی آباد شناسایی و کارآگاهان به این محل مراجعه کردند ولی لیلا از این محل متواری شده است بود. آخر باانجام کارها پلیسی، مخفیگاه لیلا در منطقه نازی آباد شناسایی و او نیز ۱۸ مردادماه دستگیر و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به همکاری در زورگیری از زنان با همدستی بهزاد اعتراف کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، مدیر پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه پیگیری به پرونده و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهمان علاوه بر موتورسیکلت آپاچی مشکی از موتورسیکلت های آپاچی سفید، مشکی و همچنین پژو ۲۰۶ سفیدرنگ متعلق به متهم زن پرونده نیز جهت انجام دزدی های خود در مناطق غرب و شمال غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران به خاص در مناطق سعادت آباد، پونک، سردارجنگل، نیایش، جنت آباد و صادقیه استفاده کرده اند.

گزافی افزود: از تمامی شکات و مالباختگان به خاص زن هایی که بدهید شیوه و شگرد و به وسیله دو سارق زن و مرد جوان مورد زورگیری و دزدی طلاجات و دیگر اموال باارزش خود قرار گرفته اند دعوت می شود تابرای شناسایی متهمان به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در خیابان جنت آباد شمالی مراجعه کنند.

واژه های کلیدی: ماشین | زورگیری | شناسایی | پلیس آگاهی | موتورسیکلت | اخبار حوادث

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو