تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی رای مردم به دولت، مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌ها است/ از رییس و نمایندگان مجلس تقدیر می‌کنم ، رییس جمهور

رییس جمهور در نخستین جلسه هیأت دولت دوازدهم، رای مردم به دولت را مشروط به اعتدال و عمل به وعده ها دانست و با تاکید بر اینکه مشروعیت ما منوط به خدمت به مردم هست،

رای مردم به دولت، مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌ها است/ از رییس و نمایندگان مجلس تقدیر می‌کنم ، رییس جمهور

رییس جمهور:رای مردم به دولت، مشروط به اعتدال و عمل به وعده ها است/ از رییس و نمایندگان مجلس تقدیر می کنم

عبارات مهم : حسن روحانی

رییس جمهور در نخستین جلسه هیأت دولت دوازدهم، رای مردم به دولت را مشروط به اعتدال و عمل به وعده ها دانست و با تاکید بر اینکه مشروعیت ما منوط به خدمت به مردم هست، اظهارداشت: دولت وظیفه ای بالاتر از کارآفرین ندارد و رشد اوج و تحول اقتصادی جز با هماهنگی و جذب سرمایه و فناوری ممکن نیست.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی همچنین در این جلسه که عصر یکشنبه برگزار شد، هماهنگی و هم افزایی دستگاه ها و وزارتخانه های متفاوت و استفاده از همه ظرفیت های کشور به منظور ایجاد تحول در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت و تعالی کشور را مورد تأکید قرار داد.

رای مردم به دولت، مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌ها است/ از رییس و نمایندگان مجلس تقدیر می‌کنم ، رییس جمهور

روحانی با بیان اینکه دولت دوازدهم از ۲۹ اردیبهشت تا ۲۹ مرداد مراحل مختلفی را سپری کرده هست، اظهار داشت: در ۲۹ اردیبهشت مردم با حضور خود حماسه عظیم و بزرگی را خلق کردند که افتخاری جهت تاریخ و ملت کشور عزیزمان ایران محسوب می شود. البته مردم در همه انتخابات گذشته، وفاداری خود را نشان داده و حضور باشکوهی داشتند ولی اینبار حضور مردم بسیار پرشورتر و باشکوه تر بود.

رییس جمهور اضافه کرد: در انتخابات اخیر همه جناح ها و گروه ها، آزادانه حرف ها و مطالبات خود را با صدای رسا و بلند و در بعضی از شهرستان ها در قالب اجتماعات عظیم چند ده هزار نفری اعلام کردند.

رییس جمهور در نخستین جلسه هیأت دولت دوازدهم، رای مردم به دولت را مشروط به اعتدال و عمل به وعده ها دانست و با تاکید بر اینکه مشروعیت ما منوط به خدمت به مردم هست،

روحانی گفت: مرحله بعد از انتخابات مراسم تنفیذ و تحلیف بود که بسیار جلسه شکوهمندی شد و می توان گفت که در تاریخ تحلیف های کشورمان بی نظیر بوده است و در تاریخ سیاسی کشور نظیر نداشته که ۱۰۵ کشور و شرکت بین المللی در سطح بسیار اوج در مراسم تحلیف شرکت کرده باشند.

رییس جمهور تصریح کرد: در شرایطی که دشمن های قصد داشتند ما را منزوی نشان دهند هم مردم و هم مسئولین کشورهای دنیا با حضور گسترده خود این حرف ناصحیح انزوا را رد کردند.

روحانی اضافه کرد: در آخرین مرحله جهت تشکیل دولت دوازدهم نیز عنوان بررسی صلاحیت وزرا در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت که در این مرحله مجلس به طور تمام و کمال وارد عمل شد و نطق های موافقین و مخالفین در فضای بسیار مناسبی ایراد گردید و چنانچه گفته شد این مراسم اینبار در محیط بهتر، صمیمانه تر و برادرانه تری برگزار شد که بسیار ارزشمند و مهم است.

رای مردم به دولت، مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌ها است/ از رییس و نمایندگان مجلس تقدیر می‌کنم ، رییس جمهور

رییس جمهور تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی با رأی اعتماد بسیار بالای خود به وزرای پیشنهادی، هماهنگی خود را با دولت نشان داد که این عنوان هم بسیار حائز اهمیت است و رأی اعتماد بالای آنها به وزرا نشان می دهد که نمایندگان مجلس به مسیر دولت یازدهم اعتماد دارند، آیا که سرمایه ما بعد از لطف خدا و حمایت های مردم و هدایت های مقام معظم رهبری، کار و تلاش وزرا و مسئولین اجرایی در سطح کشور است و آراء نمایندگان نشان داد که به مسیر طی شده است در دولت یازدهم اعتماد دارند. البته تردیدی نیست که فعالیت ها و کارهای انجام شده است کاملاً بی عیب و نقص نیست و همه باید تلاش کنیم که اشتباهات موجود را هر چه زیاد کم کنیم.

روحانی خاطر نشان کرد: اینکه نمایندگان مجلس بعد از سخنان مختلفی که در خصوص سیاست خارجی زده شده است به وزیر امور خارجه رأی بالایی می دهند، نشان می دهد که مسیر سیاست خارجی دولت را قبول دارند و اینکه به وزیر کشور و وزرای اقتصادی و اجتماعی، فرهنگی و آموزشی نیز رأی بالایی می دهند نشان دهنده آن است که سیاست ها و برنامه های دولت را در این عرصه ها تأیید می کنند. البته همه مردم از ما خواهان تلاش و تلاش بالاتری هستند و در دولت دوازدهم این تلاش ها به طور گسترده انجام خواهد گرفت.

رییس جمهور در نخستین جلسه هیأت دولت دوازدهم، رای مردم به دولت را مشروط به اعتدال و عمل به وعده ها دانست و با تاکید بر اینکه مشروعیت ما منوط به خدمت به مردم هست،

رییس جمهور با بیان اینکه جهت دولت دوازدهم به پیشگاه ولی عصر(عج) توسل و تبرک می جوییم، گفت: از امام عصر ارواحنا فداه استمداد می طلبیم که دولت دوازدهم را مورد لطف و عنایات خویش قرار دهند. همانطور که در دولت دوازدهم نیز با لطف و توجهات ائمه اطهار(ع) توانستیم از بسیاری از پرسشها عبور کنیم و اگر این عنایات و توجهات نبود، چه بسا نمی توانستیم در این راه سخت به منزلگاه برسیم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روند بررسی صلاحیت وزرای کابینه دوازدهم، گفت: قوای مجریه و مقننه هر دو برآمده از اراده و رأی مردم هستند و مشروعیت سیاسی و حقوقی خود را از آراء مردم اخذ می کنند و سایر مقامات رده اوج نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم از این مشروعیت برخوردار هستند، ضمن اینکه مشروعیت دینی ما هم به این است که در مسیر حق و اجرای فرامین خدا و خدمت به مردم حرکت کنیم.

رای مردم به دولت، مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌ها است/ از رییس و نمایندگان مجلس تقدیر می‌کنم ، رییس جمهور

رییس جمهور با تأکید بر لزوم خدمت به مردم و جلب رضایت آنان، تصریح کرد: سعادت بسیار بزرگی است که خداوند از امروز جهت خدمت به مردم بر دوش ما قرار داده است و اگر بتوانیم حتی گرفتاری یک نفر را حل کنیم بسیار ارزشمند هست، چه برسد به اینکه تصمیماتی اتخاذ کنیم که میلیون ها نفر از مردم احساس آرامش، رفاه و راحتی کنند.

روحانی خاطر نشان کرد: مردم با حضور باشکوه خود در روند انتخابات، مطالبات و اولویت های خود را بیان کردند و مشروعیت ما به این است که به خواسته بحق مردم، پاسخ صحیح و دقیق بدهیم.

رییس جمهور تصریح کرد: مردم چک سفید و به صورت بدون حساب و کتاب به ما رأی ندادند. رأی مردم مشروط به اجرا و تحقق وعده هایی است که داده شده است است و ما، مسئولین شرعاً و قانوناً موظفیم به وعده های داده شده است عمل کنیم.

روحانی خاطر نشان کرد: به مردم، وعده دادیم که مسیر ما اعتدال و میانه روی است و گفتیم که فضا امنیتی نباشد، ولی امن باشد و وعده دادیم که جهت فرزندان آنان، اشتغال ایجاد خواهیم کرد و امروز موظف هستیم که در مسیر تحقق این وعده ها تلاش کنیم.

رییس جمهور با تأکید بر اینکه بزرگترین وظیفه دولت دوازدهم ایجاد اشتغال هست، اظهار داشت: اعتقاد دارم هیچ وظیفه ای بالاتر از این جهت ما وجود ندارد، البته ایجاد اشتغال جهت جوانان با توجه به انباشتی که از گذشته وجود دارد، سخت و دشواری هست، ولی همه دستگاه ها باید در این زمینه تلاش گسترده و منسجمی را انجام دهند.

روحانی افزود: باید با سرمایه گذاری داخلی و خارجی و فناوری تحول و حرکت بزرگی در کشور و در روند ایجاد اشتغال، ایجاد نماییم و وزارت راه پیشران سرمایه گذاری در کشور هست، ضمن اینکه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی نیز مسئولیت بسیار سنگینی در جذب سرمایه خارجی و داخلی دارند و با توجه به وزرا و نیروهای تازه نفسی که امروز در بخش اقتصاد حضور پیدا کرده اند، انتظار می رود که تلاش های مضاعفی در این راستا صورت بگیرد و دستگاه های متفاوت اقتصادی هم افزایی و هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند و شاهد حرکت بزرگی در بخش های متفاوت اقتصادی از جمله نفت، گاز و پتروشیمی باشیم.

رییس جمهور همچنین فعال کردن سایر بخش های صنعتی و معدنی را مورد تأکید قرار داد و گفت: کشورمان در بخش معدن ظرفیت بسیار زیادی دارد و در دولت قبل کارها خوبی در این حوزه انجام شد، ولی در عین حال باید فضای کار و فعالیت را هر چه زیاد باز کنیم و حفظ محیط زیست، بخش های معدن و صنعت را هر چه زیاد فعال کنیم.

روحانی تصریح کرد: باید در بخش صنعت و معدن و بخش های متفاوت اقتصادی، کارها سریع و گسترده ای انجام گیرد.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش های صدا و سیما و رسانه ها، اظهار داشت: در کلیت می توان گفت که صدا و سیما در انتخابات و در عنوان رأی اعتماد، تلاش خوبی داشته است و با پخش مستقیم بررسی صلاحیت وزرا، موجب شد تا مردم، با واقعیات و شرح امور آشنا شوند.

روحانی تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر بخواهیم کشور پیشرفت کند، نیازمند آن هستیم که همه رسانه ها در کنار دولت و با دولت باشند و همه باید بدانیم که عضو یک خانواده هستیم و مورد نیاز است در کنار یکدیگر و دست در دست هم در مسیر تحقق اهداف آرزوی بزرگ ها گام برداریم.

واژه های کلیدی: حسن روحانی | رییس جمهور | سرمایه گذاری | نمایندگان مجلس | اخبار سیاسی و اجتماعی

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو