تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۱)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (511)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۵۱۱)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۱)

شروع میکنیم با این تصویر جالب از خواب ناز محسن چاوشی و پسرش آقا زانکو که مثل معروف “پسر کو ندارد نشان از پدر” را کاملاً متجلی کرده اند. محسن چاوشی آنقدر گفت و خواند “حالا یه نفر این خواب منو تعبیر کنه، تا ساعتای بیخوابیِ من عوض کردن کنه” که ساعت خواب و بیداری اش عوض کردن کرده و روز ها میخوابد و شب ها کار میکند.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

ما که خبری از این چالش “بستنی قیفی” نداریم نازنین خانم، شما هم یک گاز دیر تر به یادش می افتی، هیچگاه از وجود چنین چالشی خبردار نمیشدیم.

اگر خیال کرده اید که تصویر های مراسم خوش حالی حافظ به این زودی ها دست بردار شما خواهد بود، کاملاً در اشتباهید! عزیزان هنرمند بسیار استراتژیک و سیاستمندانه عمل کرده و آن ها در طول روز های باقیمانده تا مراسم بعدی آپلود میکنند تا در تمام روزهای سال بهانه ای جهت لایک داشته باشند. کامنت یکی از هموطنان عزیزمان که یک تنه یک ملت را به “تکون دادن” وادار کرده هست، در زیر تصویر دیده میشود. در ضمن اصلاً به هومن سیدی نمی آمد که اهل فینگلیش تایپ کردن باشد. از چشمم افتاد (نامش را از لیست تعریفی ها پاک کرده و در لیست تخریبی ها می نویسد)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۱)

الهه های سلفی در یونان باستان! الناز حبیبی و یکی از رفقایش.

رضا جان فرزند زهره ترک شد این چه کیکی است که روی میز گذاشته ای؟! خواهشاً این یکی را دیگر مد نکنید!

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

شنیدید بهنوش زن چی گفت؟ از این به بعد هر کس از آرزوهایش دست بردارد با خود من طرف است! خیالت آسوده بهنوش خانم، چنین اتفاقی نمی افتد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۱)

آفرین پسر، بمال که خوب میمالی کمرمو!

ممنون رضا جان. البته امروز dinsdag نیست و woensdag هست. (مثلا من خیلی هلندی بلدم)

سلفی علی صالحی در کنار امیر جعفری و پسرش آقا آیین و دوست عزیزشان در برابر هتل شیرازِ شیراز. به همین بی سوژگی که ملاحظه میکنید.

دیدار کاپیتان های استقلال با یکی از هواداران عزیزشان. دمشان گرم.

آقا کریم باقری، نماد رعایت بهداشت دهان و دندان در کشور عزیزمان ایران به همراه کمال کامیابی نیا بازیکن خوب پرسپولیس در کنسرت بهنام خان بانی.

لیندا یک دوست تازه با نگاهی متفاوت به مقوله عکاسی پیدا کرده است.

تصویری تلخ و بکر از آخرین روز کاری زنده یاد علی حاتمی در پشت صحنه فیلم ناتمام “تختی” در کنار عزت اللله انتظامی. استاد حاتمی دو روز بعد از ثبت این عکس، دار فانی را وداع گفتند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

عکس از تورج منصوری

و ولی برنده عالی ترین دیالوگ جهت سروش صحت در این تصویر میرسد به آقا یا زن توپوولوف با کامنت زیر:

“این کچلِ بی مو، که قیافش شده است مثل لیمو ، هی میگره از از من و خودش سلفی ، آخه آیا از خودت در میاری واکنش‌ها های جلفی، بیا بریم پسرم ادامه سریال مون رو بگیریم ، هی میگم بیا بریم میگی بذا یه سلفی دیگه بگیریم

به صورت رپ خوانده شود. ارنج بای دیجی توپوولوف خُل و چلووف، میوزیک بای امیر رضا شاهین نیاییوف”

داریوش خان ارجمند و همسر جان به تماشای نمایش “آیینه های رو به رو رفته بودند که در آخر بهنوش این تصویر یادگاری را در کنارشان گرفت.

محمود دینی بازیگر سال های دور سینما و تلویزیون و یکی از عزیزان لیست آلترناتیو ما در کنار دخترش نگار خانم. ماندگارترین هنرنمایی محمود دینی مربوط به سریال “آینه عبرت” ساخته محسن شاه محمدی است که در دهه هفتاد پخش میشد.

بلبل آواز کشورمان همچنان جوان است و روی صحنه غوغا میکند. استاد ایرج خواجه امیری در کنسرت اخیر پسرش دقایقی روی صحنه رفت و با آواز دلنشین اش همه را شگفت زده کرد. آرزوی سلامتی داریم جهت همه بزرگان و اساتید عرصه هنر.

عکس هنری – اعتراضی جعفر پناهی و مستانه مهاجر، نشسته بر کف زاینده رودِ بدون آب. در کنار همسرِ جعفر پناهی و کبری سعیدی ملقب به شهرزاد، یکی از ستاره های قدیمی سینمای قبل از انقلاب.

نیلوفر لاری پور ترانه سرا و شاعر خوب کشورمان در کنار سوسن پرور بازیگر سینما و تلویزیون که در چهارمین ماه خدمت سربازی به سر میبرد.

شقایق فراهانی به تماشای کنسرت فرزاد فرزین رفته بود که در آخر این تصویر را در کنار فرزاد گرفت. خبری از لباس های عجیب و مضحکِ فرزاد در کنسرت های امسال اش نیست. بنظر می آید با دیزاینر لباس اش به مسئله خورده است یا اینکه بالاخره به خود آمده و با واقعیت رو به رو شده است است.

مرجان سپهری و همسرش. تصویر به گونه ای است که انگار به وسیله عروس زن در بدرقه ماشین عروس گرفته شده است است.

برای قلب خسته دوست حمید فرخ نژاد در کنار سایر کودکان بیمار دعا کنید.

دورهمی زن های بازیگر در کنسرت شهره سلطانی. شبنم قلیخانی و شهره لرستانی نقش همخوان را در این کنسرت ها دارند. ممنون از لیلا بلوکات که اسامی عزیزان را آورده و زحمت ما را کم کرده است.

حمید لولایی و هادی کاظمی در حاشیه یک مراسم خوش حالی خیریه در مشهد. شما ببینید این خیریه ها چقدر برایشان میماند که جهت هر جشنشان این همه هزینه میکنند کلی ستاره به این شهر و آن شهر میبرند.

اگر نگاه فلسفی به بودن و نبودن ندارید، این خبر های استاد تتلو را درک نخواهید کرد.

هنگامه قاضیانی با این لوح تقدیری که از جشنواره ملی فیلم و تصویر مادر دریافت کرده هست، سر فن پیج ها را کلاه گذاشت و ازشان تقدیر کرد.

امیریل ارجمند در حال گشت و گذار در آن سوی مرزها. خیلی راحت بنویسید “من در خارج” بهتر از چیدن جمله هایی است که به تصویر نمی آیند. حضرت سعدی هم آزرده خاطر نمیشود.

چشم، منتظر دستور شما بودیم.

آقا ارشان خواجه امیری دومین سورپرایز احسان در کنسرت اخیر اش بود. البته این کنسرت یک سورپرایز دیگر هم داشت که خیلی ناشیانه و غیر عادی بود و منجر به عذرخواهی اش در اینستاگرام شد.

آقا ابوالفضل پورعرب که بار دیگر با حاشیه های مربوط به دلایل قهرش در فصل اول شهرزاد بر سر زبان هاست، در یک مراسم هنری حضو پیدا کردند. جناب پورعرب مدعی هستند که داستان فصل اول به صورت ناگهانی عوض کردن کرده و همین باعث جدایی اش از این سریال شده است هست.

آزاده زارعی تصویر آتلیه ای خود را با این کپشنِ بی ربط به خوردِ فالوئر ها داد.

ملیکا زارعی و مسعود روشن پژوه در پشت صحنه یک برنامه کودک. کت و شلوار قهوه ای آقا مسعود جهت ملیکا نوستالژی بوده در حالی که جهت ما سر براقشان زیاد خاطره انگیز است.

هشتگ #RICHKIDS را یادت رفت ارسلان جان. افراد زیادی در کشور عزیزمان ایران نیستند که ماشین فورد داشته باشند، قطعا شما بسیار ثروتمند هستی!

مرتضی جان اشتباه به خدمتت رسانده اند. بخاطر این نبوده، بزرگتر از این است.

همان عزیزانی که در چند تصویر بالاتر پخش بودند، در این سلفی جمع شده است اند.

سلفی و کپشن زیبای پوریا شکیبایی با مادر عزیزش. روح عمو خسرو هر لحظه شاد باشد.

امید جان از جانب همه مردمی که از فوت پدرت ناراحت بودند و تسلیت گفتند، معذرت خواهی میکنم! خوش حالی و روحیه مثبت خیلی خوب هست، ولی شما دیگر شور خوش حالی را در آورده ای!

منوچهر هادی همزمان با فیلم سینمایی “آینه بغل” و سریال “عاشقانه “۲، یک سریال دیگر را هم شروع کرده هست. عصر ها هم در اسنپ کار میکند. بالاخره زندگی خرج دارد.

بله خب حامد جان، باید هم دنیایت با مردم قشنگ باشند، چون همین مردم شما را در عرض چند ماه به یک میلیاردر تبدیل کردند.

بهرام جان، به کوه هم بگویی “بی همگان بسر شود” برمیگردد و میگوید “بی تو به سر نمیشود”. بعد حالا دقیق و شمرده بگو که بدون چه کسی به سر نمیشود؟! خودت میگویی یا دست به اعمال خشونت آمیز بزنیم؟!

پولاد کیمیایی با نوشتن دیالوگی تازه از سریال گیم آف ترونز، نشان داد که از مشتری های پر و پا قرص این سریال است و به محض آمدن هر قسمت آن را دانلود کرده و نگاه میکند.

پویا امینی با این کپشن غیر مستقیم گفته که با شهاب رفاقتی دیرینه دارد.

سلفی علی سرابی در کنار مارال بنی آدم و گلاره عباسی در یک جایی که به آن اشاره دقیقی نشده هست. فقط میدانیم ده سال پیش هم همین جا بوده اند.

با این تصویر از نیما مسیحا همسرش در حاشیه یک کنسرت، مطلب را به آخر برده و همگی را به خدای بزرگ میسپارم. تا مطلب بعد، مراقب خودتان باشید.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | سریال | کنسرت | تلگرام | تصویری | در حاشیه | اینستاگرام | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (511)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۱۱)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو