تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۷)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (507)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۵۰۷)

عبارات مهم : سینما

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید. امیدوارم هفته ای که پیش رو دارید، پر از اتفاقات و خبر های خوب جهت همه شما عزیزان باشد.

مطلب امروز را با برادرانه ی پیمان معادی و ارسطو معادی شروع میکنیم، به مناسبت تولد آقا ارسطو. عرض تبریک داریم خدمت مردها معادی، امیدواریم همه برادران و خواهران هر لحظه جهت هم قوت قلب و یار و رفیق باقی بمانند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۷)

کسانی که از اینستاگرام خداحافظی میکنند انقدر زیاد شده است اند که آمارشان در خاطرم نمیماند. شما بیزحمت یادتان باشد که سام قریبیان از اینستاگرام خداحافظی کرده است و ببینیم که چند روز دوام می آورد. رکورد بیشترین دوام در دست بابک حمیدیان (۳ سال پیش خداحافظی کرده تا اکنون) و کمترین دوام متعلق به امیر تتلو (۱۲ دقیقه بعد از خداحافظی، بازگشت) است.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

بهش نمی آمد دست بزن داشته باشد…

– شوهر خاله ام، بعد از دیدن این تصویر در یکی از کانال های تلگرامی – با تیتر “ناگفته های زوج مشهور از دلایل طلاق”.

پ.ن: مربوط به گریم نمایش “آیینه های رو به رو” است.

علی کریمی داشت ابی گوش میداد که ناگهان تصمیم گرفت این پست را بگذارد. آخرش هم کلی علامت تعجب چید که به بار کنایی آن اضافه کند و تیتر یک خبرگزاری های ورزشی را تامین کند. حالا شانس آوردیم وسط ترانه “آسون نشو، ای همسفر” هوس پست گذاشتن نکرده.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۷)

الناز شاکردوست در اتاق گریمِ خانگی اش. در منزل اش یک اتاق گریم ساخته که دیگر جهت سلفی مجبور نباشد فیلم بازی کند.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

بله آزاده خانم. همه چیز عادی هست، کامنت ها هم فعلا بسته باشد بهتر هست. ولی خب بالاخره تاریخ ویزا به آخر خواهد رسید و دل کندن از محیط های شخصی و محارم و نوشیدنی های مجاز، بسیار سخت خواهد بود و از آن سخت تر، تحمل گرمای پایتخت کشور عزیزمان ایران که این روز ها هیچ بادی در آن نمیوزد.

فقط امیدواریم این اتفاق تصادفی بوده باشد و نه تعمداً و جهت جلب توجه! خیلی در این مورد مشکوکیم!

پ.ن: آرزوی سلامتی داریم جهت خاطره حاتمی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۷)

انجمن حمایت از کودکان کار، مسابقه “تیراندازی با کمان” برگزار کرده است! خودش هم با حضور افتخاریِ نیوشا ضیغمی. پیدا کنید گودرز و شقایق را (اگر تا این لحظه خودکشی نکرده باشند)

باز دوباره روی به وخامت گذاشته است این حال غریب. آنقدر که حسام اصرار دارد شبیه الویس پریسلی هست، خودِ الویس خدابیامرز اصرار نداشت.

گربه هم نشدیم تا زیر طلایی ترین پنجه های دوران نوازش شویم. هی روزگار…

علی زند وکیلی و برادرانش در حاشیه کنسرت علی. علی جان باور کن کمی هم آرام تر واکنش‌ها میکردی باورمان میشد که با هم خیلی صمیمی هستید. نیازی به این کار ها نبود.

جشن تولد پژمان بازغیِ پرسپولیسی در میان سه استقلالی در پشت صحنه کار جدیدشان به کارگردانی سامان سالور. در کنار آزاده طارعی و ساسان سالور.

شهید محسن حججی یگانه قهرمان این روزهای قلب ایرانیان است و فاتح بلندترین قله بهشت. سربازی که به جبر وقت از قافله کربلا جامانده بود چند روز پیش به مولای شهیدش پیوست، با نگاهی که غرور، علاقه و عزت را دوباره معنی کرد و فوت و وحشی های تکفیری را به نکبت درآورد. کاش میشد پی نگاهِ محسن رفت. کاش میشد از روی دستش نوشت. کاش میشد مثل محسن، آدم یک جوری بمیرد که نمیرد …

واکنش ها به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی بی شمار بود که پست امین زندگانی را به نمایندگی گزینش کرده ایم.

مهدی طارمی، فرهاد ظریف و لیلا بلوکات با ماشین شخصی مهدی به مشهد رفته اند تا در یک مراسم خوش حالی خیریه شرکت کنند. بله، اجرتان با خدا.

سلفی مهدی سلوکی و همسرش، طبق معمول بدون هیچ توضیحی. مهدی در سلفی ها فقط میخواهد یادآوری کند که همسر دارد وگرنه دلیلی ندارد که هر دو ماه یک بار یک سلفی دو نفره بی هیچ توضیحی به اشتراک بگذارد.

– ببَر استقلال.. ببر… چون اگه یه بار دیگه ببازی تو و بازیکنات عین خیالتون نیست.. این ما استقلالیاییم که باید حرف بشنویم و تیکه ها رو تحمل کنیم…. ببر استقلال که اگه این بار هم نبری نمیگن بدنسازی شون سخت بوده.. نمیگن تیم هنوز جا نیوفتاده… میگن مسئله از شماست.. میگن مسئله از غیرتِ بازیکناسست! ببر استقلال…

و اینگونه بود که استقلال نخستین پیروزی فصل تازه را به دست آورد.

الناز حبیبی در روز تولدش اینگونه از همه کسانی که با یادش بودند تقدیر کرد. تبریک به الناز عزیز، بازیگر خوش اخلاق و پرطرفدار سینما و تلویزیون.

ضد تبلیغ صابر ابر جهت نمایشگاه پانته آ پناهی ها و رفقایش. کلا صابر هرچیزی را تبلیغ کند، ناخود آگاه ضد تبلیغ میشود. خود من قصد داشتم به این گالری بروم و حالا با دیدن این تبلیغ، منصرف شدم.

عکس یادگاری سیدعلی صالحی در کنار سیدشهاب حسینی بعد از تماشای نمایش “اعتراف” که به شب های پایانیِ اجرایش نزدیک میشود. نمایشی که به اندازه یک فیلم سینمایی جهت شهاب نان داشت.

فلور نظر هوش اقتصادی فوق العاده ای دارد. تا دیده که نود درصد کشور با بحران کم آبی و کمبود مراتع رو به روست، فهمیده که پول در پرورش شتر است و سریع یک شترداری به راه انداخته است.

دوستای قدیمی، کارهای صمیمی….

سلفی پردیس احمدیه و آزادی سدیری، دو بازیگر جوان سینما و تئاتر در یک آسانسور، با فیلتر های محبوب اینستاگرام. باز خدا را شکر خودشان را شبیه موش کور و روباه مکار نکرده اند. پردیس سال گذشته با فیلمِ “لاک قرمز” درخشید و آزاده سدیری با فیلمِ… چیز، نوک زبانم است.. فیلمِ…. متاسفانه زن سدیری فعلا مجال درخشیدن در هیچ فیلمی را پیدا نکرده اند.

منوچهر جان، شما لطف کن و به جای سوفیا صحبت نکن، صبر کن خودش بزرگ میشود و پست میگذارد. انقدر نمکِ بالای خونت را به حراج مگذار.

افشین سنگ چاپ و خانواده عزیزش در کنار حیوانات خانگی شان. بله. افشین خان نامش حیوانِ خانگی هست، نه منزل ی حیوانی! در هیچ منزل ای این تعداد مگس هم پیدا نمیشود که شما سگ دارید.

نوید محمدزاده هم مثل همه ی صورت ها از شهید حججی یاد کرد.

تبریک تولد راحت مستانه مهاجر به همسرش پژمان بازغی.

سلفی جواد نکونام و پسرش آریان در حال ماشین سواری. جواد جان تعداد قلب ها با رنگِ آن ها کمی ناهمخوانی دارد.

سلفی بازی نگین معتضدی در کنار ترلان پروانه در شروع پروژه جدیدشان که اشاره ای به شرح آن نشده است.

عید عرب و همسرش در نخستین سالگردِ ازدواجشان.

نه تو رو خدا بیا و خوشحال نباش!

وحید طالبلو همسرش با این عکس، انقلابی در چربی سوزی هموطنان ایرانی به پا کردند و هزاران کیلو گوشت تن بازدیدکنندگان اینستاگرام را ریختند و اَت مَتی جهت هیچ کس باقی نگذاشتند!

قدم نورسیده که گویا در آمریکا به دنیا خواهد آمد، پیشاپیش مبارک باشد.

فقط عماد به یاد مرتضی پاشایی بود، در سی و دومین سالگرد تولدش. روحش شاد و یادش گرامی.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر خونگرم و دوست داشتنی سینما و تلویزیون هم در این روز ها سی و هشت ساله شد. تبریک بی پایان.

کاملاً مشخص است که امیر کاظمی از آنهایی است که با تصویر ها و سلفی های وقت و بی وقت اش همه را کلافه میکند. سروش صحت هم در معذوریت مانده که در فصل دوم ازش استفاده کرده.

جهت تلطیف فضا.

جهت تثبیتِ لطافت فضا.

جهت تخریب لطافت تثبیت شده است ی فضا.

نعیمه نظام دوست آنقدر که دیشب از حضور خداداد در مراسمشان احساس غرور کرده بود، از افزایش تیم ملی به جام جهانی ۹۸ نکرده بود. در کنار مرجانه گلچینِ هر لحظه حاضر در همه جا، ماهچهره خلیلی، فلور نظریِ شتربان و مادر پلاستیکِ ایران.

کاملاً مشخص است که پژمان و برادرش به اصرار خواهرشان این سلفی را گرفته اند.

دعوت ترانه علیدوستی از اهالی فوتبال جهت حمایت از مسعود شجاعی و احسان حاج صفی که در معرض یک محرومیت بزرگ قرار دارند. البته فیفا به فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران هشدار داده که اگر متوجه دخالت دولت در تیم ملی این کشور شود، از حضور کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه جلوگیری خواهد کرد. خلاصه اینکه کلا اوضاع قاراشمیش است.

مهدی پاکدل در نقش رستم در نمایش “سی” در کاخ سعد آباد. همینکه از احمد ایراندوست و داریوش ارجمند جهت نقش رستم استفاده نشده خودش پیشرفتی به حساب می آید.

فقط همین کارمان مانده بود روزبه جان!

حامد جان ناراحتی میتوانی سلفی نگیری. ما مجبور به دیدن قیافه در هم کشیده ات در سلفی ها نیستیم.

خوب شد که مهراوه در هنگ کنگ یا دبی زندگی نمیکند، وگرنه در مواجهه با آن تعداد برج و آسمان خراش قطعا تشنج میکرد.

بازیگر تازه پروژه پایتخت به روایت محسن تنابنده.

سلفی کیمیا علیزاده و رفقایش بعد از گذراندن یک روز خوب.

مصطفی زمانی، غزل شاکری و مازیار میری در اکران شخصی فیلم “سارا و آیدا” ساخته تازه آقای میری که یکی از فیلم های نا موفق جشنواره بود و حالا امید به موفقیت در اکران دارد، که بعید میدانم.

چندی از عوامل و بازیگران پروژه “سی” که در همین چند شب طرفداران فوق العاده زیادی به دست آورده و همگی منتظر تمدید اجرا ها و دیدن دوباره آن هستند. مهدی پاکدل، سحر دولتشاهی، بهرام رادان، پانی بال شومون، دلیا آرام و سایر عزیزان در تصویر حضور دارند.

عکس زیبای رضا صادقی و بال های پروازش. ویانا زن از حیث شباهت ورژن کوچک شده است و بدون ریش پدرش است.

پست تازه و نو میک آپِ بهاره افشاری که لایک داداشی را به همراه داشته است.

عیادت میترا حجار از اسطوره اش که بی شک اسطوره همه سینما دوستان هست. آرزوی سلامتی داریم جهت استاد محمدعلی کشاورز.

بهرام رادان را به قصد کاراکتر “زال” پدر رستم گریم کرده اند، ولی متاسفانه زیاد شبیه دنریس تارگرین شده است است.

احسان علیخانی به تماشای کنسرت سینا شعبانخانی رفته بود که این تصویر را در آخر در کنار هم گرفتند. من میدانم در این گرما این کت ها را چگونه تحمل میکنند. چه کسی مجبورشان کرده؟!

تلاش های بی وقعه تینا پاکروان و پرویز پرستویی جهت جذب همکارانشان جهت حضور در کافه تازه تاسیسِ عزیزان، تا اینجا به افسانه صورت آزاد ختم شده است است.

جواد عزتی و مه لقا باقری در اکران شخصی فیلم “زادبوم” ساخته ابوالحسن داودی که بعد از قریب به ۱۰ سال برطرف توقیف شده است و به اکران درآمده است.

امید دنیا در کنار سعید معروف بعد از اجرایی که شب گذشته در مراسمی شخصی داشت. امید جان چهلم هم نه، حداقل صبر میکردی شب هفت پدر بگذرد، بعد به فکر اجرا میافتی! جنس آهنگهایت هم که ماشالله کاملاً منطبق با فضای غم است!

کاوه آفاق قصد داشت به مراسم ختم یکی از آشنا ها برود که در مسیر نظرش عوض کردن یافت به اکران شخصی “زادبوم” رفت.

همکاری شهرام قائدی و بانو ثریا قاسمی در سریال تازه “حمید نعمت الله”. این که جناب نعمت الله باز هم قرار است سریال بسازد، خبری بسیار خوب جهت تلویزیون و مخاطبان اش هست. به انتهای مطلب امروزمان رسیدیم. از همراهی با ارزشتان بی نهایت سپاسگزاریم. تا فردا، وقتتان بخیر.

با سپاس از همراهی تان.

اخبار فرهنگی- برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: سینما | تلگرام | بازیگر | سینمایی | بازیگران | اینستاگرام | کانال های تلگرام | مهدی سلوکی و همسرش

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (507)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۰۷)

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو