تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز اخبار حوادث قتل زن آرایشگر از سوی دکتر قلابی

داروساز قلابی در یک درگیری، زن آرایشگر را کشت و با فرار به غرب کشور زندگی جدیدی را شروع کرد. این مرد که به تازگی ازدواج کرده بود، بعد از یک‌سال فرار دستگیر شد.

قتل زن آرایشگر از سوی دکتر قلابی

عبارات مهم : زندگی

داروساز قلابی در یک درگیری، زن آرایشگر را کشت و با فرار به غرب کشور زندگی جدیدی را شروع کرد. این مرد که به تازگی ازدواج کرده بود، بعد از یک سال فرار دستگیر شد. درحالی که چوبه دار در انتظار این قاتل بود، او موفق به گرفتن رضایت از خانواده مقتول شد.

شامگاه ١٧آبان ماه سال ٩١ مادری جهت دیدن دخترش که بعد از طلاق به تنهایی زندگی می کرد، راهی منزل او شد. سهیلا و مادرش بعد از خوردن شام سرگرم صحبت با هم بودند که ناگهان گوشی گوشی تلفن همراه سهیلا به صدا درآمد و دختر جوان بعد از شنیدن حرف های مرد جوان سراسیمه از منزل بیرون رفت. زن میانسال که با دیدن این صحنه شوکه شده است بود در آخرین لحظه از دخترش پرسید که کجا می رود. سهیلا ادعا کرد که به دیدن یک دکتر داروساز می رود و خیلی سریع بازمی گردد. مادر سهیلا چند ساعتی در منزل منتظر دخترش ماند، ولی خبری از او نشد تا این که صدای باز شدن در منزل به گوش رسید. زن میانسال که فکر می کرد دخترش به منزل بازگشته با صحنه عجیبی روبه رو شد. مرد غریبه ای درحالی که کلید منزل را به دست داشت، وارد و با دیدن مادر سهیلا شوکه شد و تلاش داشت خود را خونسرد نشان دهد.

مرد مرموز به مادر سهیلا گفت: «سهیلا سوار بر ماشین پژو ٢٠۶ خود در کرج بود که پلیس او را به خاطر سرعت زیاد جریمه و خودرویش را متوقف کرده است و در تماس با من که از دوستانش هستم خواسته به منزل اش بیایم تا مدارک خودرویش را جهت او ببرم.» مادر سهیلا حرف های مرد غریبه را باور نداشت و گفت هیچ مدرکی را تحویل او نمی دهد و از مرد غریبه خواست تا از منزل خارج شود.

قتل زن آرایشگر از سوی دکتر قلابی

پس از رفتن مرد جوان، مادر سهیلا هر چه منتظر دخترش ماند خبری از او نشد تا این که صبح ١٨ آبان ماه وی با حضور در کلانتری ١٠٣ گاندی جهت ردیابی دخترش درخواست کمک کرد.

مادر سهیلا به ماموران گفت: «دخترم بعد از طلاق یک آرایشگاه راه انداخت و در شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران به تنهایی زندگی می کرد. او شب گذشته بعد از تماس تلفنی مرموز از منزل خارج شد و دیگر بازنگشت.» ماموران با توجه به بیانات مادر سهیلا و ورود مرد ناشناس در خانه، تحقیقات خود را ابتدا روی ردیابی دکتر داروساز متمرکز کردند. تجسس های پلیسی جهت شناسایی دکتر داروساز و سرنخ از زن گمشده ادامه داشت تا این که بعد از یک هفته جست وجو ماشین پژو ٢٠۶ سهیلا در اطراف بلوار فردوس پیدا شد. ماموران زمانی که به بازرسی ماشین سهیلا پرداختند درِ صندوق عقب ماشین را باز کردند و با جسد وی روبه رو شدند.

داروساز قلابی در یک درگیری، زن آرایشگر را کشت و با فرار به غرب کشور زندگی جدیدی را شروع کرد. این مرد که به تازگی ازدواج کرده بود، بعد از یک‌سال فرار دستگیر شد.

با جنایی شدن این پرونده مرموز، ردیابی های پلیسی جهت دستگیری دکتر داروساز ادامه داشت تا این که بعد از یک سال سرنخی از مخفیگاه مظنون مهم پرونده در غرب کشور به دست آمد. همین سرنخ کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پایتخت جهت دستگیری دکتر داروساز که مسعود نام دارد به کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند. کارآگاهان ابتدا مخفیگاه این دکتر داروساز را تحت نظر قرار دادند و در تحقیقات میدانی پی بردند که وی ۴ ماه قبل با زن جوانی ازدواج کرده هست. در این مرحله ماموران در فرصتی مناسب و اقدامی غافلگیرانه موفق به دستگیری مسعود ۴٠ ساله در منزل اش شدند.

تیم جنایی در تحقیقات ابتدایی با مهر جعلی دکتر داروساز روبه رو شدند و مشخص شد که وی به واسطه این که مدتی در یک داروخانه کار کرده و بعد از مسلط شدن به داروها با جعل یک مهر خود را دکتر داروساز معرفی کرده هست. پلیس در ادامه پی برد که مسعود با این فریبکاری با زنان زیادی طرح دوستی ریخته و رابطه پنهانی با آنها داشته هست. مسعود بعد از این که نقشه هایش از سوی ماموران فاش شد به ناچار لب به اعتراف گشود و از قتل سهیلا پرده برداشت. بعد از اعتراف متهم، پرونده جهت پیگیری به دادگاه کیفری ارسال شد که در این مرحله قاتل سهیلا موفق شد با پیشنهاد پرداخت ۵٠ میلیون تومانی از خانواده سهیلا رضایت بگیرد.

دکتر داروساز قلابی که موفق به رضایت و بخشش شده است بود، روز گذشته جهت صدور حکم از جنبه عمومی جرم، پیش روی قاضی حسین اصغرزاده و یک قاضی مستشار در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار گرفت. در این جلسه مسعود به قاضی پرونده گفت: «سهیلا زن صیغه ای من بود که ٧ ماه بدون این که مادرش اطلاعی از این ماجرا داشته باشد با هم زندگی پنهانی داشتیم، ولی هر روز خواسته های سهیلا زیاد می شد.

قتل زن آرایشگر از سوی دکتر قلابی

سهیلا با این که خودش آرایشگاه داشت هر لحظه به بهانه های متفاوت از من پول می گرفت تا این که یک روز از من خواست پول بیشتری به او بدهم تا بتواند ماشین مدل بالاتری بخرد. مدتی به خاطر این مسأله با هم دچار اختلاف شدیم. درگیری ما ادامه داشت تا این که آخرین بار زمانی که در منزل سهیلا بودم به خاطر پول ماشین با هم درگیر شدیم و از منزل اش خارج شدم. هنگامی که به منزل بازگشتم، سهیلا با من تماس گرفت و با هم قرار ملاقات گذاشتیم.

آن شب سهیلا به خاطر این که مشروبات الکلی خورده بود حال خوبی نداشت و در حالت مستی دوباره بحث پول ماشین را وسط کشید و شروع به داد و فریاد کرد. او ناگهان به سمت آشپزخانه رفت و با برداشتن چاقو به سمتم حمله کرد که تیغه چاقو به صورتم خورد. سهیلا از وحشت چاقو را به زمین انداخت. او در ادامه چاقوی کوچکی را برداشت و بار دیگر به سمتم حمله کرد و من قصد گرفتن چاقو را از دستش داشتم که ناگهان چاقو به شکمش فرو رفت و او روی زمین افتاد.»

داروساز قلابی در یک درگیری، زن آرایشگر را کشت و با فرار به غرب کشور زندگی جدیدی را شروع کرد. این مرد که به تازگی ازدواج کرده بود، بعد از یک‌سال فرار دستگیر شد.

مسعود بعد از بازگویی شب جنایت به قاضی دادگاه گفت: «پس از قتل قصد داشتم تا از منزل سهیلا با یکی از بستگانش تماس بگیرم که هنگامی که وارد منزل شدم با مادر سهیلا روبه رو شدم و آن داستان عجیب را مطرح کردم و هیچ نیتی جهت دزدی نداشتم. ۴ ماه بود که ازدواج کرده بودم و زندگی آرامی داشتم که دستگیر شدم و حالا همسرم درخواست طلاق کرده و نزد آنها بی آبرو شده است ام.» این مرد که موفق به رضایت از خانواده سهیلا شده است در آخر از قضات دادگاه خواست تا او را ببخشند و در مجازاتش تخفیف قایل شوند. بنا بر این گزارش، در آخر این جلسه هیأت قضائی وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

اخبار حوادث – شهروند

قتل زن آرایشگر از سوی دکتر قلابی

واژه های کلیدی: زندگی | ماشین | اخبار حوادث

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو