تاپس بلاگ

خرید کتاب از گوگل
چاپ کتاب PDF
خرید کتاب از آمازون
خرید کتاب زبان اصلی
دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب لاتین
گت بلاگز جنسی بررسی همه جانبه داشتن یک زندگی جنسی سالم

داشتن یک زندگی جنسی سالم از مهمترین نکاتی است که هر فردی مورد نیاز است توجه کافی را به آن داشته باشد؛ یک زندگی جنسی سالم فقط مشمول بر بهداشت فیزیکی نمی شود،

بررسی همه جانبه داشتن یک زندگی جنسی سالم

داشتن یک زندگی جنسی سالم از مهمترین نکاتی است که هر فردی مورد نیاز است توجه کافی را به آن داشته باشد؛ یک زندگی جنسی سالم فقط مشمول بر بهداشت فیزیکی نمی شود، بلکه بهداشت روانی را هم در بر می گیرد. در این مطلب قصد بررسی همه جانبه یک زندگی جنسی سالم را داریم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با بی بی نیمز همراه باشید.

آیا زندگی جنسی سالمی دارم؟

شما نمی دانید که در اتاق خواب همسایه تان چه خبر است و به صراحت بگویم که حتی نمی خواهید که بدانید. ولی احتمالا کمی کنجکاو هستید که بدانید زندگی جنسی خودتان در چه حال هست. به عنوان مثال، اغلب زوج ها چطور رابطه جنسی دارند؟ عجیب نیست که شما و شریک زندگیتان هر لحظه از یک روش استفاده می کنید؟ یک سکس تراپیست در مورد زندگی جنسی شما چه می گوید؟

بررسی همه جانبه داشتن یک زندگی جنسی سالم

در این مقاله ۱۰ راه جهت این که مطمئن شوید رفتارتان در اتاق خواب سلامت است و چه کاری می توانید جهت اصلاح آن انجام دهید به شما ارائه می کنیم:

احساس خوبی درمورد اندامتان دارید

در مطالعه ای که دانشگاه تگزاس روی زنان ۱۸ تا ۴۹ سال انجام داد، آنهایی که بالاترین امتیاز را به تصور خود از بدنشان داده بودند، رضایت جنسی بیشتری هم داشتند.

داشتن یک زندگی جنسی سالم از مهمترین نکاتی است که هر فردی مورد نیاز است توجه کافی را به آن داشته باشد؛ یک زندگی جنسی سالم فقط مشمول بر بهداشت فیزیکی نمی شود،

یک دلیل: تمرکز بر روی سایز ران یا شکم، شما را از احساس لذت در هنگام رابطه جنسی منحرف می کند. همچنین، می تواند بر مواردی مثل روان سازی ( مقدار ترشحات) و رسیدن به ارگاسم موثر باشد.

ورزش، بدون در نظر گرفتن وزنتان، باعث زیاد کردن اعتماد به نفس و زیاد کردن رضایت از اندامتان می شود. یک کار فوق العاده دیگری که می توانید همین الان انجام دهید، گوش دادن به صدای قلب تان هست. به درون خود نگاه کنید و به سیگنال هایی که بدنتان می فرستد، گوش دهید، مثل ضربان قلب تان که بر اساس تحقیقات انجام شده است در PLOS One می تواند تصویر ذهنی شما از خودتان را اصلاح ببخشد.

از درخواست آنچه که می خواهید ترسی ندارید (او هم همینطور)

به گفته دکتر آلین زولدبرد (Aline Zoldbrod) متخصص و درمانگر جنسی، داشتن رابطه جنسی خوب فقط با پیدا کردن دستورالعمل مناسب و مخصوص به خود شما امکان پذیر هست. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که شریک زندگی تان ذهن شما را بخواند، او باید ذهن خود را جهت یادگیری و تصویر العمل در مورد خواسته های شما باز بگذارد. اگر فکر می کنید در میان گذاشتن افکار جنسی تان سخت است می توانید از نوشتن نامه یا ارسال پیامک جهت فانتزی های جنسی تان استفاده کنید که بیانش بسیار راحت تر از صحبت رو در رو یا بیان امیال در لحظه است.

گاهی اوقات برایش برنامه ریزی می کنید

اغلب مردم فکر می کنند که حس داشتن رابطه جنسی باید از شهوت نشات بگیرد، ولی هر لحظه این طور نیست. مگر این که اوقات فراغت زیادی در زندگی تان داشته باشید و فرزندان تان بزرگ شده است باشند و به منزل های خودشان رفته باشند.

به نظر من برنامه ریزی جهت رابطه جنسی ایده خوبی هست. جهت شب تان برنامه ریزی کنید. شام فرزند ها را بدهید و آن ها را بخوابانید. یک وعده غذایی سبک سفارش دهید که بعد از شام با کلی ظرف نشسته و روی هم انباشته شده است روبرو نباشید. بعد از آن کاری انجام دهید که استرس های روزانه را فراموش کنید، به عنوان نمونه تماشای برنامه ی طنز تلویزیونی یا یک فیلم سینمایی با هم. بعد از استراحت متوجه خواهید شد که خیلی راحت تر حس جنسی به سراغتان می آید.

بررسی همه جانبه داشتن یک زندگی جنسی سالم

در حال شمارش نیستید

به گفته دکتر کریستین زیسینگ (Kristin Zeising) درمان گر جنسی در سن دیگو، چه هر از گاهی رابطه جنسی دارید چه هفته ای یک بار و یا ماهی یک بار، تمرکز روی تعداد آن کار درستی جهت ارزیابی زندگی جنسی تان نیست. در یک مطالعه که در مجله رفتاری منتشر شده، محققان یک گروه زوج های تصادفی را گزینش کرده و از آن ها درخواست کردند دو برابر وقت معمول رابطه داشته باشند و با افرادی که زندگی معمولشان را می گذراندند مقایسه کردند. زوجهایی که رابطه ارزش دو برابر شده است بود، نسبت به گروه دیگر، شادتر نبودند.

تحت فشار قرار دادن خودتان جهت داشتن رابطه جنسی زیاد ممکن است باعث ایجاد پرسشها دیگری شود که سطح رضایت تان را کم کردن دهد. از سویی دیگر نویسنده مطالعه بیان می کند، سفر به مناطق تازه و یا رفتن به قرارهای شبانه، قرار دادن وقت های طبیعی به داشتن رابطه رابطه جنسی در اغلب موارد آن را لذت بخش تر می کند.

از آن خوشتان می آید

مهم نیست که چند بار در هفته یا در ماه رابطه جنسی داشته باشید، چه به ارگاسم برسید و چه نرسید، یا کسی زندگی جنسی شما را مسخره کند، بااهمیت ترین توصیه این است که از آن لذت ببرید. آیا بعد از داشتن رابطه جنسی احساس نزدیک تری به شریک زندگی تان دارید؟ حس بهتری پیدا می کنید؟ سوالاتی که واقعا باید از خودتان بپرسید، همین دو تا هستند.

داشتن یک زندگی جنسی سالم از مهمترین نکاتی است که هر فردی مورد نیاز است توجه کافی را به آن داشته باشد؛ یک زندگی جنسی سالم فقط مشمول بر بهداشت فیزیکی نمی شود،

دست از داشتن رابطه جنسی جهت دلسوزی بردارید

رابطه از سر ترحم، یعنی زمانی که به خاطر شریک زندگیتان رابطه جنسی دارید، حتی با وجودی که فکر می کنید آخرین چیزی است که می خواهید. بعضی متخصصان می گویند که نباید از شریک زندگیتان روی برگردانید. رابطه از سر ترحم هر از گاهی قابل قبول هست، ولی انجام همیشگی آن باعث می شود که مغزتان فکر کند رابطه جنسی یک عمل طاقت فرسا جهت شماست و میل جنسی تان را سرکوب کند.

اگر به دلیلی شرایط داشتن رابطه جنسی را ندارید، هیچ اشکالی ندارد که با یک روش خوب همسرتان را از انجام این کار منصرف کنید، ولی اگر گفتید نه، بار دیگر شروع کننده این رابطه شما باشید تا به همسرتان نشان دهید که شما هم خواهان ارتباط با او هستید.

می دانید چه زمانی باید عوض کردن کنید

اگر از رابطه جنسی لذت نبرید، تظاهر کردن به آن کار در زندگی واقعی کار مشکل است و باید این مساله را با شریک زندگی تان در میان بگذارید. بر اساس مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه واترلو بریتانیا انجام شد، اکثر زوج ها در یک روش روتین جنسی خاص گیر می کنند و ممکن است احساس کنند که علاقه ارزش به رابطه جنسی کمتر شده است و در یک دور باطل گرفتار شده است اند. حل این مساله نیاز به کمی تلاش دارد، مثل عوض کردن اتاق یا لباس یا پوزیشن ها از راحت ترین راه هایی هستند که می توانند حس تازگی به رابطه جنسی بدهند.

بررسی همه جانبه داشتن یک زندگی جنسی سالم

کنار هم خوشحالید

به نظر راحت می رسد، ولی رابطه ای نیرومند بین رضایت جنسی (فاکتورهایی مانند علاقه داشتن به رابطه جنسی، داشتن حس خوب راجع به سریع به سریع اتفاق افتادن آن، کم بودن بحث راجع به رابطه جنسی) و خوش حالی در رابطه شما جود دارد. یک مطالعه راجع به تحقیقات علوم اجتماعی نشان داده است که، رضایت داشتن از رابطه سوخت رابطه جنسی بهتر هست. اگر با شریک زندگی تان اینطور هستید، احتمالا زندگی جنسی شما در اوضاع خوبی است.

شما لغات بامزه ای دارید

مثل این که بین روز یک خبر جنبش کننده جهت شریک زندگی تان بفرستید یا چیزی در گوشش زمزمه کنید. در مطالعه ای که در سال ۲۰۱۱ در مجله Integrated Social Sciences منتشر شد، عنوان شده است است که، صحبت های جنسی باعث ایجاد رضایت جنسی زیاد بین زن و مرد می شود. سکس تراپیست ها به این کار آهسته به جوش آوردن (simmering) می گویند (انجام کارهای کوچکی جهت همدیگر که شما را به لحاظ فیزیکی و احساس رمانتیک به یکدیگر پیوند می دهد).

از کم شدن کشش های جنسی گاه و بیگاه نهراسید

مهم است که در مورد یک زندگی جنسی سالم ایده هایی واقع بینانه داشته باشید. قرار نیست رابطه جنسی هر لحظه پرشور و شدید باشد، هر از گاهی در طول زندگی تان فروکش خواهد کرد. اگر شما قبول کنید که هیچ درست و غلطی در رابطه جود ندارد و شما و شریک زندگی تان به آسانی بتوانید احساساتتان را جهت این که چه زمانی می خواهید و چه زمانی نمی خواهید با یکدیگر در میان بگذارید، بعد زندگی جنسی سالمی دارید.

منبع: سلامت نیوز

واژه های کلیدی: زندگی | مطالعه | رابطه جنسی | شریک زندگی | رابطه جنسی بهتر | رابطه جنسی | رابطه جنسی سالم | رضایت از زندگی جنسی

بررسی همه جانبه داشتن یک زندگی جنسی سالم

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو